Invullen maar!
Het zijn hypothetische vragen, maar ik wil toch graag een antwoord! 
Als ik mezelf sla en het doet pijn, ben ik sterk of zwak?
sterk dat ik de pijn kan verdragen, maar onnodig en dom
zwak, dat ik niet degene pijn kan doen op wie ik werkelijk kwaad ben
Als God de zon op dag 4 heeft gemaakt, hoe zijn er dan 4 dagen om gegaan?
Tja, wie zal het weten?
Als ‘oordelen over anderen’ een zonde is, gaat Sinterklaas dan naar de hel?
Misschien, maar iemand die niet bestaat kan moeilijk naar de hel...
Als de cameralens rond is, waarom worden foto’s dan vierkant?
Omdat de camera het beeld omzet. Anders zou de foto ook omgekeerd zijn.
Als vrouwen altijd gelijk hebben, wat gebeurt er dan wanneer 2 vrouwen verschillen van mening?
Wie zegt dat vrouwen altijd gelijk hebben? Maar goed, als in dit geval de twee vrouwen allebei gelijk hebben, kunnen ze moeilijk een andere mening hebben, ze hebben immers allebei gelijk/de waarheid
Als tomaat een fruit is, is ketchup dan een smoothie?
Neem het voorbeeld van een appel. Als je appel zou persen, en er dan smaak, geur en kleurstoffen bij zou gooien, plus heel veel suiker, plus weet ik veel wat voor rotzooi, zou het dat nog smoothie zijn? zou het dat nog fruitwaardig (

) zijn?
Als homoseksualiteit erfelijk is, hoe wordt het dan doorgegeven?
Geen idee
Als de duivel de slechteriken straft, betekent dat niet dat hij goed is?
Nee, hij straft niet alleen mensen, maar probeert ze slecht te laten worden, zoekt een reden om te straffen. En als hij werkelijk slechteriken zou straffen, waarom straft hij dan niet zichzelf?
Als “an Apple a day keeps the doctor away”, wat gebeurt er als de dokter een appel eet?
Dan heeft hij geen honger meer
Waarom vierden de Flintstones Kerst, terwijl Jezus toen nog niet geboren was?
De wie?
Als alles mogelijk is, is het dan mogelijk voor iets om onmogelijk te zijn?
Als je wil dat iets mogelijk is, is het mogelijk. Maar als je wil dat het mogelijk is dat iets onmogelijk is, is het onmogelijk, want alles is immers mogelijk.
Als tandartsen geld verdienen met een slecht gebit, hoe goed werken dan de producten die worden aangeraden door tandartsen?
Als de tandarts klanten heeft die een slecht gebit krijgen door die tandarts, hoeveel klanten houd die tandarts dan nog?
Waarom zeggen mensen “the sky is the limit” terwijl er voetstappen op de maan zijn gezet?
Omdat die mensen zelf nog nooit op de maan hebben gestaan, en dat heel waarschijnlijk niet gaan doen. Maar zoals je al zei: alles is mogelijk, dus waarom een grens? De grens ligt zover als jij zelf wilt.