Na E-bay en Etsy nu Amazon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Na E-bay en Etsy nu Amazon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-14 18:08

Ervaring met E-bay heb ik. Allerlei goedkope sieraden en kledingstukken haal ik daar vandaan. Voor leuke, originele freubeltjes kom je terecht bij Etsy. Maar nu heb ik ook mijn hart verloren aan Amazon. Onder andere merk make-up trekt mijn aandacht.

Alleen ik snap geen drol van Amazon... Ik heb nu voor minder dan 10 dollar 2 L'oreal producten in mijn boodschappenmandje. Toch krijg ik meldingen dat het goedkoper kan, alleen dat kan ik niet vinden..

Wie heeft er ervaringen met Amazon? Met merkproducten en vooral met de make-up?

Yv_

Re: Na E-bay en Etsy nu Amazon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 11:31

Ik snap er echt geen moer van, want ik moet altijd superveel aan verzendkosten betalen... :?

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 11:40

Bij Amazon moet je voor minstens 25 pond kopen om gratis verzending te krijgen.
(ik koop bijna altijd op amazon.co.uk, zeer snelle verzending en nooit problemen met douane bvb)

Ik koop heel veel op Amazon, vind het echt de beste online winkel!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 14:57

Nadeel van Amazon vind ik dat ze geen PayPal accepteren en alleen creditcard. En laat ik die nou niet hebben en niet willen..

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 18:36

Aaaaah! Amazon shopper(s) :D

Ik heb het nog niet gevonden dat je altijd verzendkosten moet betalen tot aan 25 pond. Soms staan er helemaal geen verzendkosten bij..

Wist trouwens ook niet dat zij geen paypal hebben :=

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 18:40

Meestal zie je de verzendkosten pas tijdens de laatste stap bij het bestellen. Ik had pas voor meer dan 40 pond in mijn winkelmandje maar moest meer dan 60 pond verzendkosten betalen. Volgens mij omdat het van verschillende plaatsen komt...

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 18:43

eenitraM schreef:
Ik heb het nog niet gevonden dat je altijd verzendkosten moet betalen tot aan 25 pond. Soms staan er helemaal geen verzendkosten bij..

Hier staat het: http://www.amazon.co.uk/gp/help/custome ... Id=1204872

Die verschillen in verzendkosten kunnen ook komen omdat derden hun spullen via Amazon verkopen. Daardoor lopen de verzendkosten soms erg op óf kunnen de spullen überhaupt niet naar het Europese vasteland verstuurd worden.

Kocht altijd boeken op Amazon. Tegenwoordig niet meer omdat ik een goedkoper adres heb gevonden. :)
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 17-03-14 18:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 18:44

Ik kocht ook altijd mijn boeken op AMazon tot ik the Book Depository ontdekte :D

Nu haal ik voornamelijk nog DVDboxen van Amazon :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 18:44

Polivy schreef:
Nadeel van Amazon vind ik dat ze geen PayPal accepteren en alleen creditcard. En laat ik die nou niet hebben en niet willen..

Precies dit inderdaad :j Echt zonde dat ze PayPal niet accepteren.

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 19:22

Jans schreef:
Ik kocht ook altijd mijn boeken op AMazon tot ik the Book Depository ontdekte :D

Nu haal ik voornamelijk nog DVDboxen van Amazon :)

Maar The Book Depository verkoopt ook via Amazon, lekker handig :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 20:31

Die verzendkosten waren overigens bij nagellakjes, die heb ik in het verleden weleens geprobeerd te bestellen, op aanraden van een moeder van een vriendin. Maar werd nogal afgeschrikt door de hoge verzendkosten, dus nooit een order geplaatst. Wel genoeg via eBay gedaan :j.

Heb net seizoen 7 van Grey's besteld, 14,75 euro incl verzenden. Ben benieuwd wanneer-ie op de mat ligt :).