Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Sting schreef:Ik zou er zeker niet meer over twijfelen. Erg jammer voor hem, maar maak het uit en besteed er zo min mogelijk aandacht meer aan. Vind dit redenen genoeg om hem nooit meer te hoeven zien/spreken. Stukje van het op stap gaan kan ik ergens nog wel goedpraten, maar dat je hebt gezien dat jij en je fam op FB geblokt zijn én hij contact heeft met zn ex; weg ermee.
Cayenne schreef:Waarom zit je in de knoop? Lijkt me helemaal duidelijk wat je moet doen: uitmaken. Hij belazert je. Daar wil je toch niet mee verder? Wake up!
DearLove schreef:Sting schreef:Ik zou er zeker niet meer over twijfelen. Erg jammer voor hem, maar maak het uit en besteed er zo min mogelijk aandacht meer aan. Vind dit redenen genoeg om hem nooit meer te hoeven zien/spreken. Stukje van het op stap gaan kan ik ergens nog wel goedpraten, maar dat je hebt gezien dat jij en je fam op FB geblokt zijn én hij contact heeft met zn ex; weg ermee.
Probleem is dat na dat 'uitgaan' ik van meerdere kanten heb gehoord dat hij met een andere meid heeft gezoend. Hij zij alleen dat dit niet waar was.
* DearLove schreef:Cayenne schreef:Waarom zit je in de knoop? Lijkt me helemaal duidelijk wat je moet doen: uitmaken. Hij belazert je. Daar wil je toch niet mee verder? Wake up!
Heb de laatste tijd veel tegenslagen gehad en hiervoor stond hij voor mij klaar. Dit maakt het voor mij alleen maar lastiger omdat hij mijn steunpaal was.
Je zeggen of je er wel of niete en punt achter moet zetten, dat is iets dat je voor jezelf moet uitmaken denk ik...
Lara_Silver schreef:Waar heb je raad over nodig? De situatie is toch meer dan duidelijk? Ik had de moeite voor zijn kleren niet meer gedaan, ik had ze weg gegooid, (en dan wel op een 'vuilnis'-dag, zodat het direct weg is) iemand die mij zo bedonderd hoeft dan ook niet meer te komen grienen omdat zijn spullen weg zijn. Ik ben voor gelijke behandeling, behandeld iemand mij met respect kan hij dat terug verwachten, ook word hij een ex. Mensen gaan nu eenmaal uit elkaar, of groeien uit elkaar, kan gebeuren, dat maakt iemand nog niet slecht of een slechte behandeling waard. Maar dit soort streken, nee hij kan heel gelukkig zijn dat ik jou niet ben.
DearLove schreef:Ben ook zeer zeker voor gelijke behandeling maar helaas zal er anders waarschijnlijk wel gedwongen worden de spullen terug te geven. De familie kan soms redelijk intimiderend overkomen en heeft ook een echt 'naam' en wij willen het risico voor problemen daarom zo klein mogelijk houden.