Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Allienda schreef:blue_sky schreef:Outlet Center Roermond blijft bij mij favoriet. Altijd open behalve 1e kerstdag en 1 januari.
Vrienden van me zijn er gisteren geweest, zij dachten dat het er lekker rustig zou zijn ivm carnavalniks was minder waar............Het was er vreselijk druk
Ga er graag heen.Jans schreef:En dat moet dan heel nederland opgedrongen worden? Wat een onzin..
)
die zitten dus temidden van de 'troep'. Ik vind niet dat iedereen het maar leuk moet vinden, toevallig kon een vriendin van mij niet eens haar straat uitkomen dus naar haar paarden door carnaval. Werd gewoon geblokkeerd / moest allerlei toerenuithalen.. en ja zij woont beneden de rivieren. Jans schreef:Er zijn onder de rivieren ook genoeg mensen die geen reet met carnaval hebbendie zitten dus temidden van de 'troep'. Ik vind niet dat iedereen het maar leuk moet vinden, toevallig kon een vriendin van mij niet eens haar straat uitkomen dus naar haar paarden door carnaval. Werd gewoon geblokkeerd / moest allerlei toerenuithalen.. en ja zij woont beneden de rivieren.

Sani schreef:Maar waarom moeten andere mensen daar de dupe van worden?
Hier merk ik er gelukkig niks van, maar het is toch belachelijk dat mensen hun plannen moeten wijzigen, hun routes moeten aanpassen, bij wijze van hun huis niet eens uit kunnen doordat de toegangswegen afgesloten zijn? Ook al is het maar 1 dag per jaar (duurt carnaval niet langer?)
Amaris schreef:Jans schreef:En dat moet dan heel nederland opgedrongen worden? Wat een onzin..
Waaw! haha!
Dat is ook voor het eerst dat Limburg (en Brabant) tot 'heel Nederland' gerekend worden! hahahaha!!![]()
Goh zeg, de winkels zijn twee dagen dicht! oooeeehhhh wat moeten we nou! hahahaha!!
.

Thats_Me schreef:Vergeet niet dat carnaval ook een groot sociaal aspect heeft. Hier gaan prinsen ook langs bij zieken/ouderen die weinig tot geen bezoek meer krijgen.
Daarnaast zijn mensen al maanden bezig met de voorbereidingen. Denk aan fanfare groepen, wagenbouwers, kindergroepen etc. Ik zie het probleem er niet van in. Woon nu 5 jaar in het zuiden. Heb er verder niets mee maar ieder z'n hobby en dan wil ik best even een paar dagen het zuiden 'ontvluchten'. Hoewel ik ook prima thuis zou kunnen blijven.
Ja, de winkels zijn maandag en dinsdag dicht. Op enkele supermarkten en zaken na. Maar om nou te zeggen dat je helemaal niets meer kan en het opgedrongen wordt nee. Vier je niet is dat ook prima.
Sani schreef:Maar waarom moeten andere mensen daar de dupe van worden?
Hier merk ik er gelukkig niks van, maar het is toch belachelijk dat mensen hun plannen moeten wijzigen, hun routes moeten aanpassen, bij wijze van hun huis niet eens uit kunnen doordat de toegangswegen afgesloten zijn? Ook al is het maar 1 dag per jaar (duurt carnaval niet langer?)