Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb ook geen idee of je ergens gewoon metalen kettingen hebt die je kunt laten graferen.. 
Duke schreef:Ik maak houten kettinghangers. In de vorm van een hartje heb ik ze. Een simpele versie met tekst en simpel koord is 10 euro. Verzendkosten zijn nog wel 1,50 (postzegel en verpakking). Dus als dat interessant is, mag je mij pb-en.
maar wat bedoel je precie met een ketinghanger
JoopC schreef:Weet je zeker dat ze zo'n sieraad wil hebben?
Ik moest namelijk echt niks weten van een sieraad met de naam van mijn paard erop toen hij een half jaar geleden stierf.
Wij hadden een vriendin die jarig was en onze juwelier ging failliet.. We hebben een leuk gewoon kettinkje gekocht. Misschien is zoiets leuk? Bij een faillissement zijn leuke dingetjes voor een zacht prijsje te krijgen.
Natasja__ schreef:Je kan bij Lucardi van die hartjes kopen waar je iets in kan laten graveren. Misschien een optie om alleen het hartje te kopen en haar zelf de keus geven of ze er wel iets in wilt laten graveren (graveren is 7 euro bij Lucardi).
RusselNuwell schreef:http://www.etsy.com/nl/listing/12004030 ... pe=gallery
Het is geen gegraveerd iets, maar zulke armbandjes vind ik persoonlijk nog wel leuk, ze kosten geen drol, je moet alleen wel hopen dat 'ie nog op tijd zou zijn.
jumerenik schreef:Duke schreef:Ik maak houten kettinghangers. In de vorm van een hartje heb ik ze. Een simpele versie met tekst en simpel koord is 10 euro. Verzendkosten zijn nog wel 1,50 (postzegel en verpakking). Dus als dat interessant is, mag je mij pb-en.
beetje domme vraagmaar wat bedoel je precie met een ketinghanger

jumerenik schreef:Natasja__ schreef:Je kan bij Lucardi van die hartjes kopen waar je iets in kan laten graveren. Misschien een optie om alleen het hartje te kopen en haar zelf de keus geven of ze er wel iets in wilt laten graveren (graveren is 7 euro bij Lucardi).
kan je voor een bepaald bedrag een hartje kopen en daarna nog laten graferen? of is die 7 all in. (denk van niet) wel badankt zal wel eventjes in de stad kijken.
.