Rollade met..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Rollade met..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:14

Woensdags komt mijn moeder altijd eten , en ik begin koken dan ook echt leuk te vinden :P Vorige week saai kippenpoten met verse aardappelpurree en sperziebonen , nu heb ik een mini rollade met 35% korting gescoord maarja wat eten we erbij... , ik probeer op de lijn te denken en ik kook met wat ik heb :P . Nu heb ik in de vriezer : Broccoli , rodekool met appel , boerenkool , tuinbonen en sperziebonen . Heb in de kast een blikje doperwten , en heb dan aardappels en rijst en dikke bami slierten en penne uhm en bouilonblokjes. Beschik over een staafmixer , heeft iemand ideetjes voor iets wat mijn moeder wat haar helemaal verassen zou? Ze lust geen bloemkool al is dat in de vriezer , en ik eet geen ui ivm gasvorming en alleen eventueel rode paprika. Dus ik ben bereid naar de winkel te gaan :) , mits het niet te duur is :D

secricible

Re: Rollade met..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:21

Zelf gebakken aardappels uit de oven met tuinboontjes en spekjes :)

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:21

Zelf frietjes maken! Wat zout en olijfolie eroverheen, 20 min in de oven, even omgooien, 20 min in de oven en tada! Eventueel kun je na de 2e 20 minuten nog een paar teentjes knoflook aanfruiten in de koekenpan, frietjes 5 minuten in de pan meebakken en wat peterselie erover. Broccoli erbij en klaar is Kees :D

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 10:04

Rollade is lekker met gebakken aardappeltjes en bruine bonen met spek! :9 Maar gewoon spercieboontjes zijn er ook lekker bij!