Iemand ervaring met deze site

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

annick_lotte

Iemand ervaring met deze site

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 12:45

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 12:50

Ik vertrouw t al niet door die zin bovenaan de site:

Het kopen van twee paar schoenen zal twee paar sokken gratis. :')

Edit: Volgens mij is de site gewoon rechtstreeks vanuit t engels vertaald _O- ziet er te grappig uit. Huis ipv home :')

8nnemiek

Re: Iemand ervaring met deze site

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 12:52

Nee, google translate sites vertrouw ik ook voor geen meter. Verder geen ervaring mee hoor. Maar die url-naam alleen al :')

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 12:53

Kromme zinnen, raar emailadres, slechte voorwaarden (niets over verkeerd geleverd/beschadigd, bijvoorbeeld). Niet doen.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 12:54

Die hele site is vertaald door google lijkt het.... Scheepvaart, daar zal wel verzending (shiping) hebben gestaand :+. Vol leuke zinnen:
Citaat:
1. De tracking Aantal uw pakket zal naar u worden verzonden na uw bestelling wordt verzonden. U kunt de tracking nummer om de status van uw bestelling online te controleren;

En ze worden gelukkig van een retournering:
Citaat:
Terugkeer en Exchange-beleid

We zijn toegewijd aan uw volledige tevredenheid. Als u niet tevreden bent met onze producten, zullen wij gelukkig zijn om een ​​terugkeer te accepteren.

Voor eventuele vragen, neem contact op met een Gmail adres. Een postadres oid is er verder niet.

Ik zou hier dus echt nooit wat bestellen.

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 12:57

Is wel een grappige site :')
'scheepvaart', 'ik wil dat u gelukkig winkelen' ...geweldig _O-

Zou dus ook niks van deze site kopen.
Zie ook geen contact adres, telefoonnummer(of heb ik daar overheen gekeken??) of kvk nummer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 12:58

Gezond verstand gebruiken. :=

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 13:01

De naam alleen al :')

annick_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 13:02

nee zo iets had ik zelf ook al wel, maar ik heb wel eens krommere sites gezien waar het wel allemaal gewoon aankwam. maar bedankt voor de reactie iedereen :)

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 13:04

Domeinnaam is geregistreerd door een firma uit de Verenigde Arabische Emiraten. Dat soort info is terug te vinden via de stichting die de namen registreerd, http://www.sidn.nl

Het kan zijn dat je niets krijgt, kan ook zijn dat je echte fake Nikes krijgt. En misschien, heel misschien krijg je wel echt de schoenen die je wilt. Maar ja, als je een staatslot koopt heb je ook een kans om miljonair te worden. Maar om daarom alvast je baan op te geven......

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 13:05

Ik zou het niet vertrouwen maar ik vind het wel hilarisch, ga even verder kijken wat ik tegen kom :Y)

Je kan trouwens beter schoenen laten aanmeten als je echt veel wilt lopen. Dan kijken ze precies hoe je loopt en dan krijg je steun in de schoenen waar nodig. Prijzen verschillen maar je hebt daarmee amper kans op blessures.

annick_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 13:11

fourseasons schreef:
Ik zou het niet vertrouwen maar ik vind het wel hilarisch, ga even verder kijken wat ik tegen kom :Y)

Je kan trouwens beter schoenen laten aanmeten als je echt veel wilt lopen. Dan kijken ze precies hoe je loopt en dan krijg je steun in de schoenen waar nodig. Prijzen verschillen maar je hebt daarmee amper kans op blessures.

ja idd heb me eerst ook stuk gelachen om de teksten die op de site stond, maar als de site vertaalt was (al was dit dan wel heel slecht gedaan) had het gekunt, mijn gevoel vertrouwde het ook al niet zo, maar voor die prijs wou ik het wel graag weten.

ja dat is wel beter, maar ben net zelf begonnen met hardlopen en wil eerst kijken of ik het wel wat vind voordat ik duurdere aangemeten schoenen koop.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 13:59

If it looks too good to be true...

Geen belasting op die site uit je pb kan sowieso al niet.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 14:37

annick_lotte schreef:
ja dat is wel beter, maar ben net zelf begonnen met hardlopen en wil eerst kijken of ik het wel wat vind voordat ik duurdere aangemeten schoenen koop.

Juist als je net begint zou ik even naar een hardloopspeciaalzaak gaan (of sportzaak waar iemand werkt met verstand van hardloopschoenen). Je lijf (spieren, pezen, gewrichten) is nog niet gewend aan de belasting van het hardlopen en jij weet ook nog niet waar op te letten bij de aanschaf van schoenen.

Ik heb jaren op schoenen van 60-70 euro gelopen. Zaten fijner dan veel andere schoenen en dat ze goedkoper waren had ik ook geen bezwaar tegen. Nu heb ik er van 120 omdat die toevallig het beste zaten. De modellen veranderen bijna jaarlijks en de schoenen van toen zijn er niet meer helaas.

Kleine tip: niet te fanatiek beginnen, je conditie gaat sneller vooruit dan je pezen en gewrichten sterker worden. Zeker als je al conditie van b.v. zwemmen of fietsen meebrengt. Vuistregel die ik ooit las: elke week 1 km erbij, ook als je het gevoel hebt dat je best 2-3 km erbij zou kunnen doen.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 15:37

Even dit topic aanhalen omdat deze vorm van oplichting (denk wel dat we dat nu mogen zeggen) vanavond op tv komt: http://www.opgelicht.nl/uitzending/

Ik zag Antoinette Hertsenberg gisteren bij Umberto Tan (RTL Late Night) aan tafel alvast wat dingen vertellen. De oplichters worden steeds gehaaider en je kunt maar beter in een goede 1 april grap trappen dan in de truc met de nepwinkel of andere #$@! praktijken ;)

Zover ik weet is deze uitzending (20.30 uur, Nederland 1) géén 1/4 grap en het bekijken meer dan waard!