Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik kan niet meer zonder de mijne, na mijn Iphone 4 komt er zeker een andere Iphone

(en nee, niet door mijn toe doen)
jorika1986 schreef:Ik heb nu een Lumia 1020 en hiervoor een Lumia 700.
Mijn zus heeft een Iphone. Nou doe mij maar de Lumia. Razendsnel! Batterijduur is een stuk beter.
Geen enkele problemen met de Lumia. Ook de mijne heeft al een x aantal keer vliegles gehad. Nou geen beschadiging niks. (misschien mazzel)
De Lumia 1020 maakt haar scherpe foto's. Windows 8 is mega goed. Android ben ik niet kapot van. Heb het op mijn samsung tab 3. en dat is langzaam..... vergeleken met de Windows.
Ook vind ik Apple accesoires veel te duur. Ik heb minimaal 3 opladers nodig... 1 voor boven 1 voor beneden en 1 op het werk als ik ben vergeten te laden. (lui? welnee..)
Oh ja nog 1 voor in de auto met een sigaretten plug. Navigeren doe ik ook met de Lumia. Werkt spot-on.
Dus wat mij betreft Lumia 4 ever!
jorika1986 schreef:Ik heb nu een Lumia 1020 en hiervoor een Lumia 700.
Mijn zus heeft een Iphone. Nou doe mij maar de Lumia. Razendsnel! Batterijduur is een stuk beter.
Geen enkele problemen met de Lumia. Ook de mijne heeft al een x aantal keer vliegles gehad. Nou geen beschadiging niks. (misschien mazzel)
De Lumia 1020 maakt haar scherpe foto's. Windows 8 is mega goed. Android ben ik niet kapot van. Heb het op mijn samsung tab 3. en dat is langzaam..... vergeleken met de Windows.
Ook vind ik Apple accesoires veel te duur. Ik heb minimaal 3 opladers nodig... 1 voor boven 1 voor beneden en 1 op het werk als ik ben vergeten te laden. (lui? welnee..)
Oh ja nog 1 voor in de auto met een sigaretten plug. Navigeren doe ik ook met de Lumia. Werkt spot-on.
hier ook eerst 520 omdat vorig toestel het begaf en op dat moment de 1020 nog niet uit was, nu sinds paar maanden de 1020, heb hem eigenlijk alleen vanwege de goede camera aangeschaft, want de 520 was niks mis mee!
Dus wat mij betreft Lumia 4 ever!
bah wat een rot telefoons.
In december kan ik een nieuw abbonoment afsluiten dus kan dan altijd gaan voor een iPhone 5.
milja78 schreef:ik ga altijd langs de mediamarkt om alle verschillende toestellen uit te proberen, die hebben meestal het grootste aanbod, als ik dan een keus heb gemaakt ga ik online ff zoeken naar waar ik hem het voordeligst kan aanschaffen
hoef alleen maar te kijken naar een Nokia lumia dus als ze die bij een simpele phone house hebben is het al klaar.
ik heb de 620, heel toffe gsm tot het scherm toch de geest gaf na een valpartij.. Het glas is kapot, navigeren kan niet meer