"Fout bij configureren van Windows-updates, wijzigingen ongedaan maken, schakel de computer niet uit."
Helaas duurt dit al enige tijd op mijn zus haar 1 jaar oude Asus X501A laptop met Windows 8.
Laptop reageerd helemaal op niets, ik kan geen menu openklikken rechtboven en de pc opent ook geen help menu bij het inhouden van de f9,f12, windows + W of X toets.
Laten draaien is al gedurende een hele nacht gebeurd maar de laptop gaf steeds hetzelfde scherm aan.
Ik had hier ook last van en heb'm uiteindelijk terug gezet naar de fabrieksinstellingen
Quebelle
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-14 16:08
Ik kan niets doen op dat scherm, als ik hem uitschakel en heropstart dan komt het er weer op. De hulpdesk van Windows helot pas wanneer je terug op je startscherm kan, de mijne doet dit niet
Ooh lastig. Krijg je wel het herstelprogramma te zien? Via daar kon ik toen toch het een en ander herstellen
Quad
Geplaatst: 16-03-14 00:25
Je komt dus niet meer in Windows zelf voor alle duidelijkheid?
Je kan proberen om op te starten met de optie veilige modus, voor het laadschermpje van Windows dus op F8 'rammen' :p Als je de laptop uit zet en opstart zie je als goed is ook de optie voorbij komen, opstartherstel starten. Hierin kan je ook bijvoorbeeld naar een herstelpunt terug.
Meliaforever
Geplaatst: 19-03-14 17:29
Ik heb ook dit gehad. Toen ik hem uitschakelde ging die updates installeren, nou toen liep die vast en heb ik hem uiteindelijk handmatig uitgezet..
Toen heb ik er problemen mee gehad en heb ik Windows helemaal opnieuw moeten installeren, want naar fabrieksinstellingen werkte ook niet.