Minecraft

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xLHHx

Minecraft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-14 00:51

Hallo iedereen!,
sinds vandaag heb ik Minecraft gekocht (op de computer voor 20,-)
maar ik vroeg me af of je ook echt onnline kan net als op starstable dat je met onbekende mensen bent op een server,aangezien ik dit zelf niet kan vinden en op youtube zoveel filmpjes staan dat mensen onnline zijn vroeg ik me af of een van jullie weet hoe dat kan?

Alvast bedankt :D

Nayomie

Re: Minecraft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 00:52

Dat kan, maar dan moet je iets van IP adres server ietsje verbinding maken. Weet niet precies uit mijn hoofd, maar je moet met een server verbinding maken.

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Minecraft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 12:21

Het antwoord op je vraag weet ik zelf niet, maar hier zitten een aantal minecraft fans bij elkaar in 1 topic:
[ENT-HK] Minecraft
Wellicht dat daar iemand is die je op weg kan helpen met multiplayer!

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 14:15

Op minecraft forum kun je naar het gedeelte "Servers", daar kun je een server zoeken die aan al je eisen voldoet. Je kunt zelfs zoeken naar Nederlandse servers. Het is wel handig om een server te zoeken waar je niet voor gewhitelist hoeft te worden, anders moet je eerst wachten tot te Admin je gewhitelist heeft. Soms zijn ze wel heel snel, maar ik heb ook wel eens een paar maanden moeten wachten (inmiddels had ik natuurlijk al een andere gevonden :P). Waar je wel op moet letten is of ze een regel hebben dat je maar 1 taal mag praten. Ik heb ook eens op een server gezeten met alle vrienden van mijn broer (natuurlijk allemaal Nederland), ook met hun mocht je geen Nederland praten, alleen via Whisper. :)

http://servers.minecraftforum.net/servers