Leuke mensen omgeving Assen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Leuke mensen omgeving Assen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-14 13:53

Na het zoveelste weekend op rij dat ik thuis zit en de rest van mijn vriendgroep verdeeld in stelletjes op de bank zit ben ik het meer dan zat -O-

Als 25 jarige die nu bijna een jaar weer vrijgezel is loop ik zowat elk weekend tegen het probleem aan dat mijn vrienden toch inmiddels gesettled en al zijn. Dikke prima, maar kom alsjeblieft een keer van die bank af. :+

Jullie raden het al: Ik vraag mij af of er nog mensen Assen/de rest van Drenthe / Nederland die wél zin hebben om erop uit te gaan etc :')

MISTRAL94

Re: Leuke mensen omgeving Assen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 18:48

Er zijn natuurlijk heel veel leuke mensen in Drenthe haha. Is je aansluiten bij een sportvereniging oid geen optie om leuke contacten op te doen?

Saar01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 20:39

Helaas herken ik het… erg frustrerend af en toe! >;)

Ben sinds kort weer vrijgezel en heb nu juist zin om lekker op stap te gaan of iets anders leuks te ondernemen.
Vooral in het weekend kan ik me behoorlijk op mezelf aangewezen voelen aangezien vriendinnen dan bij hun vriend zijn. Snap ik opzich heel goed van ze, want was zelf niet anders toen ik nog een relatie had :+
Toch is het voor mijn gevoel nu tijd voor een nieuwe start :Y) lijkt me dan ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen!!

Dus ja, ik heb wél heel veel zin om er op uit te gaan! Goed idee om dit topic te openen :D Woon zelf trouwens in Hoogeveen..

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 21:03

Ik woon sinds eind november afgelopen jaar niet meer in Assen!
Ben samen gaan wonen:)
Het is wel een leuk idee, je had er ook even iets eerder mee moeten komen!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 21:16

Jammer om dit zo te lezen Alette.. je was van harte welkom op Ameland en daarbuiten ook altijd.. -O-
Hopelijk vind je nu wel wat je zoekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 21:20

Ik woon vlakbij Hoogeveen. En heb binnenkort mijn rijbewijs.

Heb wel een vriend. Maar weinig vriendinnen waar ik mee omga.

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 21:22

Ik woon in Friesland, 30 min van Assen, maar ik ben ook best leuk :j

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 21:22

Hiero! :D
wel gesetteld en met twee kids, en drie jaar ouder dan jijzelf...maar wel op zoek naar leuke mensen uit de buurt.

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 21:28

Huh?
Je had dit weekend met ons op Ameland kunnen zitten? Maar het was je eigen keuze om niet mee te gaan.
Je geeft nu aan dat je mensen zoekt ook in heel nederland die zin hebben om iets te doen.
Je was altijd van harte welkom bij onze meetings, maar ja je besloot zelf altijd om niet mee te gaan.
Raar om dit dan zo te lezen Alette

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-14 22:20

@Inge en Lynn: Ik pb jullie even. Zoals jullie in de whatsapp konden lezen ben ik mij er geen kwaad van bewust dat jullie dit persoonlijk op konden vatten. Dat is in ieder geval niet de bedoeling geweest.... Was meer rondom mijn eigen omgeving waarin elk weekend een balletje op word gegooid om iets te doen waarna 99% besluit om bij pa en ma op de bank te gaan zitten.

Mistral; Ik ben alweer een tijdje aan het bootcampen, helaas zit ik precies tussen de leeftijdsgroepen in. :+ In ieder geval: T gaat mij er gewoon om dat er eens een drankje gedaan kan worden zonder dat er direct uren gereisd moet worden. Vind t zo zonde om met zulk lekker weer geen kant op te kunnen :+

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:23

Wtf...... Voelt wel enigszins als een steek onder water. Weten we gelijk onze plek weer! :')

Zonnige en vriendelijke groet vanaf Ameland! :evaw:

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-14 23:36

Serieus Joke? Ik weet niet hoor maar hoe vaak moet ik nog uitleggen dat het NIET tegen jullie bedoeld was?

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:44

Nouja Winged, jij werd tenminste nog uitgenodigd, ik heb nooit weer iets gehoord :+ Maar ik woon misschien ook te ver weg

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-14 23:54

Annet: nja geloof dat in dit geval iets flink verkeerd is gelopen in de communicatie.

Ik heb in ieder geval geTeMt voordat dit een reltopic gaat worden. Ik heb geen zin om een onderling geschil openlijk uit te gaan praten, daar is de app voor :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:59

Ik snap je helemaal :+

Ik heb een vriend maar als die wat gepland heeft met vrienden zit ik ook thuis. Heb best een grote vriendengroep maar die begint best wat uit elkaar te vallen, niemand heeft tijd etc etc. Vandaag ook weer. Vriendlief had afgesproken met een vriend van vroeger, was heerlijk weer maar niemand kon mee wat gaan doen. Ben uiteindelijk alleen op wandel geweest in het bos en verder wat gelezen in het zonnetje en me doodverveeld :\

Helaas woon ik niet echt in de buurt :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 07:58

Zooo vriendelijke reacties weer dames ;) Ik lees in geen enkel opzicht dat jullie je aangesproken zouden moeten voelen?

Ik snap wel wat je bedoelt :j Ik woon dan wel samen maar n groot deel van mijn vriendinnen kan ook vrijwel niks meer met je afspreken zonder dat de wederhelft daar ook bij aanwezig moet zijn, want dat is zo gezellig :+ Ik vind t juist heerlijk om dingen apart van elkaar te kunnen doen en wij hebben dus ook niet dezelfde vrienden groep haha.

Ik woon niet heel dicht bij assen (Heerenveen) maar je bent altijd welkom :)

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 10:36

Hahaha wat een heerlijke reacties gelijk zeg :') Ik snap je helemaal, je valt er een soort van tussen in. Helaas woon ik naast Utrecht :)

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 17:27

Moderatoropmerking:
Persoonlijke issues kunnen via PB worden afgehandeld, het is niet nodig om dit in het topic te doen, al kan ik me voorstellen dat de gemoederen hoog oplopen als mensen zich menen te herkennen of het idee hebben dat het over hen gaat. Maar nogmaals, dat kan via PB worden uitgesproken en zoals ik lees, is dat ook al gebeurd. Dus even ontopic blijven en dat is dat TS mensen zoekt om mee om te gaan.

Diva_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 17:32

Zwaait :wave: Sinds een poosje vrijgezel en inderdaad alle vrienden relatie kids enz. dus bekend probleem. Ik woon ook in Assen dus lijkt me gezellig nieuwe mensen te leren kennen :D

Olga89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 19:57

hoihoi,

ik woon part-time in Ekehaar (dorpje 5km van Assen vandaan) mijn vriend woont daar.
Ik zoek ook leuke mensen in de buurt van Assen, ik ken daar nog geen weg of steg.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:32

Jeetje wat een kinderachtig gedoe.

Misschien kun je minder naar leeftijd kijken winged? Ik heb ook merendeel oudere vriendinnen maar ondanks het leeftijdsverschil klikt het goed.

Waar volg je bootcamp?