Aankomende dinsdag wordt mijn vader 50 jaar. Er is een klein feestje met hapje en drankje in een restaurant.
Wat voor leuks kan je nog daarnaast doen? Dat het toch een beetje een feestelijke avond wordt?
Iemand leuke ideeen?
Groetjes
zacharyhill
Geplaatst: 27-02-14 09:23
Het huis versieren met een spandoek en of van die verkeersborden met 50. Een pop (abraham) maken en voor het huis zetten dat mensen kunnen zien dat er iemand 50 wordt.
Dankjewel voor je reactie! Hij krijgt zo een grote opblaas pop in de tuin van abraham. Ik dacht meer voor in het restaurant om daar voor de feest stemming....
Kentaro
Geplaatst: 27-02-14 09:49
Je zou kunnen vragen/regelen dat alle mannelijke gasten als abraham komen?! (masker/stok) Afzetten met partylint met 50 erop?!
xnien_
Geplaatst: 27-02-14 11:28
Wat doet jouw vader als werk. Wat zijn je vader ze hobby's. Met deze dingen kan je altijd wel wat leuks doen
Dat hadden ze bij m'n moeder ook gedaan! En een compleet pakket met tena lady, kunstgebit spul, grijze pruik, zak voor clisma's (en gek als m'n moeder is, heeft ze nog alles op/om en aan gedaan )
Wij hebben destijds oude foto's van mijn moeder als baby en klein meisje op t-shirts laten drukken. De hele familie (niet zo groot gelukkig ) had een ander shirt met foto aan Dat vond ze erg leuk
rockey
Geplaatst: 27-02-14 11:42
wij hadden destijds een soort weekblad als de prive gemaakt met leuke dingen over mijn moeder, en verhaaltjes van vrienden van haar.
ook hadden we natuurlijk een Sarah met kleding van haar.
en we hadden een zanger geregeld.
ook hadden we een leuk verhaaltje wat we vertelde over mijn moeder, verteld door mijn broer en ik, beetje levensverhaal met leuke momenten.
Is er toevallig een scherm aanwezig? Dan zou je foto's van vroeger tot nu van je vader kunnen verzamelen en daarop afspelen in een diavoorstelling. Heb ik laatst gedaan toen mijn vader 65 werd en dat was een groot succes, iedereen heeft wel een tijdje naar het scherm staan staren
Wat een leuke ideeen allemaal! Dankjewel allemaal!
Sommige kunnen helaas niet omdat het a.s dinsdag al is en we natuurlijk veel te laat zijn met regelen. Het was ook allemaal afwachten met mijn zusje ligt ze wel of niet in het ziekenhuis maar ze is thuis dus we kunnen nu dingen gaan regelen.
Afzetten met party lint kan wel.
Met het scherm hadden we gedaan toen me zusje 18 jaar werd. Was inderdaad geslaagd in het restaurant is dat nu niet mogelijk.
ik zou zowizo naar een feestwinkel gaan en allemaal artikelen halen met het getal 50.
zo hadden wij van die prikkertjes met vlaggetjes met 50 erop, kan je aan het restaurant geven dat hun er iets leuks mee doen. zo ook servetten. ballonnen met 50 erop. noem maar op, je hebt er zoveel van.
jumerenik
Geplaatst: 27-02-14 12:29
een abc-tje maken?
a is van arbaham dat hij nu geworden is b is van........ c is van.................... en dat dan voorlezen aan je vader in het restaurand