Redwing laarsjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fred_Kroket

Redwing laarsjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-14 19:12

Ik wilde graag Redwing laarsjes kopen via marktplaats. Nou vallen ze wat groot lees ik hier en daar, ik heb maat 36 en bij merken die klein vallen soms 37.

Een 36 valt als 36,5 zegt de een en de ander zegt dat 36 valt als 37. Ik kan een 35,5 overnemen en iemand heeft maat 36. Heeft iemand van jullie deze laarzen en hoe vallen ze in verhouding tot je eigen schoenmaat. Ik heb helaas geen tijd om ze in de winkel te passen en de verkooppunten zijn niet bij mij in de buurt :(

Merci merci alvast!! +:)+

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 19:19

Oeh Red Wings <3 Heerlijke laarzen en gaan jaren mee!! Heb mijn paar alweer ruim 4 jaar en zien er nog steeds super goed uit. Over de maat, ze vallen 'ietsjes' groter uit. Maar ik moet zeggen, het verschil is echt klein. Ik heb zelf maat 41 en van de Red Wings ook maat 41 en dat past prima! :)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-14 19:28

_Eline_ schreef:
Oeh Red Wings <3 Heerlijke laarzen en gaan jaren mee!! Heb mijn paar alweer ruim 4 jaar en zien er nog steeds super goed uit. Over de maat, ze vallen 'ietsjes' groter uit. Maar ik moet zeggen, het verschil is echt klein. Ik heb zelf maat 41 en van de Red Wings ook maat 41 en dat past prima! :)

Superbedankt voor je reactie! Ik wacht er nog één af en dan denk ik dat ik voor de 36 ga, ik denk dat 35,5 echt te klein is!

ssssuus

Re: Redwing laarsjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 19:40

Ik zou ook voor de 36 gaan, anders kun je er altijd nog een zooltje in doen als ze wat ruim zijn

Raveltje

Re: Redwing laarsjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 07:44

Die zijn zo gaaf, wil ze ook en ook ik twijfel over de maten. Vooral ook omdat op mp een schoenmaat kleiner wordt aanbevolen met die laarzen.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 11:39

Heb de 36 overgenomen :) Als ze gewoon ietsje groter vallen is dat geen probleem, ik draag laarzen graag met een sokje extra of een wollen sok. Net zoals mijn rijschoenen en mijn laarzen die ik op stal draag!

Dank voor jullie input! Ik laat wel even weten hoe ze nou echt vallen!

saltpepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 11:46

Ik heb ook rw laarzen. Prima kwaliteit leer, maar de zool is van mindere kwaliteit. Na 1 seizoen zijn ze behoorlijk afgesleten (het profiel) en daardoor glad. Check dit ff extra bij de verkopende partij (foto van zool). Misschien heb ik het net niet getroffen (productiefout/ ander model). Alhoewel, een college heeft dezelfde ervaring....

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 12:01

saltpepper schreef:
Ik heb ook rw laarzen. Prima kwaliteit leer, maar de zool is van mindere kwaliteit. Na 1 seizoen zijn ze behoorlijk afgesleten (het profiel) en daardoor glad. Check dit ff extra bij de verkopende partij (foto van zool). Misschien heb ik het net niet getroffen (productiefout/ ander model). Alhoewel, een college heeft dezelfde ervaring....

Ze heeft ze 5 keer aangehad en de zolen zien er nog goed uit! Thanx voor de tip!!

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 15:15

En? Hoe vallen ze? :D

Welke kleur heb je eigenlijk overgenomen van haar? :)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 19:29

_Eline_ schreef:
En? Hoe vallen ze? :D

Welke kleur heb je eigenlijk overgenomen van haar? :)

Kheb ze nog niet! Ik laat het weten als ik ermee kan rondstappen! :D

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 15:37

Ik heb ze net binnengekregen! maat 36 zit prima! Kunnen mijn zachte gummi zooltjes nog erin ook en ze zien er nog nagenoeg nieuw uit! Ze zijn cognac trouwens!