Deze app moet jongvolwassenen tussen de 18 en 28 jaar helpen met spelling en/of spelling op peil houden.
Ik heb hier onlangs al een enquête over spelling geplaatst. Dit is een andere enquête met doelgerichtere vragen.
Wat? Een enquête over jouw kijk op spelling.
Voor wie? Jongvolwassenen van 18 tot 28 jaar. Ook de mening van spellinghaters is waardevol!
Waarom? Voor mijn afstudeerproject over spelling.
Hoe lang? Ongeveer 5 minuten.
De app wordt een spel!
Dit spel helpt je met de top 10 lastige spellingkwesties, houdt je spelling op peilen moedigt aan tot verbetering/ontwikkeling dankzij een score/levelsysteem. Zo kun je jezelf vergelijken met
vrienden of zelfs tegen je vrienden spelen.
Wat voor spel het wordt is nog onbekend. Suggesties zijn via PB welkom!
Om te bepalen hoe ik mijn app het best in kan zetten, moet ik weten hoe er door mijn doelgroep gedacht wordt
over spelling. Hebben jullie er een hekel aan, vind je spelling onbelangrijk, of wil juist zonder hulp van anderen
een foutloze mail op kunnen stellen?
-> Klik hier om de enquête in te vullen!
Aan het eind van de enquête wordt gevraagd of je mee wilt doen met het testen en je mening geven over de
concept- en eindversie van de app. Ik zou het erg waarderen als jullie je hiervoor opgeven!

Ik zal als ik voldoende respons heb gehad een PDF plaatsen met de resultaten

Citaat:Door een fout in de enquête kun je onterecht twee vragen over 'Waarom vind je goed spellen niet belangrijk?' tegenkomen.
Krijg je deze vragen terwijl je hebt aangegeven spelling wél belangrijk te vinden, vul dan bij Anders namelijk... 'Fout in enquête' in en vink verder niets aan.

Maargoed dit verstoort natuurlijk de resultaten