(wegens inactiviteit van het tuin topic dan maar even hier een berichtje geplaatst omdat het voorjaar toch redelijk snel komt moet ik toch weten wat ik er mee aan moet :p)
Ik heb een nieuw huis en daar zit een tuin bij. Nou staan daar plantjes in die ik niet ken of niet weet wat ik er mee moet... Kan iemand mij vertellen wat voor plantjes het zijn en hoe groot/breed ze worden en of ze eventueel bloeien ofzo of moet ik nog snoeien?
Ik zou het heel fijn vinden als iemand me kan vertellen wat het allemaal is
smiley
Geplaatst: 06-03-14 23:19
Moeilijk te zien maar ik doe alvast een poging The Fairy is een roos, kan best zijn dat die "lange takken" scheuten daarvan zijn. De groene bladeren eronder komen me bekend voor, moet er nog even over denken nr. 3 Amerikaanse sering nr. 4 (berg)den nr. 5 dwergcypres nr. 6 rotsheide nr. 7 lijkt op een mini sering? die bij mij in de tuin loopt ook zo uit
branka16
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-14 23:24
Dankjewel! K heb nu wat om te Googlen :d Als ik meer foto's moet maken of gedetailleerde foto's dan kan dat zeker.
Als het scheuten zijn van die roos hoe ga ik daar dan mee om? Ik ken mensen die vast ook zo'n plant willen.