Wat is een top(en don't) site voor visitekaartjes etc.?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Bitje_

Wat is een top(en don't) site voor visitekaartjes etc.?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 21:31

Hallo iedereen,

Mede voor school maar ook voor mijn eigen tekenbedrijfje, moest ik onderzoeken welke site
het beste is qua prijs-kwaliteit verhouding als het gaat om puur drukwerk (en natuurlijk een beetje service)?

Dus ik ben op zoek naar recensies! En omdat ik weet dat de mensen op bokt goed hun mening durven te
geven, vraag ik jullie om hulp! :D Had al bij vistaprint gekeken naar recensies, maar dat was heel gemengd.
Sommigen vinden het prut, sommigen vinden het oke.. Tja wat is het nou :')

Ik zeg, shoot! *\o/*

dancertje

Re: Wat is een top(en don't) site voor visitekaartjes etc.?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:35

ik vind ze opzich best goed maar bestel alleen als er acties zijn

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 21:37

dancertje schreef:

Oke dus de kwaliteit beviel je wel? Geen scheef of verkeerd uitgesneden of andere dingen wat niet goed was?

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:40

_Bitje_ schreef:
dancertje schreef:

Oke dus de kwaliteit beviel je wel? Geen scheef of verkeerd uitgesneden of andere dingen wat niet goed was?

Nee dat niet maar heb wel altijd eigen ontwerpen gedaan.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:41

Ik heb er al heel veel spullen vandaan, en alles ziet er steeds keurig uit. Je moet het wel een beetje van de aanbiedingen hebben, anders is het best duur (maar na een bestelling blijven ze je een hele poos bestoken met meer aanbiedingen ;) ) en ik vind de verzendkosten absurd. Maar goed, als je bestelling dan haast gratis is, heft dat elkaar weer op. Ik heb het vaak veel sneller in huis dan de 21 dagen die ze aangeven (je kunt ook sneller verzenden kiezen, maar dat is dan nog veel duurder).

Visitekaartjes, flyers, folders, spandoeken, reclameborden, automagneten, kleine koelkastmagneetjes, pennen: allemaal heel mooi en profi kwaliteit.

Ohja, ik heb wel alles zelf ontworpen. Dat kost iets meer dan het standaard ontwerp, maar vind ik mooier en minder standaard.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 21:43

dierfysio schreef:
Ik heb er al heel veel spullen vandaan, en alles ziet er steeds keurig uit. Je moet het wel een beetje van de aanbiedingen hebben, anders is het best duur (maar na een bestelling blijven ze je een hele poos bestoken met meer aanbiedingen ;) ) en ik vind de verzendkosten absurd. Maar goed, als je bestelling dan haast gratis is, heft dat elkaar weer op. Ik heb het vaak veel sneller in huis dan de 21 dagen die ze aangeven (je kunt ook sneller verzenden kiezen, maar dat is dan nog veel duurder).

Visitekaartjes, flyers, folders, spandoeken, reclameborden, automagneten, kleine koelkastmagneetjes, pennen: allemaal heel mooi en profi kwaliteit.

Ohja, ik heb wel alles zelf ontworpen. Dat kost iets meer dan het standaard ontwerp, maar vind ik mooier en minder standaard.

Oke top voor je uitgebreide reactie!

Zelf ontwerpen is ook mijn ding. Maar dat gaat verder dus altijd prima? Dat is goed om te horen!
Vistaprint is altijd nog goedkoper dan andere sites :j

Blondie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:49

Hier fijne ervaring met drukwerkdeal.nl. Je ontwerp wordt gecheckt door een medewerker dus als er iets fout is krijg je daar melding van. En volgens mij goedkoper dan vistaprint, die zijn vrij duur als je een eigen ontwerp en logo wilt gebruiken ipv 1 van hun standaard kaartjes, die hebben ook geen fijne service vind ik.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:50

Ik ben tevreden over vistaprint. :j Ik heb daar mijn visitekaartjes met een super actie laten drukken, hele goede kwaliteit en ziet er netjes uit!

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:51

_Bitje_ schreef:
dierfysio schreef:

Oke top voor je uitgebreide reactie!

Zelf ontwerpen is ook mijn ding. Maar dat gaat verder dus altijd prima? Dat is goed om te horen!
Vistaprint is altijd nog goedkoper dan andere sites :j

Ja, ik heb ook wel eens gehad dat ik ergens een foutje gemaakt had, en dat net na besteld te hebben zag. Even de helpdesk gebeld, heel vriendelijke te woord gestaan, en ze losten het ter plekke voor me op. Ook wel eens extra korting zo bedongen, omdat ik net te laat was voor een bepaalde actie, en die toe toch kreeg. Dus hier niks dan lof over VP.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:52

dierfysio schreef:

Hier ben ik het helemaal mee eens. :j

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:52

ohja, ik heb wel de premium visitekaartjes, dan krijg je een mooiere, dikkere kwaliteit papier. Aangezien ik ze (achterkant) als afsprakenaartje gebruik, vind ik dat heel fijn.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:59

Zeer tevreden met Vistaprint. Is alweer twee jaar geleden overigens. Ze hadden een actie en ik dacht 'laat ik het eens proberen'. Ik kreeg heel nette kaartjes en ze werden snel geleverd.

De kaartjes die ik daarvoor had, had ik van de plaatselijke drukker. Ook prima, maar die had veel minder keus en mogelijkheden en ze waren veel duurder.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:56

Ook ik ben erg blij met Vistaprint.

Jannie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:58

Ik ben meer dan tevreden over flyeralarm. Veel keuze uit verschillende soorten papier enz. Redelijk snel met leveren en zeer goede kwaliteit.

FD_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 23:09

Ik ben ook heel tevreden over vistaprint!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 09:41

Vistaprint doe ik over het algemeen ook alles mee. Tijd geleden de gratis kaartjes besteld en een bestaande print uitgezocht. Zou 2 weken duren, 3 dagen later was het binnen!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 10:40

Vistaprint heb ik twee keer bij besteld, helemaal prima. Je moet alleen niet teveel extra dingen nemen (snelle verzending is onzin, zonder die optie zijn ze er net zo snel :') ) want dan wordt het duur(der)..

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 19:36

Ik ben erg tevreden over drukwerkdeal.nl. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Helemaal je eigen ontwerp qua visitekaartje en goede service wat betreft de controle van je bestanden en het eventueel bijwerken van je bestand voor het mooiste resultaat.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 15:00

Goede ervaringen met drukwerkdeal.nl, flyeralarm.nl en flyer2000.nl (oid). Vooral drukwerkdeal heeft goede service. Het lastig vind ik wel het uitsnijden daar: de eerste keer waren de visitekaartje helemaal goedgekeurd, maar de sneden op een ander lijntje af dan ik dacht, dus de tekst werd ineens afgebroken. Maar daarna is dat netjes opgelost en met een telefoontje hielpen ze je daar prima mee. Daarna nooit meer problemen mee gehad. Onze visitekaartjes (en briefpapier + flyers) waren overigens ook door iemand anders ontworpen, was geen enkel probleem en rolde er heel mooi uit.