Voor een vriend van mij die de laatste tijd behoorlijk wat tegenvallers heeft gehad ben ik bezig met een verjaardagskado. Ik heb een mooie leren map gekocht waarin je je kaartjes, cd's, pennen, kladblok en andere papieren kwijt kunt, iets dat hij mooi kan gebruiken bij het solliciteren en ik weet toevallig dat hij dit mooi vindt
Nou vind ik dat ding op zich nogal saai om te geven en daarom heb ik er alvast een mooie cd in gedaan, ik wil er nog een stel pennen in doen en ik heb op het kladblok een boodschap voor hem geschreven, hoe ik op het kado ben gekomen enzo. Toen kwam ik op het idee om er een soort van opdrachten in te verwerken, leuke, motiverende dingen, omdat hij dat wel kan gebruiken. Hij mag de volgende opdracht pas lezen als hij de vorige heeft voltooid, om het eeuwige uitstellen te voorkomen
Momenteel heb ik bijvoorbeeld al:
-Geef complimentjes aan iemand die je niet kent 3x
-Meld je aan voor een cursus reanimeren en AED (ik weet dat hij dit al wilde, maarja, uitstellen he)
-Koop een bosje bloemen (of één bloem, budgetvorm) voor iemand die het nodig heeft. Mag een vreemde zijn of een bekende.
etc.
Nu ben ik alleen door mijn inspiratie heen... ik ben dus op zoek naar random dingen die je normaal niet snel zou doen in je dagelijkse leventje, maar die, als je het doet, zo'n goed gevoel geven dat je denkt... dit moet ik vaker doen. Kunnen jullie me een beetje volgen??
Ik ben benieuwd!Bedankt voor het lezen!