Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik vond het eigenlijk al ver gaan dat ik mijn fiets in mijn eigen fietsenstalling (koop appartement, afgesloten fietsenstalling voor 6 andere appartementen) een label moest geven omdat ie anders verwijderd zou worden, en dit was maar tijdelijk.Gentlegiant schreef:Wat belachelijk... ik zou het ook niet doen hoor
Kun je niet in overleg iets anders voorstellen?
Beter dan mijn ''huisbaas'' die meent mijn internet te mogen uittrekken (hangt in de hal) (enige die er woont)
En meent dat mijn hond uit huis gehaalt moet worden omdat hij volgens zijn zegge 10 uur lang alleen was terwijl dit hooguit 2uur was...
Mootje schreef:Je hebt het over een fietsenstalling van de gemeente.
Is de huismeester in dienst van de gemeente of van de VvE?
Staat er iets over het gebruik van de fietsenstalling in je koopcontract of VvE reglement?
Ik zou sowieso niets alleen ondernemen, maar via de VvE.
Mootje schreef:Je hebt het over een fietsenstalling van de gemeente.
Is de huismeester in dienst van de gemeente of van de VvE?
Staat er iets over het gebruik van de fietsenstalling in je koopcontract of VvE reglement?
Ik zou sowieso niets alleen ondernemen, maar via de VvE.
dammie1 schreef:Je kunt natuurlijk contact opnemen met de gemeente die de huismeester aangesteld heeft. Want dat eigen regels maken is op zich al raar.
Het is wel handig als je een alternatief idee hebt dat je aan de gemeente voor kunt leggen, in dit topic zijn er al een paar genoemd.