Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

nnicolex schreef:ik heb exact hetzelfde meegemaakt, inmiddels 4 jaar geleden sloot ik een abonnement af bij de hi met een nieuwe telefoonnummer. In het begin werd ik ook heel vaak gebeld en gesmst, rare voicemail berichten etc. het leek wel alsof een of andere crimineel mijn nummer ook had, vage berichten, enge smsjes over loodsen etc. Rare telefoongesprekken over mensen die op zoek zijn naar ene victor..
Ik heb toen contact gezocht met de hi en zij vertelde mij dat als een nummer een aantal maanden niet gebruikt wordt door de eigenaar dat het nummer dan geblokkeerd wordt en dat het nummer dan naar een andere eigenaar kan gaan. ik moest een lijst bijhouden met hoe vaak ik zulke berichten/telefoontjes kreeg en dan pas kwam ik in aanmerking voor een nieuw nummer.. Aangezien iedereen net mijn nieuwe nummer had heb ik ervoor gekozen om het maar zo te laten, inmiddels is het 4 jaar geleden en ik kan je zeggen dat ik iedere maand nog wel 3 keer wordt gebed, gewhatsappt , gesmst met mensen die opzoek zijn naar die victor. Ik heb het maar geaccepteerd, maar vraag me toch af wie die vage meneer dan wel niet mag zijn... haha heb hem al eens gegoogled maar kwam niet ver helaas
maar ik krijg alleen maar apps met gelukkig nieuwjaar en of ik office 2010 kan meenemen voor iemand zijn pc :d hahaKayleigh_ schreef:Misschien dat één van jullie het weet...
Sinds juli 2013 heb ik een nieuw abonnement afgesloten omdat mijn vorige telefoon + simkaart uiteraard waren gestolen. Tot op de dag van vandaag ontvang ik telefoontjes en sms'jes van totaal onbekende mensen. Telefoontjes in het Turks, telefoontjes over de aanvraag van intakegesprekken, sms'jes over betaalachterstanden, je kunt het zo gek niet bedenken of ik word ermee lastiggevallen. Waar mogelijk zeg ik dat ze verkeerde persoon aan de lijn hebben en ik krijg er verder ook geen problemen mee, maar ik vind het wel vervelend.
Is het mogelijk dat het nummer dat ik heb, door twee verschillende mensen in gebruik is? Het klinkt misschien stom, maar aangezien ik dit abonnement dus alweer een poosje heb en nog steeds wordt lastiggevallen, lijkt het mij stug dat dit nummer al een poos van de markt was voordat ze het aan mij verkochten (iets wat normaal gezien wel het geval is volgens mij, er gaat toch een bepaalde tijd overheen voor een nummer opnieuw de markt op gaat?).