Slippers gezocht voor smalle voet en lange tenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Weissjee

Slippers gezocht voor smalle voet en lange tenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 11:43

Hoiii allemaal

aangezien de zomer eraan komt en mijn oude slippers echt vervangen moeten worden ben ik op jacht naar de perfecte slipper. Al heb ik heel wat 'eisen'.
- mijn benen zijn ongelijk waardoor ik verplicht ben er een 'hakverhoger' in te plakken, hierbij is een voetbed zoals birkenstock geschrikt voor. Simpele teenslippers ect. kan dus echt niet.
- ik heb smalle voeten waardoor best wat slippers afvallen.
- en dan het laatste probleem zijn mijn enorme tenen, niet dik maar dus echt lang. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld geen birkenstocks aan omdat mijn tenen daar te lang voor zijn.

Dit zijn de slippers die ik nu heb, plakkies. Ze lopen heerlijk en gaan al enorm lang mee.
Afbeelding

Natuurlijk zou je denken dan koop je toch weer plakkies, maar deze slippers gaan nu verder onder de naam kandangas. Hier heb ik een paar van gehad, maar deze waren erg breed en van slechtere kwaliteit :n. Het 'kurk' is bij mij door midden gebarsten(zat een hol gat in).

Dus nu is mijn vraag of iemand tips heeft voor slippers met goed voetbed, voor een smalle voet met lange tenen? In maat 41 of 42.

Alvast bedankt :D