Krijg je een mooi bedrag terug zou je zeggen... Niet dus.
Ik moet 450 euro aan verwarmingskosten betalen... Ik heb dus een woeste mail gestuurd, dat ik geen 450 euro ga betalen voor iets wat ik niet gebruik.
Krijg ik van Ista een reactie terug( op de reactie van Vestia wacht ik nog ) :
Citaat:Vaste energiekosten hebben betrekking op de warmte die wel in het gebouw vrijkomt maar niet via de radiatoren, bijvoorbeeld via de CV-leidingen of het ketelhuis. Deze warmte wordt niet gemeten, maar moet wel door een ieder betaald worden.
In uw complex komt er veel warmte vrij via de leidingen. Hierdoor hoeft er in verhouding weinig te worden bij verwarmd via de radiatoren. De verbruiken in uw complex zijn dan ook relatief laag. Dit is het gevolg van de aanleg van de aanwezige installatie.
Er loopt 1 buis door mijn slaapkamer, dus omdat mijn verhuurder een slecht geisoleerde buis in mijn slaapkamer plaatst, moet ik daarvoor betalen? Daarnaast staat er op de rekening van Ista ook 'afschrijving warmtemeters' , dit zijn de dingen die op mijn radiator zitten. Ik heb dus gemeld dat ik dat zeker niet ga betalen en vind dat Vestia dat mag betalen, anders neem ik ze mee aan het einde van mijn huurperiode
Hebben jullie vergelijkbare kosten? Zeur ik om niks? Ik hoor graag mensen met hetzelfde probleem en wat voor kosten jullie hebben?
.... Snap niet hoe het kan dat mijn verhuurder elke keer bijna failliet gaat en er zoveel mensen uit moet zetten want ze zouden toch geld genoeg moeten hebben daar.
... Word vervolgd dus!