Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Air schreef:Wat zijn je contracturen en hoelang heb je 8 a 10 uur gewerkt per week?
Caesar schreef:Waarom een hetze op deze ene griet als er 3 personen teveel zijn? Dan is de helft van jullie eigenlijk overbodig. Als die dienst gewisseld wordt, dus allemaal in gelijk een dag vrij, dan weet je misschien meer waar je aan toe bent?
Aan de andere kant: Waarom zoek jij geen ander baantje voor die zaterdagen, net zoals die ander?
Citaat:Wat is er makkelijker dan zo iets terug draaien..?
Kan wel wat redenen bedenken waarom er besloten is om meer mensen aan te nemen.

chelle_dora schreef:Citaat:Wat is er makkelijker dan zo iets terug draaien..?
Contracten met de mensen die ze hebben aangenomen, bedrijfsbeleid, geld.Kan wel wat redenen bedenken waarom er besloten is om meer mensen aan te nemen.
Nogmaals, er zijn zoals ik het lees 3 personen te veel, dus de laatste nieuwe die nu het pispaaltje is omdat ze niet collegiaal met de rest mee doet, zal geen verschil maken want dan zijn er toch nog steeds 2 te veel? Of mogen die wel blijven omdat die wel aardig zijn?
Qua combineren.. Je kán in gesprek gaan met het meisje en vragen hoe zij dat eigenlijk combineert. Heb je gelijk je antwoord en zul je ook merken dat het echt niet zo'n arrogant meisje is als je denkt of voor doet komen.
Misschien is er op 'hoger niveau' wat veranderd in het bedrijf, waardoor de dingen niet meer teruggedraaid worden. Bij m'n vorige baantje was ik ook aangenomen als cassiere en toen moest ik ineens me bezighouden met adviseren en de verfafdeling, waar ik ten eerste geen hol van wist (dus dat betekende cursussen), geen hol aan vond en ook niet voor aangenomen was![]()
In een bedrijf veranderen dingen; later op de werkvloer ga je daar ook tegen aan lopen, zullen er ook meer of minder mensen ineens komen te werken en dan moet je het daar ook mee doen.
Ik zou er het leukste van maken, en gewoon je werk doen, daar ben je voor aangenomen
Dat is overigens niet banketstaaf bedoeld voor ik aangevlogen word, maar je 'taak' als winkelmedewerker / cassiere is: winkelmedewerker of cassiere zijn. Niet de personeels administratie bijhouden of sollicitaties en aantal medewerkers in beheer houden
LoveUggs schreef:... goed gezien hoor, maar we willen graag dat het word zoals het was. 5 Cassieres, 1 reserve. Dus de laatste eruit. Zo hebben we jaren kassa gedraaid, en na de zomer is dit ineens veranderd en zijn de problemen begonnen. Wat is er makkelijker dan zo iets terug draaien..? Het ging toen die tijd allemaal hartstikke goed. We hadden een team dat wist wat ie moest doen. Was het rustig hielpen we net zo hard mee op andere afdelingen, die nu dus klagen omdat we niet meer helpen.
Alleen is mijn uurloon omhoog gegaan, maar gaat mijn hele salaris omlaag omdat ik reserve moet staan...