Ik dacht bij het openen van het topic dat er op zijn minst wel een verhaal bij zou staan... niet dit. Maar het ligt er helemaal aan wat onder de omschrijving 'lastig' valt.
Winged
Geplaatst: 04-03-14 15:13
KimD schreef:
Ik dacht bij het openen van het topic dat er op zijn minst wel een verhaal bij zou staan... niet dit. Maar het ligt er helemaal aan wat onder de omschrijving 'lastig' valt.
In tot hoeverre valt hij je lastig? Alsin, blijven bellen/smsen en proberen in contact met je te komen of alsin, je bedreigen, opzoeken e.d.? In het eerste geval, lekker negeren. In het tweede geval zou ik misschien contact opnemen met de politie.
Zeggen dat hij op moet donderen? De enige ex waar ik nog heel erg lang (lees: langer dan een jaar nadat het uit is gegaan) last van heb gehad belde mij ooit midden in de nacht, toen heb ik mijn toenmalige vriend maar even zijn zegje laten doen. Was niet onvriendelijk, maar gewoon of hij me met rust wou laten want ik was nu met hem. Heeft heel goed geholpen.
Hebben jullie ook met elkaar geslapen? Dan even heel zenuwachtig opbellen en zeggen dat hij best maar even bij de dokter langsgaat voor een HIV-test. Of syfilis of herpes ofzo.
Ofwel even wat duidelijker zijn wat je bedoelt met een lastige ex .
Ik had een hele lap tekst verwacht, en dat het een 12 jarig was die een interessant topic wilde openen
Maar hangt er vanaf wat lastig is, is het echt stalken? of vervelden dingen op internet plaatsen? Ik zou het gewoon negeren en anders met zijn ouders of iets contact opnemen, dat die hem goed kunnen aanpakken.
vuurneon
Geplaatst: 04-03-14 19:59
Ligt aan de situatie; bij mijn kennis ging het zo ver dat ie haar probeerde te vermoorden (stond in haar slaapkamer...) Ze moest voor haar veiligheid verhuizen naar het buitenland om van haar stalker ex af te komen. Wat een ellende was dat, politie kon toen niets doen. Ja, oppakken voor inbraak
Maar goddank zijn niet veel ex-en zo extreem.
Alexandra_
Geplaatst: 04-03-14 20:03
minikatje schreef:
minikatje schreef:
zet hem op Assassination Market.
ze kan hem ook op marktplaats zetten.
Dat is wat iemand van 14 doet..
Anoniem
Geplaatst: 04-03-14 20:04
misschien kun je de situatie een beetje schetsen? dan kunnen we gerichter tips geven