Mini wasmachine ervaringen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Klis

Mini wasmachine ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 19:46

:wave:
Ik woon met een vriendin in Utrecht op kamers, in een studentenhuis. Wij hebben in de badkamer een wasmachine aansluiting, maar na 1 blik geworpen te hebben, concludeerden we dat daar met geen mogelijkheid een wasmachine in past :+ Er heeft er wel één gestaan bij de mensen die voor ons in dit huis woonden, maar het leek ons erg krap worden. Nu beginnen we allebei dat was heen en weer naar huis slepen toch erg zat te worden, dus zat ik net een beetje te googelen op kleine wasmachines. Toen kwam ik van die mini-wasmachines voor op reis/camping, en dit lijkt me voor de kleine wasjes (ondergoed/sokken etc) best handig.
Nu vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met mini wasmachines, of andere kleine formaten wasmachines. (Bijvoorbeeld hoe dat zit met de watertoevoer, ik zie namelijk sommige die je wel moet aansluiten, maar ook anderen waarbij je er zelf water in moet doen. Warmt dat ding het dan op met stroom? Kost dat niet achterlijk veel elektriciteit := ? ) Ik gok dat wij in de diepte ongeveer 50 cm hebben, anders blokkeert hij half de deur.
Brand los :D

RianneH

Re: Mini wasmachine ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 19:48

Ik heb een hele smalle bovenlader. Is een frans merk, nieuw vrij duur, maar ik heb hem tweedehands over kunnen nemen. Wast geweldig goed en ook nog aardig grote wasjes. Misschien is dat iets?

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 19:51

Daar zit ik inderdaad ook nog naar te kijken, want een wat grotere zodat het beddengoed er ook in past is ook best handig :') Weet je toevallig welk merk die van jou is?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:26

Ik heb ook een bovenlader. Ik gok dat die rond de 50 cm breed is.. En het is een prima apparaat! Ik vind het nu ook erg fijn dat je niet hoeft te bukken om de was in te laden. Enige nadeel vind in dat je er niets bovenop kan zetten. En de prijs.. maar ze gaan wel lang mee omdat de trommel stabieler zit of zoiets, als ik vriendlief moet geloven.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 22:44

Hier ook een oude smalle bovenlader, toen gekocht omdat er niets anders te koop stond in de 2dehandswinkel :+ Hij doet al 5 jaar trouwe dienst, ik kan er beddengoed en handdoeken in draaien en ik heb eigenlijk helemaal geen klachten! Het is een Bosch trouwens.