lekker genant maar wat is dit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ilaan

lekker genant maar wat is dit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 22:46

Hee

misschien een rare vraag en een raar onderwerp maar ik vraag het me toch af.
Ik heb laatst allemaal nieuw ondergoed gekocht en dat natuurlijk eerst netjes gewassen. Nadat ik het aan heb gehad en weer is gewassen zitten er allemaal gaatjes in. En dan op het gedeelte van het kruis, bij de dubbele stof. Ik weet zeker dat het geen infectie oid is. Maar wat is dit wel? Want ik moet ineens al mijn ondergoed gaan vervangen -O-
niet tof dit, maar ben toch benieuwd.

gemma92

Re: lekker genant maar wat is dit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:46

Ligt het niet gewoon aan je wasmachine?

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:49

Ik volg even, ik heb echt exact hetzelfde aan de hand met mijn nieuw ondergoed!
Ik dacht in het begin dat we misschien last van muizen hadden in de bergruimte, maar we hebben overal gifzakjes gelegd zonder resultaat..

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 22:50

Nee want eerder hadden we dit nooit. En de wasmachine is nog geen jaar oud. En mijn moeder heeft dit bijvoorbeeld niet. En dan zou het daar ook moeten zijn..

edit;
Ben ik iig niet de enige! En muizen in mijn lade lijkt mij sterk haha

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:53

Huh, wat raar.. Van welke stof is het ondergoed gemaakt? Misschien reageert de stof niet goed op het wasmiddel oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:54

Dan denk ik inderdaad barslechte kwaliteit van de stof die met een paar keer wassen stuk is..

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:54

Vanwaar heb jij je ondergoed? Het mijne komt van de Hunkermöller, misschien best even een mailtje sturen om dit te melden of zo :')

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 22:57

Het gebeurt nu bij het ondergoed van de honkemuller en van de hm. En aangezien het allemaal mis is nu zou ik allemaal duurder ondergoed moeten halen.

wat ik alleen niet snap is dat ik al jaren ondergoed van de hm draag. En zelfs die (nieuw en oud) stuk gaan.

edit
gewoon katoen met van dat rekbare spul en die van de honkemuller weet ik niet precies.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:58

Mw -> lzp

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:58

Het kan zijn dat ze overgestapt zijn van fabriek, of dat ze een andere stoffenleverancier hebben bij de fabriek.. Waardoor de kwaliteit helaas achteruit gaat..

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:59

Het zou inderdaad aan je wasmiddel kunnen liggen? Toevallig net een nieuw merk?

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 23:00

Nou dat is mooi dan. Maar waar kan ik dan (betaalbaar) goede kwaliteit kopen? Desnoods online.

en geen nieuw merk wasmiddel of wasverzachter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:01

Ik heb met zowel de boxers van de action als het ondergoed van victoria's secret geen problemen.. Dat is ook het enige wat ik inmiddels nog koop omdat het ook nog eens het enige is wat lekker zit :+

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:04

Zou in ieder geval wel even terug naar de winkel gaan. Misschien zijn er wel meerdere mensen met deze klacht en kan er wat aan gedaan worden (en krijg jij nieuw ondergoed/je geld terug). :)

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 23:05

Ja maar dan is het toch gek. Vooral omdat het op de plaats van het kruis is, dus dacht misschien dat het aan de afscheiding lag. Maar nu een ander familielid dit ook heeft betwijfel ik dit..

En helaas heb ik de bon niet meer :(. Maar kan het altijd melden natuurlijk :)

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:15

Kan wel wat jij zegt hoor. Ivm zuurgraad foen under. Nog niet zo gek gedacht denk ik!. Anders andere plekken ook stuk?

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 23:20

Nee alleen het kruis. Ik kan altijd langs de dokter. Denk dat ik dat maar even voor de zekerheid doe. Gewoon voor de zekerheid. Voor hetzelfde geld is er wel iets veranderd. Zou zonde zijn van weer nieuw ondergoed haha

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:22

Heb je de trommel wel goed gevoeld of er geen haakje oid aan zit?

Kan ook aan de stof liggen; ik had het met een bepaalde polo's; allemaal gaatjes onder de oksel :? Alleen bij een bepaald merk. Blijkbaar even een slechte partij ertussen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:24

Heb je katten in huis? :D

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 23:24

Is gevoeld en niets gevonden. Zou ook vreemd zijn aangezien de rest van de kleding/ondergoed van anderen zoals mijn moeder het niet heeft.

maar dan ga ik langs de dokter van de week en koop wel nieuw ondergoed. Van betere kwaliteit :)

haha geen katten!

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:29

Zilvervisjes kunnen ook! Sommige soorten eten stof van kleding, had laatst ook opeens allemaal kleine gaatjes in mijn hemden, bleek door zilvervisjes te komen. Van die plakstrippen in mijn kast gelegd en ik was er zo vanaf!

Ps: als je een keer een zilvervisje doodmaakt, altijd opdoen met een doekje en weggooien in de vuilnisbak; als het een vrouwtje was kunnen de eitjes die in haar zaten alsnog uitkomen en heb je weer een nieuw legioen :')

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:30

Stom genoeg heb ik er helaas ook last van. Gelukkig niet na 1x wassen maar na een paar keer verschijnen er opeens gaatjes in en gaat de onderbroek heel erg slobberen. De mijne komen van de hema weg weet nu wel dat ik ze daar niet meer weg ga halen ga wel weer gewoon naar de zeeman, al hebben die geen fatsoenlijke slipjes heb daar altijd het idee dat de voorkant ook de achterkant is _O- Maar goed ik druip een beetje van het het onderwerp af waar het over gaat. Mijn wat duurdere ondergoed blijft wel lang goed alleen vind het zo zonde om iets van 8 euro uit te geven aan een leuke ( wat ook sexy moet zijn ) onderbroek. Je moet toch goedkopere ( leuke ) ondergoed kunnen vinden voor een normale prijs? xD

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:30

Mijn hond vind ondergoed ook erg leuk om mee te spelen :') Ik kreeg ze dan ook regelmatig terug met gaten daar _O-

Enn Floriske... ik wil daar zo niet aan denken!
Laatst bijgewerkt door Astaloca op 17-03-14 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:32

Nog niet zo heel lang geleden vielen er spontaan gaten in ondergoed als je het met OMO had gewassen. Ik zou het dan toch eerder in je wasmiddel zoeken dan in de kwaliteit van de stof.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:33

H&M heeft nu ook geen super kwaliteit. Ik zou dan naar de hema gaan. betaalbaar en welk kwaliteit.

zou het ook aan je broek kunnen liggen? dat die vanbinnen je ondergoed stuk maakt?
Gaatjes erin komen niet van een soa of schimmelinfectie dus down under hoef je je geen zorgen te maken.