Heftige gebeurtenis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Heftige gebeurtenis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-14 09:56

Ik zat in de trein, was vergeten dat ik er uit moest stappen dus ik reed door naar Den Haag centraal. Op het station zoek ik naar een bord waarop staat hoelaat de eerstvolgende trein teruggaat. Dan zie ik het bordje. Voor ik de treintijd heb gelezen, word ik stevig vastgehouden van achteren. Een man van rond de 28 jaar houdt mij vast en vraagt: 'heb jij wat te doen?' Ik antwoord ja, waarop de man mij mee naar achteren sleurt. De NS vrouw achter de balie handelde snel en zorgde dat de man mij losliet. Plotseling pakte de man zijn geweer, waarmee hij op mij schoot. Voor mijn gevoel was hij in mijn hoofd geraakt maar in werkelijkheid viel ik flauw. Wat er daarna gebeurde in die tijd, weet ik niet. Ik werd wakker en liep naar een vriendin. We gingen emotioneel het bos in waarop ik plotseling die man weer zag. Hij werd zo agressief, en begon met slaan. Voor ik nadacht pakte ik de zakmes van de vriendin, die schokkend bleef kijken, en stak de man. De man overleed ter plaatse. In een grote shock liep ik verder.
De volgende dag ging ik terug naar dat bos. Het lijk was weg. Ik ben bang dat er bendeleden dat opgeruimd hebben....

Gelukkig was dit maar een droom, maar het was zo realistisch, dat ik verder vanacht niet meer kon slapen :\

Maureen_M

Re: Heftige gebeurtenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 09:58

Dromen kunnen soms echt HEEL realistisch zijn...

Ik heb ook eens gedroomd dat iemand me in mijn hoofd had geschoten en in mijn droom voelde ik hoe mijn hele lichaam verlamde. Ik dacht dus serieus dat ik dood was aangezien ik me niet kon bewegen.

Heel akelig allemaal :(

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 09:58

Gatver wat eng :n

Ibanez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 10:14

Bah, wat een nare droom.. Ik droom ook heel vaak en heel realistisch, soms grappig maar soms ook doodeng! Of vreselijk irritant, bijvoorbeeld als je ervan overtuigd bent dat je baas had gebeld om te melden dat je moet komen werken op zaterdagochtend. Blijkt het een droom te zijn geweest -O-

Ik vertel 's ochtends altijd wat ik heb gedroomd tegen mijn vriend, die lacht zich soms kapot op de rare verhalen die mijn hersenen verzinnen als ik slaap. Vannacht was er een stotterende hond die was genezen na een operatie en die had er een boek over geschreven. En ik heb muffins gebakken :Y)

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:30

Bah wat een nare en heftige droom !!!! :n ze kunnen soms inderdaad echt realistisch zijn....
Zelf heb ik ook eens gedroomd dat ik vermoord werd, keel doorgesneden, en ik voelde mij echt leegstromen en steeds verder wegzakken....
Toen ik wakker werd voelde ik het nog steeds, vond het verschrikkelijk eng

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:37

Ik heb ook wel eens gedroomd dat ik door mijn hoofd werd geschoten!
Het enge is dat het zich afspeelde in een winkelcentrum in Limburg, waar ik toen al lang niet meer woonde, en dat ik me schuilhield achter de toonbank van een ijssalon.. Waarvan ik nog geen twee weken later IRL hoorde dat mijn vriendin, Roosch op Bokt, daar ging werken.
(Ik wist van tevoren niet dat ze dat van plan was of had gesolliciteerd)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 13:05

Mijn god, ik las het verhaal ik dacht: waaaaaat, heftig man! En toen was het een droom(gelukkig!)
Hahaha wat heftig. Als er een soort zelfde patroon in zit(bv dat je iemand vermoord of dat iemand op jou schiet met een pistool oid,) zou je eens kunnen kijken op internet of het een betekenis heeft.

Ik droom altijd dat ik mijn tanden verlies(dat ze los gaan zitten in mijn mond en eruit vallen zonder reden, wat een nachtmerrie) of over vuur. Dat van de tanden zou betekenen dat ik heel moeilijk afscheid kan nemen van iets. en dat is ook absoluut waar. Ik heb ook altijd van die vreemde dromen die ik de volgende dag nog kan uittekenen bij wijze van(dat mijn moeder doormidden gehakt is, en haar hoofdnek en schouders staan op de keuken tafel. ze kan nog praten en buiten zie ik een man met haar lichaam weglopen..)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-14 20:10

Ik heb opgezocht en het zou betekenen dat je niet lekker in je vel zit. Dat klopt eigenlijk wel.
Pff ik werd bezweet wakker vanacht

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 20:15

Ja bah dat heb ik ook een keer gehad, zo'n veel te echte droom..
Echt doodeng kunnen die zijn!

Mij helpt het als ik echt zo'n droom heb waar je wakker van blijft liggen en niet meer kan slapen, je kussen omdraaien(of verwisselen) zodat je een 'fris' kussen hebt, dan eventueel even wat gaan drinken of zo en daarna proberen zo goed als je kunt een fijne droom te 'denken' meestal als je dan weer in slaap valt droom je verder in dat fijne gedeelte in plaats van het enge..

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 18:24

Zo droomde ik laatst dat ik samen met mijn tante boven op een hoog gebouw stond, ze liep achteruit en rende toen vooruit, greep mij vast en vielen samen naar beneden. Met een salto kwamen we allebei op onze voeten terecht (op de grond) en kregen een applaus van de mensen die erom heen stonden.

We liepen weg en toen ik mij omdraaide, zag ik hoe 2 mensen ter pletter op de grond knalden, ik zag de hoofden echt uit elkaar knappen en er lag een grote plas bloed..

Toen schrok ik wakker en kon ik ook niet meer slapen, pff.

Ryomieko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 18:31

Bah, realistische dromen kunnen soms zo erg zijn.

Ben in een droom ook een keer neergeschoten. Voor zover ik weet speelde het zich af in de Tweede Wereldoorlog, het was avond en ik liep
door het bos heen, en voor mij liepen ook nog twee personen. Ineens werden deze twee personen doodgeschoten door een Duitser en
in een reflex gooide ik mijzelf op de grond zodat hij mij misschien niet zou zien, maar helaas, hij zag me en werd twee keer geraakt door
een kogel. Mensen zeggen soms dat je geen pijn kan voelen in dromen, maar ik heb toch echt wel pijn gehad hoor :') .

En nog een keer dat een voor een mijn tanden uit mijn mond vielen, geen idee waarom... kan nog steeds herinneren hoe het voelt om allemaal
losgevallen tanden in je mond te hebben.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 18:34

Kon je niet eerst typen dat het een droom was? :')

Even ontopic: Gélukkig was het maar een droom!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 18:38

Ik lig ook vaak te vechten in mn slaap of word wakker en zie van alles en dan lig ik te roepentot mn vriend me wakker maakt

Chantalx249

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 18:38

Ik had vanacht ook een nachtmerrie! En het leek zo echt! Ik lag ook te zweten in me bed van angst echt zo eng!
En ik zit ook de laatste tijd niet lekker in me vel :n

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 18:46

Ik heb wel eens gedroomd dat mijn tante voor mijn ogen aangereden werd. Ik werd huilend wakker.