Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
astwice schreef:leonie1988 schreef:In je ruimbagage mag je het gewoon meenemen. In je handbagage is er inderdaad een maximum en moet het in een gesealde zak zitten die je kan kopen op het vliegveld.
gaat dat in het ruimbagage ook niet tot een bepaalde hoogte aan ml's?
leonie1988 schreef:Dit heb ik gevonden op dezelfde site die je aangeeft in je eerste bericht:
Regels
naar boven
De internationale veiligheidsregels zijn van toepassing op wat je mag vervoeren in je handbagage.
Het is toegestaan om kleine hoeveelheden vloeistoffen te vervoeren, onder de volgende voorwaarden :
*knip*
astwice schreef:leonie1988 schreef:Dit heb ik gevonden op dezelfde site die je aangeeft in je eerste bericht:
Regels
naar boven
De internationale veiligheidsregels zijn van toepassing op wat je mag vervoeren in je handbagage.
Het is toegestaan om kleine hoeveelheden vloeistoffen te vervoeren, onder de volgende voorwaarden :
*knip*
Maar dit gaat over handbagage, ik doe alles in mijn koffer?
Lalidan schreef:In je ruim bagage mag je zoveel vloeistoffen meenemen als je zelf wilt. Ook die 20 flessen wodka, alleen dien je die aan te geven. Maar vervang de wodka door cola en er is niks aan de hand. Hoewel ik me voor zou kunnen stellen dat als iemand alleen maar frisdrank meeneemt en verder niks, er misschien wat mee aan de hand is en je wat lastige vragen kan krijgen
dan gaan we wel zeuren ja haha 
MarliesV schreef:Nee dat hoeft niet.
Vloeistoffen is eigenlijk heel makkelijk:
In je ruimbagage mag je onbeperkt meenemen en hoeft het nergens aan te voldoen
(muv alcohol ed natuurlijk)
In je handbagage moet het in een sealzak. Max 10x 100 ml wat je mee mag nemen. Meer dan 100 ml per verpakking wordt geweigerd.