Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
belle_boef schreef:Heel cru maar je moeder heeft onbewust niet netjes betaald, wel op tijd. Daarna ook gemist dat het was terug gestort. Ik gok dat dit een dure les wordt
belle_boef schreef:Als ze niet teveel heeft betaald is het wel raar. Dan zou ik een kopie van de acceptgiro en de bankafschriften overleggen aan de belastingdienst als bewijs

MirandaDvG schreef:De belastingdienst geeft op zijn rekeningen duidelijk aan dat het exacte bedrag overgemaakt moet worden en de juiste omschrijving vermeld moet worden. Is dit niet het geval, word het volledige bedrag terug gestort.
banketstaaf voor je moeder, maar ze geven het vooraf al aan.
Ik betwijfel of je in hoogerberoep de zaak uberhaupt gaat winnen.
Tenzij je moeder wel het juiste bedrag heeft betaald natuurlijk, dan zou ik wel in hooger beroep gaan.
Ze kan desnoods zichzelf vertegenwoordigen, dan kost het je geen advocaat
MirandaDvG schreef:De belastingdienst geeft op zijn rekeningen duidelijk aan dat het exacte bedrag overgemaakt moet worden en de juiste omschrijving vermeld moet worden. Is dit niet het geval, word het volledige bedrag terug gestort.
banketstaaf voor je moeder, maar ze geven het vooraf al aan.
Ik betwijfel of je in hoogerberoep de zaak uberhaupt gaat winnen.
Tenzij je moeder wel het juiste bedrag heeft betaald natuurlijk, dan zou ik wel in hooger beroep gaan.
Ze kan desnoods zichzelf vertegenwoordigen, dan kost het je geen advocaat