Ik moet voor school een fictief een bedrijf op zetten. Ik wilde een handelsstal opzetten. Nu moet ik dus ook een markt onderzoek doen. Daarvoor heb ik een enquête gemaakt. Nu dus mijn vraag aan jullie of jullie deze enquete willen invullen. De bedoeling van de vragen lijst is te doen alsof je een paard zoekt. Je kunt dus gewoon doen alsof je zogenaamd opzoek bent naar een paard dat je wilt kopen.
Bedankt allemaal, hier helpen jullie mij erg mee! Schrijffoutjes echt, en ik heb het nog wel zo vaak nagelezen En hoe zou ik de titel beter kunnen noemen?
M_D_H
Geplaatst: 26-02-14 12:48
ik heb hem ingevuld en erg veel tekst/uitleg toegevoegd, hoop dat je er wat aan hebt
ik zou nu niks meer veranderen. ik heb dat laatst bij mijn enquete gedaan en dan zie je dat er toch iets mis gaat in de verwerking van de gegevens... de gegevens van voor de bewerking komen niet echt door
Ingevuld! Maar er staan nogal wat spellingsfouten in, en je vragen zijn alleen gericht op online een paard bekijken. Maar met een handelsstal komen er ook mensen bij je op stal kijken toch? Dus waarom geen vragen wat mensen aanspreekt bij een handelsstal en meer van dat soort vragen?
Misschien dat je gewoon een hele nieuwe enquete kan maken? Of is dat te veel werk? Want ik neem aan dat je dit marktonderzoek doet voor een ondernemingsplan? Dan zou ik toch echt je vragen anders maken, om een beter en duidelijkere conclusie er uit te halen. Ik wil je echt niet af kraken hoor, alleen maar graag helpen! Als dit idd voor een ondernemingsplan is mag je me altijd een pb'tje sturen als je vragen hebt, ik heb er zelf vorig jaar ook een geschreven en weet hoeveel werk het is, uiteindelijk was ie wel heel goed