Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Wat vervelend TS
Ik snap jullie allebei wel. Jij wilt meer tijd met hem doorbrengen, maar hij heeft waarschijnlijk al een hele tijd naar carnaval toegeleefd en wil het op zijn eigen manier vieren. Kun je niet na carnaval nog eens met hem gaan praten?
KimD schreef:Heb je de relatie nu beëindigd via de app?
Sterkte ermee, hoelang waren jullie eigenlijk samen?
Citroen22 schreef:Misschien om er een betere kijk op te krijgen. De duur van een relatie KAN veel uit maken... en ik vind het knap dat je redelijk rustig lijkt in je verhaal. En het klinkt ook als een verstandige keuze. Veel sterkte
ilaan schreef:Citroen22 schreef:Misschien om er een betere kijk op te krijgen. De duur van een relatie KAN veel uit maken... en ik vind het knap dat je redelijk rustig lijkt in je verhaal. En het klinkt ook als een verstandige keuze. Veel sterkte
Dat komt omdat ik beslissingen maak met een reden en niet zomaar iets doe haha. Heb ook nooit spijt van beslissingen. Betekent niet dat alle beslissingen even slim waren of makkelijk zijn. Want buiten dit gezeur ging het allemaal prima. Alleen moet het ook goed gaan als je mekaar niet ziet. En ben blij dat het nu is en niet over een jaar oid
Citroen22 schreef:Misschien om er een betere kijk op te krijgen. De duur van een relatie KAN veel uit maken... en ik vind het knap dat je redelijk rustig lijkt in je verhaal. En het klinkt ook als een verstandige keuze. Veel sterkte
Als iemand echt van je houdt, wilt hij wel compromissen sluiten. Geniet van het leven, de vrijheid en de mannen. Er zijn immers genoeg andere vissen in de zee