Heb het een plaatsje weten te geven na een jaar...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Heb het een plaatsje weten te geven na een jaar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 23:01

Al ruim een jaar is mijn pa dood en nu pas heb ik het dan toch eindelijk een plaatsje weten te geven. Goed, ik kijk nog altijd naar de foto van hem hier aan de muur, bekijk soms de rouwkaarten die ik nog altijd bewaar... maar het leven gaat gewoon door. Ik weet ook wel dat hij oud was maartoch...

Soms denk ik nog wel aan hem, maar niet meer zo heel veel als in het begin. Contact met de rest van de familie heb ik nu ook wat vaker (al uitgenodigd voor mijn verjaardag). En toch... ja, soms mis ik 'm wel maar ik weet dat hij mij nooit is vergeten of zal vergeten.

Weet wel dat we mekaar ooit weer terug zullen zien.

Het is goed zo.

Bumba01

Re: Heb het een plaatsje weten te geven na een jaar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:03

Fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven.
Kan mij volgens mij het topic nog wel herinneren, hij is omgekomen bij een fiets ongeval toch?
Blijft triest...

PS: Of hij oud was of niet, het blijft zowieso een gemis toch?

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:03

Die klap is enorm vervelend :( Sterkte komende tijd! :(:)
Hij zit voor altijd in je gedachte, houdt hem ook daar dan is hij altijd dichtbij :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 23:04

sharoontje schreef:
Fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven.
Kan mij volgens mij het topic nog wel herinneren, hij is omgekomen bij een fiets ongeval toch?
Blijft triest...

PS: Of hij oud was of niet, het blijft zowieso een gemis toch?

Ja, fietsongeval.

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:09

Hej! Ik vind het super dat je het een plekje hebt kunnen geven! maar het is goed als je een foto van je papa aan de muur hebt, en het is goed als je zn rouwkaart bekijkt! Mijn papa is 2,5 jaar geleden overleden en als ik nu om mij heen kijk tel ik 5 foto's van hem!

Papa zal altijd een plekje in je hart houden! het maakt echt niet uit dat je nog foto van hem hebt staan, sterker nog ik vind het volkomen logisch, net zoals ik het volkomen logisch vind dat je nog verdriet om hem hebt!

Wees niet sterker als dat je bent! verdriet mag je hebben! ook nu nog!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:56

Tjee, een jaar geleden alweer... ik kan het mij ook nog goed herinneren, en ik vind het ook helemaal niet gek dat het je nog steeds bezig houdt. Ik vind het heel begrijpelijk zelfs, dat je naar de foto's kijkt en dat je aan hem denkt. Hij zit nog steeds in je hart, vergeten zul je hem nooit, daarvoor is de band ook te sterk. De leegte die je voelt zal nog steeds pijnlijk zijn en lange tijd pijnlijk blijven, maar alle goede herinneringen zullen ook altijd bij je blijven.
Sterkte met je verlies Y;(