Hoe op zijn punt zetten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DearLove

Hoe op zijn punt zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-14 22:50

Hallo lieve bokkers

Had gehoopt dit nooit mee te maken maar helaas. Ik weet niet hoelang dit verhaal gaat worden dus alvast sorry voor als het een boekwerk word.

Ik heb momenteel (nog) een relatie sinds 21-12-12. Dit alles leek goed te gaan maar had af en toe zijn ups en downs. Onder andere omdat ik soms wat opvliegend kan worden met mijn gevoel. Ik heb altijd klaargestaan voor deze jongen. Heb er met heel mijn hart om gegeven en dit doe ik momenteel nog steeds. Maar nu ben ik op een punt dat ik de relatie stop wil zetten. Waarom? Ik voel me bedrogen. Deze lieve leuke jongen kwam anderhalf maand geleden mee dat zijn ouders niet meer wouden dat ik met hem om zou gaan. Anders zou hij op straat komen te zitten. Hier kon ik nog in komen en weet dit alles aan zijn vader. Zijn vader namelijk iemand die zijn kop stijf hield en zijn wil is wet.

Sinds die tijd hebben we 'stiekem' een relatie gehad. Mijn ouders en zusje waren hiervan wel op de hoogte. Dit ging in het begin heel goed. We genoten van de tijd die we bij elkaar konden zijn. Ten minste dat gevoel had ik. Hij had het over uit huis gaan zodat het niet meer zo stiekem hoefde. Ik was hier heel positief over en was blij voor hem. Nu zou hij dan ook zijn eigen rustige plekje krijgen. De tijd verstreek en hij zou met een oude kennis mee gaan. Nou prima zou je denken. Helaas niets was minder. De volgende dag keek ik op zijn facebook en zag een berichtje van een meisje op zijn tijdlijn staan met 'was gezellig met vriendinnen en x(mijn nu nog vriend)'. Vroeg me af hoe dit kon, hij zij dat hij met een oude kennis mee ging niet naar een uitgaanscentrum. Hij was nog niet online geweest en ik heb toen whatsapp berichtje gestuurd. Hier heb ik al mijn emotie gestort en weet dat dit verstandig is geweest. Hij was boos maar we hebben het uitgepraat en gingen weer verder.

Nu vandaag bedacht ik me dat hij een nieuwe telefoon had gekregen waar wel facebook op kon(dit had hij volgens hem dicht gegooid omdat hij tijdelijk nokia had(nokia was waar)). Dus ik ben gaan kijken van goh zal hij hem alweer open hebben gegooid. Ik kon hem niet vinden. Toen ben ik via google gaan zoeken en toen kon ik wel zijn account vinden. Beetje vreemd denk je niet. Ik vond het niet kloppen en heb me ingelogd in zijn account(niet echt netjes maar de verleiding werd te groot). Ik ben gaan kijken en inderdaad, mijn zusje, moeder en ik waren geblokkeerd. Ik met mijn domme hoofd heb niet eerst een prinstscreen hiervan gemaakt en heb hem er direct naar gevraagd. Nee zij hij ik heb je niet geblokkeerd. Ik zij dat ik het zeker wist en volgens hem zij ik dat ik hem 'GVD voor leugernaar' uitmaakte. Ik maakte duidelijk dat het gewoon een vraag was waar ik eerlijk antwoord op wou. Ik ben verder gaan zoeken in zijn chat. Zag dat hij weer contact heeft met zijn ex. Hier tegen zij hij dat het uit was om dat dat meisje(ik dus) mentaal in de knoop zat en dat hij nu op zoek was naar een verstandelijke vrouw.

Momenteel zit ik dus daadwerkelijk in de knoop door waar ik achter ben gekomen. Dus lieve lieve bokkers help mij alsjeblieft.

fleurtjeuh

Re: Hoe op zijn punt zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 22:53

Uhm...
Lijkt me een goed plan om hem aan de kant te zetten, zoals hij dat schijnbaar ook met jou doet...

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 22:57

nou inderdaad, met zo'n 'vriend' heb je geen vijanden meer nodig. Weg ermee.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 22:57

Ik zou er zeker niet meer over twijfelen. Erg jammer voor hem, maar maak het uit en besteed er zo min mogelijk aandacht meer aan. Vind dit redenen genoeg om hem nooit meer te hoeven zien/spreken. Stukje van het op stap gaan kan ik ergens nog wel goedpraten, maar dat je hebt gezien dat jij en je fam op FB geblokt zijn én hij contact heeft met zn ex; weg ermee :).

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-14 23:00

Sting schreef:
Ik zou er zeker niet meer over twijfelen. Erg jammer voor hem, maar maak het uit en besteed er zo min mogelijk aandacht meer aan. Vind dit redenen genoeg om hem nooit meer te hoeven zien/spreken. Stukje van het op stap gaan kan ik ergens nog wel goedpraten, maar dat je hebt gezien dat jij en je fam op FB geblokt zijn én hij contact heeft met zn ex; weg ermee :).

Probleem is dat na dat 'uitgaan' ik van meerdere kanten heb gehoord dat hij met een andere meid heeft gezoend. Hij zij alleen dat dit niet waar was.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:01

Waarom zit je in de knoop? Lijkt me helemaal duidelijk wat je moet doen: uitmaken. Hij belazert je. Daar wil je toch niet mee verder? Wake up!

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:03

meid.. ik zou de knoop door hakken en de relatie beeindigen.
ja kan hem niet meer vertrouwen.

sterkte!

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-14 23:03

Cayenne schreef:
Waarom zit je in de knoop? Lijkt me helemaal duidelijk wat je moet doen: uitmaken. Hij belazert je. Daar wil je toch niet mee verder? Wake up!

Heb de laatste tijd veel tegenslagen gehad en hiervoor stond hij voor mij klaar. Dit maakt het voor mij alleen maar lastiger omdat hij mijn steunpaal was.

vosjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:04

Waarom verbieden zijn ouders jullie relatie?

Als ik het zo lees zit hij toch te huichelen en is hij niet eerlijk tegen jou. Wellicht is hij toch te veel beïnvloed door zijn ouders. Of hij vind het offer om zelfstandig te moeten gaan wonen ten behoeve van een relatie met jou te groot. Daarom kijkt hij uit naar andere vriendinnetjes, ook al durft hij niet met jou te breken. Het is natuurlijk heel slap gedrag van hem. Met zo'n slap iemand moet je misschien niet verder willen.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:04

DearLove schreef:
Sting schreef:

Probleem is dat na dat 'uitgaan' ik van meerdere kanten heb gehoord dat hij met een andere meid heeft gezoend. Hij zij alleen dat dit niet waar was.

Alleen nog maar meer reden om het uit te maken.

*en als iemand iets heeft gezegd, dan is het 'zei' en niet 'zij' ;) *

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:05

Een steunpaal die op zoek is naar een andere meid..
Leuke steunpaal..

Op leugens kan je niet steunen, de waarheid komt namelijk altijd naar voren.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:10

DearLove schreef:
Cayenne schreef:

Heb de laatste tijd veel tegenslagen gehad en hiervoor stond hij voor mij klaar. Dit maakt het voor mij alleen maar lastiger omdat hij mijn steunpaal was.

Mooie steun als ie je blokkeert, zijn ex weer ziet, andere meisjes ziet en in de verdediging schiet, ik zou zeggen: :wave:

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:11

Steun op jezelf! Wil je een toekomst met zo iemand?

SV1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:13

Wat een stomme situatie voor je :( Je zeggen of je er wel of niete en punt achter moet zetten, dat is iets dat je voor jezelf moet uitmaken denk ik...
Ik vind het nabsoluut niet kunnen en ook niet echt een goed teken dat hij met zijn ex over jou bezig is en dat het het uit is tussen jullie. Volgens mij moeten jullie is samen zitten (face tot face) en alles uitpraten maar dan ook echt alles en bekijken wat jullie beiden nog willen doen met jullie relatie. Als jullie beiden zeggen nog samen te willen blijven dan moeten jullie je er wel beiden 100% voor inzetten. Iedere relatie is gebouwd op vertrouwen en als dat er niet is of niet meer kan zijn dan zit je met een probleem...
Ik wil nog juist dit zeggen: maak voor jezelf uit of je nog een toekomst ziet met hem waarin jij gelukkig bent want uiteindelijk heb je geen relatie om er ongelukkig van te worden. Hou dat ook in het oog wanneer je een keuze maakt: jij moet er ook gelukkig van worden.

Ik hoop dat dit een beetje helpt, ik wens je in ieder geval veel succes toe!

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-14 23:14

Ja maar hoe dan. Hij komt morgen langs en weet nog van niks. Ben van plan morgen 'gewoon' te doen en op een gegeven moment zijn nieuwe telefoon te 'ontdekken' en dan te vragen naar die FB chat. Heeft hij deze verwijdert dan laat ik de printscreens wel zien.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:18

waarom zou je die moeite nog doen?
het is toch duidelijk? je hebt zelfs bewijs...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:18

Gewoon direct confronteren, waarom eerst meespelen in een spel?

Ik heb het eerst ook 'rustig' aangepakt met mijn ex, nou had het liefste gewild dat ik destijds ook direct wat had gezegd.

SV1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:20

Als die morgen langskomt zet je hel voor het voldongen feit en zeg je dat jullie moeten praten, zo kan het ook niet verder. Eerst gewoon doen lijkt me niet de beste oplossing want daar kom jij ook geen stap mee vooruit...

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 00:11

Morgen ga ik mijn moeder de spullen pakken. Mijn vader zal de spullen (als hij ze niet zelf mee kan nemen(grote kan)) bij zijn ouders thuis op de dam zetten. Damn wat gaat dat veel ruimte schelen. Twee grote kratten met kleren berg met schoenen etc. etc.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 00:16

Wat een stakker, echt niet cool..

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 00:21

Waar heb je raad over nodig? De situatie is toch meer dan duidelijk? Ik had de moeite voor zijn kleren niet meer gedaan, ik had ze weg gegooid, (en dan wel op een 'vuilnis'-dag, zodat het direct weg is) iemand die mij zo bedonderd hoeft dan ook niet meer te komen grienen omdat zijn spullen weg zijn. Ik ben voor gelijke behandeling, behandeld iemand mij met respect kan hij dat terug verwachten, ook word hij een ex. Mensen gaan nu eenmaal uit elkaar, of groeien uit elkaar, kan gebeuren, dat maakt iemand nog niet slecht of een slechte behandeling waard. Maar dit soort streken, nee hij kan heel gelukkig zijn dat ik jou niet ben. :D

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 00:26

Lara_Silver schreef:
Waar heb je raad over nodig? De situatie is toch meer dan duidelijk? Ik had de moeite voor zijn kleren niet meer gedaan, ik had ze weg gegooid, (en dan wel op een 'vuilnis'-dag, zodat het direct weg is) iemand die mij zo bedonderd hoeft dan ook niet meer te komen grienen omdat zijn spullen weg zijn. Ik ben voor gelijke behandeling, behandeld iemand mij met respect kan hij dat terug verwachten, ook word hij een ex. Mensen gaan nu eenmaal uit elkaar, of groeien uit elkaar, kan gebeuren, dat maakt iemand nog niet slecht of een slechte behandeling waard. Maar dit soort streken, nee hij kan heel gelukkig zijn dat ik jou niet ben. :D

Ben ook zeer zeker voor gelijke behandeling maar helaas zal er anders waarschijnlijk wel gedwongen worden de spullen terug te geven. De familie kan soms redelijk intimiderend overkomen en heeft ook een echt 'naam' en wij willen het risico voor problemen daarom zo klein mogelijk houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 00:38

NU een punt achter zetten. Zo'n gast ben je liever kwijt dan rijk, je leven wordt heel veel leuker zonder hem. Ik zou hem als ik jou was nu nog een smsje sturen met dat hij de pot op kan.

Edit: Sorry als ik de rest van de reacties niet heb gelezen en er ondertussen al iets aan de situatie is veranderd, maar dit is gewoon het enige wat ik hierover heb in te brengen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 00:43

Lekker dumpen die klootzak TS, en wel nu. Wat een kwal.. Je verdient veel beter.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 08:16

DearLove schreef:
Ben ook zeer zeker voor gelijke behandeling maar helaas zal er anders waarschijnlijk wel gedwongen worden de spullen terug te geven. De familie kan soms redelijk intimiderend overkomen en heeft ook een echt 'naam' en wij willen het risico voor problemen daarom zo klein mogelijk houden.

Hmm dat begrijp ik. Toch maar hopen dat het zo snel mogelijk afgehandeld kan worden..