Ervaringen verschillende wekkerradio's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ElinaSK

Ervaringen verschillende wekkerradio's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 19:44

hoi bokkers,

ik heb sinds een hele tijd een nieuwe wekkerradio een nikkei wel te verstaan...
alleen het ding geeft enorm veel irritant licht.Ik overweeg om een nieuwe aan te schaffen
maar heb werkelijk waar geen idee welke wekkerradio's geen licht geven in het donker...
Dus wie heeft ervaring met wekkerradio's en kan er een aanbevelen ? :+ of heeft de gouden
tip om dat ding wat minder licht te laten geven... het is knap irritant snachts. :Y)

LynnDenise

Re: Ervaringen verschillende wekkerradio's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 19:48

Handdoek erover? Ding omkeren?

Zomaar wat makkelijke ideetjes hoor

xMaritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 19:49

Ahhh dat heb ik ook! Mijn wekker staat op ooghoogte, dus onwijs irritant. Ik zet hem nu richting de muur zeg maar, dan heb ik nergens meer last van. Hij heeft trouwens wel nog twee opties: veel licht of weinig licht. Alleen veel licht is bijna net zo fel als mijn lamp :') En weinig licht is dus alsnog veel te fel voor een donkere kamer.
Dit is de wekker die ik heb: http://www.philips.nl/c/audioproducten/ ... 12/prd/nl/

Buiten dat veel te felle licht ben ik er wel heel blij mee :j

ElinaSK

Re: Ervaringen verschillende wekkerradio's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 19:55

Omkeren werkt niet .. dan straalt hij gewoon licht omhoog tegen de muur aan :') tis idd net een lamp welke aanstaat... handdoek zou kunnen alleen dat ding wordt wel heel warm.... Mijne kan je helaas niet instellen op hoe licht je em wil... zoals hij nu staat verlicht hij mn hele kamer...