Ergens volgend jaar gaan mijn vriend en ik trouwen! Nu zijn we alles langzaam aan aan het regelen en zo zijn we nu dus ook aan het kijken voor trouwringen.
Nu liepen we een paar maanden geleden in de stad en zagen we echt super gave, mooie trouwringen. Echter was dit bij de nu helaas failliete Siebel....
We zijn daar toen naar binnen gegaan en hebben informatie opgevraagd enzo. Maar ze hadden helaas geen boekje waar deze ring in stond, wel een boekje van deze smid maar daar stonden de ringen die wij zo gaaf vonden dus niet in. Boekje meegenomen en naar huis gegaan. Tja, en je weet hoe dat dan gaat.... ineens in het boekje foetsie... ik vrees dat het oud papier is geworden.
Maarja, nu is Siebel failliet en kan ik nergens de ringen die ik zoek meer vinden!
Zoek me al daaaaaagen een ongeluk op internet, loop alle juwelieren binnen die ik zie maar niemand kan me helpen.
Vandaar mijn "noodoproep" hier op bokt....
Wat zoek ik?
Ik zoek een witgouden gladde ring waar de naam van je partner in gegraveerd kan worden, maar dan niet "op" of "in" de ring maar er helemaal doorheen zeg maar. En dan de naam in sierlijke letters.
Ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven....
Ik eb de ringen dus 1x gezien, maar kan nu nergens een smid vinden die dit kan/durft te maken....
Ze komen allemaal met zoiets aanzetten;

Ook super mooi hoor! Maar ik wil de tekst er dan dus helemaal doorheen hebben....
Wie kan mij helpen?
.