echt ik weet niet meer wat ik er mee moet,
ik heb een ex, in middels al weer 3 maanden uit, en er is veel gebeurd na dat het uit ging, en ook onderlingen strijd, uit eindelijk ook iets waar ik echt pissig om was, en ook vriendachap wat er al niet meer in zat er definitief niet meer in zit.
namelijk aan iemand die graag rodeld en waar ik ook echt ruzie mee heb gevraagt hoe het met mij gaat.
zei kwam er netjes mee naar mij, wat ze er mee moest, (heeft het me ook laten lezen)
ik heb gezegt niks op reageren, en heb hem zelf een bericht (via facebook gestuurd) wat hij wel niet dacht, dat hij het recht om mij in de gaten te houden had verspild, kreeg een blokade op facebook voor 2 weken, daarna heb ik hem een bericht gestuurd dat hij me niet tegen moet komen, want was er echt boos om, daarna hem difintief geblokt, heel simpel omdat hij mij niet meer in de gaten hoeft te houden.
vorig week kwam ik hem tegen met carnaval ben op hem af gelopen (met kwade bedoelingen want wou hem echt de les lezen fout weet ik) en meneer heeft zich om gedraait liep weg.
ik heb veel fouten gemaakt in onze relatie, ben ik me van bewust, en dan ben ik van mezelf al niet de makelijkste. maar ook hij heeft zijn fouten gemaakt, hem verder ook nooit verweten het werkte gewoon niet jammer maar helaas en je moet door gaan.
nu zou je denken oke die is er duidelijk klaar mee, en dat ben ik ook. want het werkt niet en daar heb ik me inmiddels echt bij neer gelegt,
maar op mij telefoon staat een foto van hem,met me jongste zoon op de wip wap.
en als ik die foto zie dan voel ik de kriebels nog wel in de buik
dan voel ik me hart sneller gaan slaan.
nu dacht ik slim te zijn en de foto te verwijderen, maar door een barst in me scherm luk het me niet de foto te verwijderen. wat het dus niet echt makelijker maakt.
en weet nu gewoon even echt niet meer wat ik er mee aan moet