Wie o wie kan mij helpen? Ik heb de Samsung Galaxy Trend. Nu wil ik foto's op de computer zetten maar hij ziet mijn foto's niet. Toen kwam ik er achter dat bij mijn camera de foto's op mijn mobiel zelf kwamen. Die heb ik toen veranderd in 'plaatsen naar SD-kaart'. Nu kan ik nog steeds mijn foto's niet vinden....
je camera aan de computer hangen met kabeltje en dan op je telefoon krijg je van waarschijnlijk de melding dat je kunt kiezen voor USB opslag. zoek op de verkenner op de computer de telefoon op, vaak schijf E of F en dan daarop je foto's zoeken en kopieren naar je computer.
telefoon aansluiten op pc en dan naar een mapje zoeken dat heet DCIM.
Heb me de eerste keer ook wezenloos gezocht.....
DaisyDarling
Geplaatst: 04-03-14 16:54
Mocht dat niet werken, kun je de foto's vanaf je telefoon naar jezelf mailen en op je computer openen. Kost meer werk, maar voor een paar speciale foto's kun je het ook zo doen
Mijn mobiel gewoon aansluiten kan wel, maar dan staat er in het mapje niks... Geen bestanden gevonden.... Met een speciale USB waar je SD kaart in kan lukte het ook niet want foto's bleken niet op SD opgeslagen te zijn.... Ik heb het uiteindelijk via dropbox gedaan!