Reclame in google chrome.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Macyy

Reclame in google chrome.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 12:10

Hallo!

Ik gebruik vrijwel altijd google chrome als internetbrowser.
Sinds een tijdje krijg ik iedere keer reclame en spam op mijn browser. Ik kan het wegklikken door op het pijltje te klikken, maar als ik de pagina ververs of ergens op klik, komt het gewoon weer terug. Ik word er onderhand aardig simpel van.. Op andere sites komt er ook wel eens een balkje onderin. Ik scan mijn laptop 1 keer in de week met de virusscanner die op mijn laptop staat. Microsoft security essentials. Dit heeft echter geen enkel effect hierop. Ik hoop dat iemand dit herkent, weet wat het is.. En hoe ik het weg kan halen. Alvast bedankt!

Afbeelding

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:28

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:30

Even je cookies verwijderen en een ad blocker downloaden. Je kunt het best je cookies regelmatig verwijderen (eens per week/maand).
Laatst bijgewerkt door RusselNuwell op 07-03-14 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:31

Een adblocker is behoorlijk funest voor sites als Bokt.nl die voor de inkomsten vrijwel volledig afhankelijk zijn van advertentieinkomsten.

In dit geval helpt het waarschijnlijk ook niet aangezien die banners niet van Bokt.nl af komen maar waarschijnlijk op de pagina worden gezet door een Chrome extensie die je per ongeluk hebt geïnstalleerd.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:35

BartVB schreef:
Een adblocker is behoorlijk funest voor sites als Bokt.nl die voor de inkomsten vrijwel volledig afhankelijk zijn van advertentieinkomsten.

In dit geval helpt het waarschijnlijk ook niet aangezien die banners niet van Bokt.nl af komen maar waarschijnlijk op de pagina worden gezet door een Chrome extensie die je per ongeluk hebt geïnstalleerd.

Ik heb ad blocker al weet ik niet meer hoe lang nu,en heb geen last van die banners,vind ze ook vaak erg irritant op elke website,sorry bart :) helaas voor bokt en ik begrijp het vanwege de inkomsten etc,maar ik hou mijn ad blocker er op.

Maar kan zijn dat ts wat geïnstalleerd heeft,al zie ik op haar screenshot geen toolbars etc dus zou t elders vandaan komen.

Anoniem

Re: Reclame in google chrome.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:38

Ik heb inmiddels geen adblocker meer, de reclames vallen me inmiddels mee.

De banners in de screenshot zijn idd andere banners, komt volgens mij mee met een Chrome extensie of een 'verkeerd' programma wat gedownload is. Had 't ook op m'n werkcomputer maar door alles wat ik niet vertrouwde, eraf te gooien ben ik er weer vanaf gekomen :+

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:39

@chelle dora, hier op bokt valt t ook reuze mee,alleen op andere sites en youtube etc is het irritant als je muziek of filmpje wilt kijken en weer reclame komt,heb ik nu geen last meer van,heb het ook niet geïnstalleerd vanwege bokt,vond het altijd wel meevallen,maar meer vanwege andere sites waar banners midden in je beeld komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:41

Ja goed, daar zijn ze wel flink aanwezig inderdaad. Volgens mij kan je ook met adblocker toch bepaalde sites wel de reclame van toestaan? Of was dat weer wat anders? Anders is dat ook een oplossing natuurlijk, zo houdt Bokt z'n inkomsten en ben jij op de andere websites wel reclameloos :+

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:42

Mioux schreef:
@chelle dora, hier op bokt valt t ook reuze mee,alleen op andere sites en youtube etc is het irritant als je muziek of filmpje wilt kijken en weer reclame komt,heb ik nu geen last meer van,heb het ook niet geïnstalleerd vanwege bokt,vond het altijd wel meevallen,maar meer vanwege andere sites waar banners midden in je beeld komen

Je kunt bij Ad Blocker ook aangeven dat je op sommige websites nog wel reclame wilt zien. Daar zou je bijvoorbeeld Bokt aan kunnen toevoegen, als je de reclame hier niet hinderlijk vindt.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:43

Ik heb geen idee eigenlijk of dat kan met ad blocker :) heb het erop gezet en ben tevreden dat ik niet elke keer meer alle reclame of banners hoe weg te klikken midden in mijn beeld. Ik heb zoiets als ik wat wil vinden zoek ik het wel op:). Het hindert niet op bokt de reclame,maar hindert me ook niet om het weg te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:45

BartVB schreef:

Persoonlijk betaal ik liever wat dan die vreselijke banners. Gelukkig heeft mijn chromebook er een automatische ad blocker inzitten.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 12:48

Ik heb Adblocker er al op staan, soms komt er bij te staan dat het via Groupon? is. Ik had een tijdje utorrent op mijn laptop staan, dit is er inmiddels alweer afgegooid, maar de spam gaat dus niet meer weg..

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:50

Misschien even zoeken of er wat vreemds staat bij je downloads? of even kijken via je computer een programma wijzigen of verwijderen,of er daar wat vreemds op staat ?

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 12:51

Ik heb zonet mijn cookies gewist en geschiedenis, er stond bij extensies ook wat vreemds, dit heb ik inmiddels gewist, volgensmij is het nu zelfs weg.. In ieder geval ontzettend bedankt voor alle reacties! :D Ik ben zelf niet zo'n computertechnisch haha.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:53

Macyy schreef:
Ik heb zonet mijn cookies gewist en geschiedenis, er stond bij extensies ook wat vreemds, dit heb ik inmiddels gewist, volgensmij is het nu zelfs weg.. In ieder geval ontzettend bedankt voor alle reacties! :D Ik ben zelf niet zo'n computertechnisch haha.

nou hopen dat het weg blijft :) ben zelf ook niet erg technisch hoor maar dankzij een moeder en broer met computer ervaring en opleidingen pik ik wel eens wat op :)