geld inzamelen door het lopen van de kennedymars, hoe?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ietjelover

geld inzamelen door het lopen van de kennedymars, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 15:08

Hallo allemaal!

Allereerst wil ik even melden dat dit bericht niet bedoelt is om sponsors te zoeken maar om wat ideeën en hulp te krijgen.

In 2013 hebben mijn vader en ik de halve kennedymars in Someren gelopen. Aan het einde ook meteen de beslissing gemaakt dat we in 2014 de volledige kennedymars wilde lopen.
80 km binnen 20 uur.
Meteen vanaf dat moment heb ik al met het idee gelopen om dit voor een goed doel te doen, maargoed welk goed doel dan?

Aan het eind van 2013/ begin 2014 heb ik de diagnose Anorexia Nervosa gekregen.
Inmiddels ben ik hier ook al voor in behandeling.
Voordat ik aan iemand heb verteld over mijn eetprobleem ben ik op internet aan het zoeken gegaan.
Daar vond ik de site Proud2Bme.nl.
Hier heb ik enorm veel aan gehad en is voor mij de reden geweest om hulp te gaan zoeken.
Het is sinds 2009 de grootste hulpsite voor mensen met een eetstoornis of eetproblemen,
en een groot deel hiervan is vrijwillig.

Nou zou ik dus heel erg graag de kennedymars lopen en geld inzamelen voor die site.
Maar hoe zou ik zoiets nu het beste aan kunnen pakken?
Iemand met ideeën of tips?

Groetjes!

Ir111

Re: geld inzamelen door het lopen van de kennedymars, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 15:19

Mensen benaderen die je voor elke gelopen km geld geven, en uiteraard een bonus als je de mars binnen 20 uur volbrengt. :D

Ik weet niet hoe open je bent over je eetprobleem maar anders op school, werk, sportclub etc bekend maken wat je gaat doen en daar sponsors zoeken. Maak een facebook pagina aan waar je updates plaatst over je vorderingen in de training etc. Tijdens het lopen zorgen dat je herkenbaar bent; felle kleur t-shirt / trui / pet bedrukt met je sponsordoel bv.

Succes ermee!

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 21:29

Dankjewel voor je reactie!

Hier kan ik wel wat mee :)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 10:43

Dat vind ik ook een goed idee. En makkelijk te doen ook. Als je open bent over je eetprobleem. Je helpt hier dan ook anderen mee die een eetprobleem hebben en kan mij haast niet voorstellen dat je straks niet een talloze sponsorgroep achter je hebt staan om binnen de 20 uur die 80km af te leggen. Ik vind het in ieder geval een geweldig en mooi idee van je ietjelover! Erg mooi ook om te zien dat het lot van anderen jou ook iets doen en je daar iets terug voor wilt doen. Heel veel succes met de mars!

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 10:53

De kennedymars, holy moly haha! Ik ken hem, de vader van mijn vriend heeft hem al 5 keer uitgelopen :D

Ik weet niet of het mag wettelijk gezien, maar je zou ook langs de deur kunnen gaan :)