Mannen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LotteSmokey

Mannen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 00:06

Hallo bokkers,

Ik heb gister een date gehad met een erg leuke jongen. Het was een blind date, ik heb zijn nummer via via gekregen en we hebben een aantal dagen leuk 'gekletst' via whatsapp.

Na de date heb ik niks van me laten horen en kreeg toen een whatsapp bericht van hem met: was leuk met je!

De volgende dag (vandaag dus) heb ik hem een berichtje gestuurd maar hij reageerde wat minder intensief dan de dagen voor de date. Het lijkt of zijn interesse minder geworden is.
Wel appte hij dat hij geen leuke dag heeft gehad omdat hij de hele dag in z'n auto heeft gezeten.
Misschien ligt het daar aan..?

Ik ben van plan om hem niks meer te gaan sturen, om te zien of het van zijn kant komt.
Voor de date was dat tenminste wel zo! Nu ben ik bang dat hij gewoon niet durft te zeggen.. Je bent mijn type niet!

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.. Hopelijk positief...
Willen jullie met mij meeduimen? Haha _/-\o_

eenitraM

Re: Mannen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 00:07

Hard to get?!

Ik speur ook een beetje twijfel bij je, en bij hem. Denk dat dit niets wordt. Sorry :)

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 00:08

Hmm. ik zou t gewoon vragen, beter een antwoord dan niks.

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 00:09

Misschien denkt hij ook wel: "Ik ben van plan niks meer te sturen, kijken of het van haar kant af komt" en is het contact weg ;)
Gewoon wat leuks sturen of hij zin heeft om binnenkort elkaar nog te zien. Dan weet je gelijk of hij je na de date leuk genoeg vond voor nog een date.

Sylkai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 00:09

Ik zou gewoon het op de man af vragen, dan weet je hoe of wat ;-)

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 00:13

eenitraM schreef:
Hard to get?!

Een andere engelstalige die mss beter van toepassing is "Maybe he is not that into you".
Met dank aan "Sex in the City"...

LotteSmokey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 00:14

Kuggur schreef:
eenitraM schreef:
Hard to get?!

Een andere engelstalige die mss beter van toepassing is "Maybe he is not that into you".

ja dat zinnetje had ik zelf ook al in mijn hoofd.. Haha

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 00:15

Niet alle mannen communiceren om de haverklap. Mijn vriend doet dat na bijna vier jaar nog steeds niet. Zeker als hij een drukke dag heeft of drukke dagen, dan krijg ik ook heel wat minder te horen dan anders. Helemaal los van het feit van hoe zijn gevoelens voor mij zijn. Je hebt hem gisteren nog maar gezien en hij reageert, hetzij voor jouw gevoel misschien minder dan daarvoor. Het kan aan zoveel factoren liggen. Als je echt wilt weten of er wat is, vraag gewoon of hij het ziet zitten om in de nabije toekomst nog eens af te spreken.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 00:16

LotteSmokey schreef:
Kuggur schreef:

ja dat zinnetje had ik zelf ook al in mijn hoofd.. Haha

Nja, :j next idd. Althans, dat denk ik.. Kunt het proberen maar als je het zelf al denkt moet je er boven staan :)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 00:20

Ach kom nu, ze heeft gisteren (!) een date gehad, hij heeft gestuurd maar gewoon minder en hij geeft zelf aan dat hij een slechte dag heeft. Alsof dat direct gelijk moet staan aan al dat "he's just not that into you gezever" :D . Als ik zulke "wijsheden" moest geloven dan was mijn relatie ook al vier jaar lang ten dode opgeschreven maar ik ken niemand die zo gek van me is als mijn vriend. Alleen communiceren met een gsm en berichten, daar gaat hij nooit een sociale held in worden.

LotteSmokey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 00:22

Kwanyin schreef:
Niet alle mannen communiceren om de haverklap. Mijn vriend doet dat na bijna vier jaar nog steeds niet. Zeker als hij een drukke dag heeft of drukke dagen, dan krijg ik ook heel wat minder te horen dan anders. Helemaal los van het feit van hoe zijn gevoelens voor mij zijn. Je hebt hem gisteren nog maar gezien en hij reageert, hetzij voor jouw gevoel misschien minder dan daarvoor. Het kan aan zoveel factoren liggen. Als je echt wilt weten of er wat is, vraag gewoon of hij het ziet zitten om in de nabije toekomst nog eens af te spreken.

Ik heb een ex gehad die reageerde soms 3 weken niet. Maar dat was dan ook niet echt normaal haha..
Ik ben van mezelf echt een denker... Ik ga alle situaties in mijn hoofd af. Zeer frustrerend!

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 00:47

LotteSmokey schreef:
Kwanyin schreef:

Ik heb een ex gehad die reageerde soms 3 weken niet. Maar dat was dan ook niet echt normaal haha..
Ik ben van mezelf echt een denker... Ik ga alle situaties in mijn hoofd af. Zeer frustrerend!

Ken dat ja :Y)

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 00:51

Als hij je daadwerkelijk echt niet leuk had gevonden, had ie nooit gestuurd: was leuk met je!
Echt, dat weet ik haast zeker.. Veel mannen gaan afstandelijk doen of houden zelfs de boot af als ze maar enigzins een beetje twijfel bij jou bespeuren.. Ik zou als ik jou was wel even "happen" en daarna kan je je spelletje weer voort zetten hihi :D

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 01:00

Ach dat heb ik zovaak,gewoon bericht sturen voor Nog een afspraak
Zegt hij nee dan weet je genoeg

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 06:23

Ik denk dat hij denkt: She's not that into me :')
Zoals ik het nu begrijp stuurde hij het eerste berichtje na de date dat hij het leuk vond. Heb jij hem wel een geïnteresseerd berichtje teruggestuurd? Als ik zelf stuur ik dat ik geen leuke dag heb gehad verwacht ik daar wel wat vragen over. Zo niet denk ik ook direct laat maar. Als ik terug krijg van oh.. Waarom dan? En ik reageer daar op dat ik lang in de auto heb gezeten verwacht ik wel wat terug :+ Misschien heeft hij juist het idee dat jij interesse bent verloren? Zeker gezien het je na de date best "lang" duurde wat terug te sturen.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 09:27

MaaikeMo schreef:
Misschien denkt hij ook wel: "Ik ben van plan niks meer te sturen, kijken of het van haar kant af komt" en is het contact weg ;)
Gewoon wat leuks sturen of hij zin heeft om binnenkort elkaar nog te zien. Dan weet je gelijk of hij je na de date leuk genoeg vond voor nog een date.

precies!! Gewoon contact houden en dan merk je vanzelf wel waar het op uitloopt. Dat eeuwige "he is just not that into you" is echt verschrikkelijk. Bij de eerste de beste niet verwachte manier van reageren direct maar overal conclusies aan verbinden. Neem hem gewoon zoals hij is en probeer hem te leren kennen als je dat leuk vind. Dat heeft tijd nodig en dan merk je vanzelf wel of het meer wordt of niet. En ga vooral niet voor hem denken, nu niet en nooit niet ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 09:33

Dus, de jongen Stuurt na de date uit zichzelf dat het leuk was, heeft een rotdag en stuurt wat minder intensief (om het niet op TS uit te werken wellicht of gewoon omdat ie even rust wil) en wordt meteen veroordeeld tot 'he's just not that into you'?
Jemig, mannen zijn geen monsters hoor, het zijn mensen met gevoelens net als vrouwen... Ik zou hem een dagje laten en de dag erna gewoon sms'en of ie al een leukere dag heeft, niet pusherig maar ook niet afstandelijk, hem nu laten actie ondernemen kan voor hem overkomen alsof jij geen interesse hebt waardoor hij misschien ook denkt 'dan niet' Reageerd ie dan nog kort, kan je richting 'not that into you' denken. Jongens kunnen ook onzeker zijn.

LotteSmokey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 09:55

Bedankt voor de reacties..
Ik zal niet gelijk de moed opgeven. :)
Ik laat het vandaag wat rusten en dan ga ik morgen mijn charmes (via de whatsapp) in de strijd gooien haha

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 14:39

Wat ik niet helemaal begrijp: jij bent degene die zelf niets meer heeft laten horen na de date.
Hij kwam er toch uit zichzelf mee dat hij het leuk vond? Dat is vast niet voor niets ;)
Als ik jou was zou ik hem gewoon nog een keer mee uit vragen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 14:43

Jij bent toch degene die niets liet weten? :')

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 14:46

inowa schreef:
Ach dat heb ik zovaak,gewoon bericht sturen voor Nog een afspraak
Zegt hij nee dan weet je genoeg

Dit zou ik ook gewoon doen. Mannen vragen om duidelijkheid :roll:
gewoon vragen joh!
Als hij je ziet zitten vindt hij het hartstikke tof als jij dat vraagt.
Zo niet, dan weet je gelijk dat het een sukkel is. En dan inderdaad: NEXT

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 14:49

Bizzybijtje schreef:
Jij bent toch degene die niets liet weten? :')

Ook mijn gedachte, ik zou iets meer initiatief tonen/nemen. Bij mij werd na de eerste date ook minder intensief geappt maar de 2de date volgde snel en was een succes. :)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 14:50

lol.. hij heeft innd als eerste geappt.

als je twijfelt en vooral als je een denker bent. vooral vragen. of om nog een date vragen.

je moet niets voor mannen invullen, ze denken echt anders als wij dames

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 15:22

Plus mannen hebben ook nog een leven ernaast, hoewel sommige vrouwen dat blijkbaar moeilijk kunnen vatten :+ . Mannen (en veel vrouwen ook hoor) zitten vaak, helemaal los van hoe dol ze op je zijn, niet alléén maar met jouw in je hoofd om elk half uur te checken of er een bericht binnen is en dan onmiddellijk paraat te zijn om iets gevat terug te antwoorden. Mannen moeten ook gewoon hun dingen doen en gaan werken, aan andere dingen denken en soms gewoon te moe of wat slecht gezind om vrolijk de hele tijd te gaan sturen. Maar dat heeft helemaal niets te maken met het feit of ze je wel of niet leuk vinden. Ik vind mijn vriend ook leuk maar ik heb ook nog een ander leven en ook niet altijd tijd om er continue mee bezig te zijn :D .
Maar dan krijg je dus wel altijd onmiddellijk de club vrouwen om je heen die je even moeten duidelijk maken "gisteren en eergisteren stuurde hij vijftien berichten en vandaag heb je er nog maar twee gekregen? tjaaa meid hij is gewoon niet in je geïnteresseerd, gauw naar de volgende hoor!", om je nog maar even meer te doen twijfelen en onzeker te maken.
Wil je weten of je vent je ziet zitten en nog een tweede date wil? Vraag het gewoon rechtstreeks, dat is de enige manier om er zeker van te zijn.

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 15:44

Mag ik heel eerlijk zijn??? Waarom doen vrouwen zo moeilijk over zal ik terug reageren of niet, of wat moet ik nu sturen.... Kom op!! Wat is het ergste wat er kan gebeuren??
Dat ie niks stuurt of geen interesse heeft, het is niet de laatste man op de aarde waarmee je de wereld moet redden :o

Als jij hem leuk vind stuur je een berichtje zo simpel is het, maak het niet te moeilijk! :D