Kledingmerk "Sol's" iemand goed bekend mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Kledingmerk "Sol's" iemand goed bekend mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 21:04

Ja, Bokt is overal goed voor, dus misschien nu ook wel.

Ik ben lid van een pas opgericht vereniging. Daarbij hoort nieuw aan te schaffen clubkleding. Nu is er gekozen voor een polo en een fleecevest.

Het probleem is de polo, dit is een traditionele polo van polo stof en zo'n ribkraagje. Vanuit mijn autisme heb ik afkeer van bepaalde kleding/stoffen en daar valt deze polo dus heel duidelijk onder.

Ik draag zelf veel polo's maar dan gewoon van katoen zoals deze bij de Vögele en C en A te koop zijn, geheel gladde stof en kraag dus.

De vereniging vind het geen probleem als ik een andere polo zou dragen, maar mooiste zou natuurlijk zijn als de kleur wel hetzelfde zou zijn. De polo's van de club zijn van het merk Sol's in de kleur paars.

Nu probeer ik uit te zoeken of dit merk ook polo's heeft van gladde stof in plaats van polo stof (dus ook de kraag) maar op de foto's is dit eigenlijk niet goed te beoordelen.
Ook kan ik geen verkoopadres in mijn omgeving (Zwolle) vinden op dit moment.

Ik hoop dat er iemand op Bokt is die ervaring heeft met dit merk (bijvoorbeeld omdat je bij een bedrijf werkt wat deze borduurt of bedrukt) en mij kan vertellen of wat ik zoek ook in het assortiment zit.