2 weken geleden heb ik op 2 huizen gereageerd. Waarvan 1 huis op zoek gericht en mensen uit die woonplaats hadden voorrang. (waar ik nooit heb gewoond) en een ander huis wie ik heel graag wou stond op inschrijfduur en ben ik uiteindelijk op de 2e plek gekomen.
Nu is het zo dat huis 1 1 dag eerder afliep. Daarvoor heb ik een 'aanbieding' gekregen en had ik de tijd om te reageren tot afgelopen vrijdag. Dit heb ik niet gedaan in afwachting van huis 2 en omdat ik daar dus 2e plek was en lange tijd 1.
Echter heb ik afgelopen vrijdag gebeld voor huis 2 hoe het zat met de eerste plek. Zij had nog tijd om te reageren die vrijdag en ik zou vandaag dus weer bellen. Nu heb ik dat vandaag gedaan en ben ik overgeslagen vanwege woning 1. Dit staat in de voorwaarden:
''1. U krijgt één woningaanbieding tegelijkertijd. Krijgt u een woning aangeboden, dan wordt u tijdelijk geblokkeerd voor andere woningen waar u op gereageerd heeft.
2. Weigert u de aangeboden woning? Dan doet u automatisch weer mee voor de andere woningen waar u op heeft gereageerd. ''
Kan/mag dit wel ? Want ik moet nu weer wachten op nummer 3 ...
Mocht dit beter thuis passen bij LZP, sorry daarvoor!