Service DPD/Agradi

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alexandra_

Service DPD/Agradi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 16:12

Hoi Bokkers,

Wie heeft er nog meer problemen met DPD en Agradi?
Heb nu ondertussen 3 weken geleden een bit besteld en heb deze nog steeds niet binnen, na meerdere beloftes van DPD e.d. Na meerdere boze mailtjes en berichten naar Agradi nog steeds mijn pakket dus niet.

Dit was het mailtje wat ik vd week heb gestuurd:
Geachte,
Helaas voor jullie geen compliment, maar meer een klacht.
Jullie hebben erg goede spullen, dat wel, maar de service vind ik wel echt naadje. Ik bestel een product, deze was niet meer op voorraad, maar er stond verwachte levertijd 2-5 dagen. Daar ging ik dus gewoon ook vanuit. Echter heb ik 7 dagen gewacht tot het verzonden werd, naja kan ik ook mee leven. Nu het volgende: Ik wacht dus al 3 dagen op mn pakket, de levertijd zou tussen 12-15 uur zijn, gister. Mooi niet, heb die tijd gewacht, en ze kwamen maar niet dus ben mn dingen gaan doen. Word ik om 16 uur opgebeld en met een toontje waar je u tegen zegt, maar goed, netjes afgehandeld en zijn collega zou vandaag om 12 uur komen. Niet dus. Waar is mijn pakket en wanneer krijg ik het wel? hoe jammer ik het ook vind, ik bestel echt niks meer bij jullie. Kost al een hoop geld en dan krijg ik het niet eens binnen.. Waar kan ik mijn geld terug krijgen? dan kan ik het iniedergeval elders bestellen en/of kopen.
Gr Alexandra

Met als antwoord:
Beste Alexandra,

We begrijpen dat het zeer vervelend is voor je. Zou je misschien een mailtje kunnen sturen naar order@agradi.nl of bellen naar 073 522 66 11 (van 10.00 - 17.00 uur). Onze klantenservice helpt je dan verder. Onze excuses voor eventueel ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het Agradi Team

Het antwoord van DPD was al net zo vaag, ik wil gewoon mijn pakketje !
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 03-03-14 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Center uit de tekst gehaald, omdat het anders lastig lezen is.

PenP2014

Re: Service DPD/Agradi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:14

Ik zou ze even bellen. Je krijgt nu gewoon een algemeen copy-paste berichtje. Ze gaan niet uitgebreid een mail terug sturen. Erg vervelend maar denk dat je met een telefoontje meer bereikt.

overigens heb ik helemaal geen ervaringen met ze.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:14

Ik heb ooit een cap besteld. Er stond 2-5 werkdagen, maar het werden 2-3 weken.
Volgens mij zijn ze niet zo nauw met de verzendtijd.

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:17

bij mij ook! maar de spullen hebben wel goede kwaliteit

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:18

maar is echt heel erg rot met die verzendtijd heb pas meegedaan aan enquête voor beste thuiswinkel en heb het er ook duidelijk aangegeven!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:22

Afgezien dat agradi gewoon bar en boos is met de levertijden op de website en communicatie an sich...

De levering en het telefoontje van DPD kan Agradi verder heel weinig aan doen :j misschien wisselen van vervoerder maar mijn ervaring is dat de prijzen voor verzenden dan duurder worden :=

Er is volgens mij een centraal topic over Agradi :)

Edit: Alja @ [ED] Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:25

Ik heb laatst nog een pakketje besteld, stond ook 2-5 werkdagen deze was er echter al na 3 dagen, zeer netjes geleverd.. Jammer dat jij wel problemen hebt :(

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:29

Ik heb vrijwel nooit problemen gehad met agradi. 1x was de levertijd van een product ineens gewijzigd nadat ik de bestelling had geplaatst. Nadat ik gemaild had naar het order emailadres van agradi heb ik netjes mijn geld terug gekregen :)

Doe gewoon even netjes wat er in de mail gevraagd wordt, dan weet ik zeker dat ze je verder zullen helpen!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:31

Ik wacht nu op een pakket van agradi, dat vandaag voor de 2e keer wordt geleverd. Zou tussen 13:00 en 16:00 geleverd worden, dus ik ben benieuwd

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:34

Ik hoor en heb heel veel slechte leverervaringen van Agradi. beetje jammer en bestel nu ook altijd ergens anders als bij Agradi. ben er zat van dat lange wachten steeds.

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:37

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 07-07-24 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

MirandaDvG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:41

heel vervelend dat je zo lang moet wachten.
Maar begrijp ik goed dat DPD geeft geporbeerd het pakketje gisteren af te leveren?
Kun je dan niet beter nogeens met DPD bellen, ik denk dat Agradi in het eindstadium weinig extra voor je kan doen.
Zij hebben het pakketje tenslotte wel naar je toe gestuurd.

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 16:42

Verschillende dingen dus, ik vind het echt jammer want ze zijn niet duur en de spullen zijn wel goed. Ik ga Agradi straks alsnog bellen, heb wel net 3 minuten mijn pakketje binnen, maar vind wel dat ze hier iets aan moeten doen. Ook mijn tijd kost geld..

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 16:43

MirandaDvG schreef:
heel vervelend dat je zo lang moet wachten.
Maar begrijp ik goed dat DPD geeft geporbeerd het pakketje gisteren af te leveren?
Kun je dan niet beter nogeens met DPD bellen, ik denk dat Agradi in het eindstadium weinig extra voor je kan doen.
Zij hebben het pakketje tenslotte wel naar je toe gestuurd.

Nee, ik stuurde die mail zaterdag haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:45

Ik heb nog nooit problemen gehad met agradi en heb er wel een aantal keren besteld inmiddels.. Ik denk dat je beter DPD kan bellen omdat het pakket nu dus bij hun ligt en niet bij Agradi, ja goed, de levertijd was langer maar de afhandeling ligt bij DPD wat dat aangaat, dat is natuurlijk onafhankelijk van Agradi, die kunnen het niet zelf komen brengen :p

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:47

Nooit problemen gehad met agradi, altijd netjes op tijd en wij wonen in het 'buitenland'.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:50

Douraque schreef:
Ik wacht nu op een pakket van agradi, dat vandaag voor de 2e keer wordt geleverd. Zou tussen 13:00 en 16:00 geleverd worden, dus ik ben benieuwd

Grote kans dat het pas om 19.00 of later bezorgd word.....
Heb ik ook eens gehad. Was een aardig formaat pakket, dus ik gezorgd dat ik op tijd thuis was. Tot 18.15 zitten wachtten. Toen moest ik naar de paarden.
Baalde ervan, want ik wil met zulke formaten (voerbak en 4 waterbakken) mijn buren niet lastig vallen.

Service van Agradi zelf vind ik dan nog wel goed.
Maar die DPD maakt er bij mij keer op keer een potje van.....
Heb al enkele keren gevraagd of er niet met bijbetaling bewoon met met TNT verstuurd kon worden, maar daar hadden ze geen contract mee...... Blijf het keer op keer aangeven.

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:54

Nooit problemen met Agradi en de DPD. Juist fijn, ik geef aan dat ze het pakje achter kunnen laten daar en daar zodat ik het nog sneller in mijn bezit heb.

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 16:56

Ik heb indd ookal gevraagd of t via PostNL kon, die hebben al niet echt een goede service maar zijn bij mij wel altijd op tijd. Dan weet ik tenminste dat ik met een gerust hart kan weggaan en weer terugkomen op het moment dat de levertijd in gaat. Mijn buren geven helaas mn pakket niet, ben er al een stuk of 3 'kwijt geraakt'..

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:57

Agradi is niet zo best.
had ook wat besteld. ruim op tijd, voor de kerst..
je snapt hem al. ;) ik zat met kerst zonder kado.
en de smoes die ze verzonnen :roll:
Ik heb ze wat mails gestuurd, naar verschillende afdeleingen, met mijn mening hierover. en een berichtje achtergelaten op FB.
en ik zal wel 2 x nadenken, voor ik daar weer wat bestel..

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 18:09

Mijn laatste bestelling van Agradi was binnen 3 dagen binnen, maar ik heb ook wel eens 2 weken mogen wachten op mijn pakketje.
Ik denk dat je nu het best aan kan kloppen bij DPD, zij hebben immers je pakketje nu. Ze werken ook met afhaalpunten, misschien kun je daarover iets afspreken?
Uiteraard is het niet meer dan logisch dat je een dikke klacht bij Agradi neerlegt, misschien een wat serieuzere, formelere en dringendere ondertoon.

Want zeg nou zelf; "echt naadje.." "toen ben ik mijn ding gaan doen" "naja, kan ik ook mee leven"..

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 18:12

Mijn pakket is netjes om 15:45 bezorgd. Dus netjes op tijd, gelukkig

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 18:13

Douraque schreef:
Mijn pakket is netjes om 15:45 bezorgd. Dus netjes op tijd, gelukkig

Netjes ja, wou dat t hier ook eens zo was! krijg morgen nog een pakketje binnen, hopelijk op tijd :(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 20:55

Bij Agradi weet je gewoon dat het langer kan duren voordat je het binnen hebt. Daar houd ik gewoon al rekening mee.
Ik vind je klachtenbrief/mail ook niet echt heel netjes trouwens.

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 20:57

Wat het beste werkt, is even bellen. En even laten voelen is mijn ervaring.
En inderdaad goeie reclame maken voor ze (maar niet heus)