gevoelens nemen een loopje met me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hanny_jelke

gevoelens nemen een loopje met me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-14 13:23

hoi bokkers,

echt ik weet niet meer wat ik er mee moet,

ik heb een ex, in middels al weer 3 maanden uit, en er is veel gebeurd na dat het uit ging, en ook onderlingen strijd, uit eindelijk ook iets waar ik echt pissig om was, en ook vriendachap wat er al niet meer in zat er definitief niet meer in zit.
namelijk aan iemand die graag rodeld en waar ik ook echt ruzie mee heb gevraagt hoe het met mij gaat.
zei kwam er netjes mee naar mij, wat ze er mee moest, (heeft het me ook laten lezen)
ik heb gezegt niks op reageren, en heb hem zelf een bericht (via facebook gestuurd) wat hij wel niet dacht, dat hij het recht om mij in de gaten te houden had verspild, kreeg een blokade op facebook voor 2 weken, daarna heb ik hem een bericht gestuurd dat hij me niet tegen moet komen, want was er echt boos om, daarna hem difintief geblokt, heel simpel omdat hij mij niet meer in de gaten hoeft te houden.
vorig week kwam ik hem tegen met carnaval ben op hem af gelopen (met kwade bedoelingen want wou hem echt de les lezen fout weet ik) en meneer heeft zich om gedraait liep weg.

ik heb veel fouten gemaakt in onze relatie, ben ik me van bewust, en dan ben ik van mezelf al niet de makelijkste. maar ook hij heeft zijn fouten gemaakt, hem verder ook nooit verweten het werkte gewoon niet jammer maar helaas en je moet door gaan.

nu zou je denken oke die is er duidelijk klaar mee, en dat ben ik ook. want het werkt niet en daar heb ik me inmiddels echt bij neer gelegt,

maar op mij telefoon staat een foto van hem,met me jongste zoon op de wip wap.
en als ik die foto zie dan voel ik de kriebels nog wel in de buik 8)7
dan voel ik me hart sneller gaan slaan.

nu dacht ik slim te zijn en de foto te verwijderen, maar door een barst in me scherm luk het me niet de foto te verwijderen. wat het dus niet echt makelijker maakt.

en weet nu gewoon even echt niet meer wat ik er mee aan moet

Kiwipitje

Re: gevoelens nemen een loopje met me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:27

Ik snap er echt de ballen niet van.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:28

Ik ook niet.. Ben na drie regels afgehaakt..

Nevaeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:30

Waar ben je eigenlijk boos over? Het is een beetje een onduidelijk verhaal..
En een foto niet kunnen verwijderen door een barst in het scherm? Het zou kunnen maar dat heb ik nog nooit gehoord..
Laatst bijgewerkt door Nevaeh op 05-03-14 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:30

Klinkt als een heel volwassen geheel..

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:31

Het is je ex. En dat is niet voor niks. Laat hem lekker zijn eigen leven leiden en maak je er niet zo druk om zeg.

Denk om je kind en sluit het gewoon af, je bent volwassen..

En let een beetje op je spelling, je verhaal is slecht te volgen.

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:32

Als je de foto wil verwijderen kun je dat ook via de pc doen als je de telefoon daar met de kabel aan hangt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:33

Je reageerde wel een beetje als een dramaqueen, hij vroeg gewoon hoe het met je ging. Ik zou eens stoppen met telkens die confrontatie opzoeken en hem gewoon met rust laten.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:34

Ik heb je verhaal twee keer gelezen maar ik snap er niks van. Je bent boos op je ex omdat hij aan iemand die graag roddelt, heeft gevraagd hoe het met je gaat? En als je een foto van hem ziet heb je toch gevoelens voor hem?

KimberleyE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:35

Ik begrijp er ook echt helemaal niks van... In ieder geval... eeh succes?!

sjimmiepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:35

Ehmm.. :')

Sorry maar ik geloof niet dat ik heel veel kan met dit verhaal. Ik kan je nauwelijks volgen en wat ik kan volgen vind ik eigenlijk echt wel te kinderachtig om serieus op in te gaan.

huppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:36

Hmmm ik dacht gaat om een jong meisje van 13 maar je bent al 23 .
Ook ik snap niet heel veel van je verhaal.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-14 13:37

Bizzybijtje schreef:
Je reageerde wel een beetje als een dramaqueen, hij vroeg gewoon hoe het met je ging. Ik zou eens stoppen met telkens die confrontatie opzoeken en hem gewoon met rust laten.

dat was na meerdere dingen die de emmer deed overlopen.

via kabeltje aan de PC ga ik eens proberen.

heb hem geblokkeerd op Facebook en verder al zijn gegevens verwijderd, dus kan geen contact meer met hem zoeken :)

sorry als verhaal onduidelijk getypt is, heb last van dyslexie

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:38

Van iemand die 2 kinderen heeft en getrouwd is geweest zou ik toch verwachten dat deze op een volwassen manier met zoiets om kan gaan.
Tenminste dat baseer ik op wat ik wel begrijp van het verhaal.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:39

ik snap er niks van :=

hanny_jelke schreef:
sorry als verhaal onduidelijk getypt is, heb last van dyslexie

het zijn niet de spelfouten die het verhaal onbegrijpend maken maar de hele opbouw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:41

volgens mij snap ik het wel een beetje.. Maar ik vind ook inderdaad dat je heel overdreven reageert. Hoe lang zijn jullie samen geweest? Als dat een lange periode is geweest, is het best volwassen van hem om te vragen hoe het met je gaat. Hij is ook betrokken geweest met het kind dus ik vind het heel knap dat, na het be eindigen van de relatie, hij nog steeds vraagt hoe het gaat.

Je zegt jammer maar helaas , je moet doorgaan, doe dat dan ook. Niet kijken naar foto's waar je nog kriebels van hebt want die heeft iedereen wel eens. Maar je bent zelf ook volwassen, je hebt een kind, dus denk daar ook een beetje om; het is nu geen spelletje meer en je kan je kind niet continu meeslepen in de rollercoaster van gevoelens, en die moet je ook iedere keer gaan uitleggen waarom hij iedere keer komt en gaat.

Misschien helpt een goed volwassen gesprek tussen jullie twee, als de kriebels nog steeds zo sterk zijn. Als je het af wil sluiten, moet je ook niet meer naar die foto kijken.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 14:03

Ik snap niets van je verhaal. Iets met ex en geen afscheid kunnen nemen? Ik zeg altijd: De beste manier om over een vent heen te komen is om onder een ander te gaan liggen. En: Als het de ware is, komt je hem vanzelf wel weer tegen.

Het ging niet goed in je relatie, dus laat het rusten.

Geen hand, maar een land vol.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 14:07

eenitraM schreef:
Ik snap niets van je verhaal. Iets met ex en geen afscheid kunnen nemen? Ik zeg altijd: De beste manier om over een vent heen te komen is om onder een ander te gaan liggen. En: Als het de ware is, komt je hem vanzelf wel weer tegen.

Het ging niet goed in je relatie, dus laat het rusten.

Geen hand, maar een land vol.

:+ :oo

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-14 14:08

chelle_dora schreef:
volgens mij snap ik het wel een beetje.. Maar ik vind ook inderdaad dat je heel overdreven reageert. Hoe lang zijn jullie samen geweest? Als dat een lange periode is geweest, is het best volwassen van hem om te vragen hoe het met je gaat. Hij is ook betrokken geweest met het kind dus ik vind het heel knap dat, na het be eindigen van de relatie, hij nog steeds vraagt hoe het gaat.

Je zegt jammer maar helaas , je moet doorgaan, doe dat dan ook. Niet kijken naar foto's waar je nog kriebels van hebt want die heeft iedereen wel eens. Maar je bent zelf ook volwassen, je hebt een kind, dus denk daar ook een beetje om; het is nu geen spelletje meer en je kan je kind niet continu meeslepen in de rollercoaster van gevoelens, en die moet je ook iedere keer gaan uitleggen waarom hij iedere keer komt en gaat.

Misschien helpt een goed volwassen gesprek tussen jullie twee, als de kriebels nog steeds zo sterk zijn. Als je het af wil sluiten, moet je ook niet meer naar die foto kijken.

ik snap wel wat je bedoelt,
een gesprek is op dit moment niet raadzaam,
waarom ik daar zo boos om wordt, is omdat zei graag sterken verhalen op hangt en dus goed kan zeggen ja die heeft al lang weer een ander of ja ze doet het met iedereen en dat soort dingen, en hij weet dat ook van haar, vraag dan een keer aan mij hoe het met me gaat, of aan iemand die niet zulke sterke verhalen verteld.
en we hebben ook leuke tijden gehad, en ja die mis ik wel. maar dat zal bij elke relatie zo zijn, daarom wil ik die foto eigenwijs toch elke keer proberen te verwijderen omdat dit het lastiger maakt.

opnieuw een relatie willen is ook niet aan de oorde, want als het weer verkeerd gaat dan zit je ook met de kinderen, dat wordt te verwarrend voor ze.
net als dat ik niet van man naar man wil huppelen en nu vooral eerst aan mezelf wil werken voor ik een nieuwe relatie aan ga, natuurlijk kan een relatie altijd fout gaan, maar dan is er van mij kant uit wel een betere basis.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 14:09

Liezel1 schreef:
:+ :oo

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 14:10

Onbegrijpelijk is het verhaal niet voor mij, maar wel onbegrijpelijk dat je er zo onvolwassen mee om gaat. Waar maak je je druk om? Liefde gaat ook over maar niet in een keer. Natuurlijk kun je nog even kriebels houden voor een ander maar je maakt t niet voor niks uit. Kappen met anderen de schuld geven en neem je verantwoordelijkheid, voor jezelf maar ook voor je kinderen. Wees een voorbeeld.

Edit: Misschien wat hard gereageerd, maar goed dat je eerst aan jezelf gaat werken, met wat dat ook mag zijn.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-14 14:12

Joolien schreef:
Onbegrijpelijk is het verhaal niet voor mij, maar wel onbegrijpelijk dat je er zo onvolwassen mee om gaat. Waar maak je je druk om? Liefde gaat ook over maar niet in een keer. Natuurlijk kun je nog even kriebels houden voor een ander maar je maakt t niet voor niks uit. Kappen met anderen de schuld geven en neem je verantwoordelijkheid, voor jezelf maar ook voor je kinderen. Wees een voorbeeld.

waar geef ik anderen de schuld?
ik geef ook aan dat ik veel fouten heb gemaakt in de relatie, en dat ik dan ook nog eens van me eigen uit niet de makelijkste ben,
natuurlijk is niet alles zijn fout. denk zelfs dat het in de relatie zelf meer aan mij lag als aan hem

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 14:13

Je bent volwassen en komt niet over je ex heen door een foto op je telefoon? :\

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 14:17

hanny_jelke schreef:
Joolien schreef:

waar geef ik anderen de schuld?
ik geef ook aan dat ik veel fouten heb gemaakt in de relatie, en dat ik dan ook nog eens van me eigen uit niet de makelijkste ben,
natuurlijk is niet alles zijn fout. denk zelfs dat het in de relatie zelf meer aan mij lag als aan hem

En daar kom je nu pas achter..... wat waarschijnlijk te laat is volgensmij?!

Neem het mee in de volgende mogelijke relatie. Werk aan jezelf. :) Wie weet komt ie wel weer terug!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 14:20

Ik heb ook een edit gegeven ;)