Ik ben momenteel in het bezit van een Samsung Galaxy Fame. Tot dusver heel erg tevreden mee, buiten het feit dat hij af en toe plots een eigen willetje heeft en apps afsluiten, maargoed ook niet echt dramatisch.
In mijn omgeving kom ik echter steeds meer mensen tegen die een iPhone aanschaffen en er heel erg tevreden van zijn, dat ze nooit meer anders willen, een wereld van verschil, etc... Ook hier op Bokt lees ik niets dan positiefs, dus nu begin ik er toch over na te denken om mezelf voor de leeuwen te gooien en na jarenlang Samsung toch m'n eerste Apple-product aan te schaffen

Ik ben echter maar een arm studentje. Zat even te kijken naar de prijzen en dat krijg ik in geen 100 jaar bij elkaar gespaard (tenzij ik m'n sociaal leven even onder 0 zet
). Ik ben dus even aan het rondkijken naar tweedehands iPhones, eventueel de 4S, en daar kom ik wel wat fijne prijzen tegen rond de €250 bijvoorbeeld.Nu vraag ik me af of dat überhaupt een goed idee is om tweedehands zo'n aankoop te doen, en zo ja waar ik precies op moet letten. Het zou mijn eerste product van Apple zijn dus ik ben echt een leek wat dat besturingssysteem en dergelijke betreft.
Alvast bedankt