Gedumpt.. poging twee

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Paloedie

Gedumpt.. poging twee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 18:44

Goed, nadat het me vanmorgen slim leek om na 48 uur zonder slaap, eten en volledig over de zeik en na 6 uur koortsdromen alles van me af te typen in een topic en ik halverwege een zin per ongeluk op verzenden drukte, doe ik een tweede poging. In het vorige topic waren de reacties niet van de lucht, en met de informatie die er daar stond terecht. Reacties waar wat nuttigs in stond neem ik mee.

Hou er a.u.b. een beetje rekening mee dat ik me enorm verdrietig voel, er ziek van ben en ik het niet nodig heb om de grond in getrapt te worden. Ik zal proberen het hier iets objectiever neer te zetten, maar ik heb op dit moment gewoon het gevoel dat het allemaal mijn schuld is. Dat is dus geen waarheid, maar een gevoel.

Zaterdag heeft mijn vriend (ex is nog even te pijnlijk) het uitgemaakt. Aan de ene kant had ik kunnen of moeten zien aankomen, maar het kwam voor mij echt geheel onverwacht.

We waren een jaar bij elkaar en dat was best pittig. Leerden elkaar kennen vlak nadat ik uit een lange en slechte relatie kwam. Hij had juist nog amper ervaring met relaties, en is ook niet de grootste held met vrouwen. Mijn ex was dat wel (helaas niet enkel in positieve zin: manipulatief), dus dat was voor mij enorm wennen. Ik wilde nog helemaal geen relatie, maar na 3 of 4 maanden waarin we enorm veel bij elkaar waren, elkaar steeds liever vonden en de grootste schik hadden, moest zelfs ik bekennen dat we aan 't stempeltje 'relatie' niet meer ontkwamen.

Al heel snel toen ik mijn vriend leerde kennen ben ik aan de prikpil gegaan. Dit was een grote gok, aangezien ik van de pil altijd veranderde in een moordlustig monster (alleen had ik toen een relatie waarbij ik mijn mond niet open durfde te trekken). De eerste drie maanden ging het nog, de tweede shot werd het een hel. Als hij iets verkeerd deed reageerde ik heel heftig. Resulteerde in dat hij een maand in t buitenland zat met een vriendin thuis die niet kon eten of slapen van de stress en het verdriet.

Toen de prikpil niet werkte naar de laatste oplossing gegaan, een spiraaltje. Dat was ook een gok of het goed zou gaan, maar zo'n beetje de laatste mogelijkheid. We zouden beiden opletten of die donderwolk boven mijn hoofd zou verdwijnen.. Heeft 3 maanden enorme ellende opgeleverd. In die tijd ook ups en downs. Als iets me irriteerde móest ik er een boom over opzetten, en dan konden we het uitpraten.. alleen was mijn frustratie dan nog niet weg en maakte ik er vaak alsnog ruzie van. Meestal ging het nergens over. Juist de actie van hem waar ik hem terecht de huid over vol had mogen schelden en hem voor had mogen schoppen en dumpen (evt. PB) hadden we zou uitgepraat, en terwijl ik alle reden had hem te wantrouwen voelde ik dat helemaal niet zo. Maar ik had gewoon altijd een donderwolk boven mijn hoofd, kon nooit, op niemand trouwens, ongeremd blij reageren. Soms moest er gewoon iets kapot, ik ben nooit echt heel gemeen tegen mijn vriend geweest, nooit schelden enzo, maar als je iemand maar genoeg verwijten maakt.. Hier werd ik me steeds meer van bewust, maar ik kon het gewoon niet stoppen als ik eenmaal was begonnen met die boom opzetten. Dit maakte me behoorlijk ongelukkig, en daarmee ook nog donkerder..

Al met al waren we het doel kwijt. Hij was bezig mij lief vinden en het goed te doen (en dat ging lang niet altijd goed..) en ik was bezig met niet boos zijn en proberen hem lief te vinden. Nu klinkt het allemaal wel heel donker, we hadden ook heel goede momenten, dat die connectie van in het begin er wel echt weer even was en we als kleine kinderen liepen te giegelen en te klooien. Ondertussen waren er veel veranderingen waarin ik er voor hem heb geprobeerd te zijn en miscommunicatie nog wel eens een goede woordenwisseling veroorzaakte. Daarna zijn we steeds verder uit elkaar gegaan, hij moest wennen aan de veranderingen, had daardoor minder zin om bij mij te komen, en ik heb daar compleet verkeerd op gereageerd door ook minder makkelijk naar hem toe te gaan als hij erom vroeg. Ik ben licht autistisch en kan slecht tegen verandering, miste onze avondjes bij mij thuis ook ontzettend.

De laatste weken ben ik heel hard bezig geweest dingen niet te laten escaleren en dat ging beter. Reageerde wel veel te snel geïrriteerd. Na valentijnsdag nog harder aan het werk gegaan, maar de irritatie bleef; ik miste de connectie tussen ons, de intimiteit. Daar hebben we het maandag over gehad. Naar mijn idee waren we er wel uit, wisten we allebei hoe het zat en wilde hij er wat mee doen. Knuffelend in slaap gevallen, wakker geworden, hij zei zelf dat ie dat heel fijn had gevonden. Ik ook. Had er vertrouwen in.

Ondertussen werd de donderwolk boven mijn hoofd minder. Ik begon het doel weer te zien: zoals in het begin.. samen willen zijn, no matter what. Schik hebben, dan maar als twee kleuters. Maandagsmorgens om 7u samen onder de douche staan met de slappe lach. Niet anders kunnen dan lachen als je elkaar ziet. Het ging er niet om dat dingen op mijn manier moesten, het moest gewoon beter! Hoe kon het tussen ons beter worden als ik altijd dat boze gevoel had? Donderdag deed hij echt zijn best, knuffelen e.d.. En toen dacht ik.. het roer moet bij mij echt om! Ik wilde zaterdag graag met hem praten, dat ik die omslag wilde maken, dat het echt bij mij lag en beter zou worden! Zo voelde ik het ook, mijn plan was om er daarna gewoon een supergezellige avond van te maken.

Alleen maakte hij het zaterdagmiddag uit, omdat hij het idee had dat we er alles aan hadden gedaan hadden en hij geen weg meer zag. Voor mij enorm cru. Als ik eerder had besproken waar ik mee aan het werk was had dit niet gehoeven.. Hij moet gruwelijk veel van me gehouden hebben om dit vol te hebben gehouden (al geld dat andersom ook) en ik geloof niet dat als die omslag net wat eerder was gekomen dat het dan nu over was geweest. En wat een timing op een jaar.. Precies als ik denk dat we op een punt staan vanaf waar we eindelijk verder kunnen, ziet hij er geen heil meer in en krijg ik geen kans meer.

Vanaf dat moment kan ik weinig anders meer dan huilen. Geen hap door mn keel, 2 nachten wakker gelegen met koorts, steeds als ik mn ogen sluit beelden van ons voor me zien, herinneringen maar ook de toekomst.. we zouden van de zomer samen naar zijn ouders in amerika gaan en ik had daar onwijs veel zin in. Hoe rot het ook ging tussen ons soms, ik ben mijn maatje kwijt :( hij is altijd enorm zorgzaam voor me geweest, vlak nadat ik hem leerde kennen liep ik een stevige whiplash op, daar heeft hij echt heel veel rekening mee gehouden en met liefde.. We hebben zoveel lol gehad samen, ik voelde me zo enorm thuis bij hem. Hoe boos ik ook op hem was, hij maakte nooit een rotopmerking terug. En naast dat hij weg valt ook zijn familie.. heel hecht en warm, voelde me daar meer thuis dan thuis. Ik vind het zo ontzettend moeilijk.. Weet geen raad met mezelf nu.. Denk bij alles "had ik maar.." dat hij donderdag samen wilde douchen.. had ik dat maar gedaan.. dat ie vorige week vroeg of ik kwam slapen.. had ik het maar gedaan.. Vanaf zijn valentijnskaartje met superlieve tekst naar nu is het zo enorm snel gegaan, juist terwijl het naar mijn idee beter ging en vanaf gister alleen maar beter ging worden..

Nogmaals, mijn gevoel en hier ook vooral mijn aandeel. In tegenstelling tot de meeste stellen die uit elkaar gaan geven we niet elkaar de schuld maar allebei onszelf. Heb nog contact met vriend, die is het er niet mee eens dat alles bij mij ligt, die vind niet dat ik me zo verrot gedragen heb en heeft me dat ook nooit verweten. Vriend (nu toch maar ex.. weet zeker dat het niet meer goed komt, zegt hij nu in ieder geval). De hoge nood die ik vanmorgen had om van me af te schrijven is wel gezakt, maar wilde dat van vanmorgen in ieder geval recht zetten, misschien heb ik toch wat aan de reacties. en het verhelderd wel om het op te schrijven.. en ook over zijn aandeel na te denken. Alleen nog maar verwijten naar mezelf gemaakt.

Anoniem

Re: Gedumpt.. poging twee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 19:39

*knuft TS*

ik ga niemand verwijten maken, heeft geen zin, heeft niemand wat aan, wordt het alleen nog beroerder van.

Sterkte joh :(:) klinkt alsof je het heel moeilijk hebt.... proef er ook spijt in, en boosheid op jezelf.....

geef jezelf tijd meis.... liefdesverdriet is ook een proces......

Over aandelen praten heeft imo niet zoveel zin, jullie zijn en waren dol op elkaar, en jullie zijn nu vreselijk verdrietig omdat je uit elkaar bent..... de schulvraag is niet relevant imo, jullie hebben beiden je best gedaan, dan heb je het niet over schuld, niemand heeft schuld, 't is gewoon rot. Nogmaals sterkte :(:)

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 19:42

Dankjewel.. Ik baal gewoon van de timing en daar voel ik me rot over.. En dat boze gevoel.. Als dat nou niet vrijdag was verdwenen had ik m gesnapt, nu kan ik het gewoon zo moeilijk plaatsen en accepteren.

Ik denk gewoon nog bij alles., dat zou ik nog met hem doen.. En dat en dat en dat.. En dit samen en dat samen. Tis gewoon poedersuiker dat je op zo'n moment niet bij degene terecht kunt bij wie je al die tijd juist met alles terecht kon :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 19:48

Dat is zo rot, al je plannen die je hebt, gaan niet door, je wereld stort in.....

het is nét na de breuk lieffie, tuurlijk snap en accepteer je het nou nog niet, ook al is het volkomen logisch (waar ik verder geen uitspraken over doe, trouwens, je hebt de situatie beschreven, maar ik vind voor zoiets moet je er echt bij zijn geweest)

Je bent nu gewoon boos, heel verdrietig, en je wilt dit niet, en daarom accepteer je het ook niet, en dat is heel, heel menselijk en heel normaal. Ik zou het heel raar gevonden hebben als je het zo rationeel had benaderd en het begrepen had..... dan had je geen drol om 'm gegeven, volgens mij ben je nu heel opstandig omdat het ook zoveel voor je betekent.....

en je boosheid en je verdriet mag er gewoon zijn, schreeuw maar in dit topic, het mag...... ik luister wel......

knuf :(:)

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 20:43

Wat rot meis, altijd welkom voor een bakkie troost.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 22:36

Ah meid wat rot!

Kan me heel goed voorstellen dat je je rot voelt! Ik ben ook sinds kort weer single, kreeg op valentijnsdag opeens een bericht dat ik niet meer langs hoefde te komen...

Heb je een goede vriendin waarmee je kan praten en een beetje rondhangen? :)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 22:48

Ergens herken ik mezelf in jou verhaal, vooral op het eind van mijn relatie.
Voor mij kwam het dan niet als geheel onverwachts dat het uit ging. Bij mij is het nu uit sinds november, en ik ben nog steeds bezig met het verwerken. Hebben ook pas een maand echt geen contact meer.
Maar jeetje wat rot, heel veel sterkte! En ook beterschap.

En zoals Yamcha zegt; gooi het eruit in dit topic, wij luisteren wel!

Cantheon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 09:10

Allereerst TS, respect voor hoe je het nu in je nieuwe topic verwoord hebt en heel veel sterkte! Je hebt alle recht om je rot te voelen, maar inderdaad, probeer niet alle schuld bij jezelf te leggen. Ik vind het hartstikke goed dat je je eigen gedrag herkent en ermee aan de slag wilt. Voor jou natuurlijk vreselijk rot dat die ommezwaai voor je gevoel net te laat komt, maar heus, er komen weer andere dingen op je pad. Dat je dat nu nog niet voelt is heel normaal en dat mag ook.

Wat mij opvalt in het hele verhaal is je moeite om een goede anticonceptie te vinden. Hoe was je voor je überhaupt aan de pil ging? Ik heb zelf namelijk ervaren wat hormonen met je gedrag kunnen doen (bij interesse mag je me altijd PB'en) en als ik je verhaal zo hoor, zouden hormonen hier wel eens een hele grote rol bij kunnen spelen.

Sterkte!

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 09:48

Je zou eens uit moeten zoeken of gestalt therapie (meer info google!) iets voor jou is. Bij die therapie ga je naar je lichaam kijken enleren voelen waar alles vandaan komt en wat je doet. Misschien kun je op die manier ontdekken waar de woede vandaan komt.
Mij helpt het heel goed (maar dan met vermoeidheid) :)

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 10:06

allereerst, goed dat je je alsnog zo goed hebt kunnen verwoorden. Zo is het verhaal duidelijker als in je eerste topic :j

Liefdesverdriet is een heel proces en het is niet makkelijk.

Wat ik heel goed van je vind is dat je je eigen aandeel goed in de gaten hebt en dat je zelf inziet dat je niet de makkelijkste bent geweest. (Even daargelaten hoe hij was.)

Hoe rot je je nu ook voelt, je moet je wel beseffen dat je deze kans (wat je zaterdag wilde doen), eerder hebt gehad. Helaas had je toen jezelf die schop onder je kont nog niet gegeven en is het nu te laat. Dit is wel een goed leermoment voor je! Haal het positieve eruit, dit kun je meenemen in alle relaties die je in de toekomst gaat opbouwen op zowel vriendschappelijk als liefdes gebied.

Wie weet als jij het nu echt laat zien aan je (ex)vriend dat hij alsnog voor je wil gaan, omdat hij ziet hoeveel moeite jij doet om écht te veranderen. In een relatie moet je elkaar de ruimte geven om jezelf te kunnen ontwikkelen, hier komen ups en downs bij kijken.

Heel veel sterkte de komende tijd. Onthoud: Houden van is ook loslaten. :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 10:11

Maar ik snap niet, als de hormonen van de prikpil en het spiraaltje zo een invloed hadden dat jullie niet over zijn gegaan naar een condoom? Verder meid is het heel rot voor jou :( Zeker omdat jij net het lichtpuntje had gezien. Maar als een relatie zoveel energie vraagt, is het dan wel goed om er mee verder te gaan?

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 11:58

TS meschien een te persoonlijke vraag,

maar had je een mirenaspiraaltje of een koperspiraaltje.
als ik jou zo lees, reageer je heel heftig op hormonen

ik kan best begrijpen dat je niet enkel op en condoom over hebt willen stappen die kan immers scheuren, dus dat is begrijpelijk.

ik vind het juist heel knap dat jullie elkaar totaal geen verwijten maakt.
en ook heel knap dat je je eigen fouten aan durft te geven.
maar zoals hij ook zegt het is niet allemaal alleen jou schuld, het doet nu gewoon zo veel pijn, en je hebt overduidelijk nog veel gevoelens voor hem, dat je te veel naar je eigen fouten gaat kijken ik herken dit wel.
maar uit eindelijk zul je zien dat het met de tijd makelijker wordt, en je ook meer inziet dat het niet alleen bij jou lag.

heele dikke knuffel en veel sterkte :(:)

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-14 12:03

@ tones: pas maar op, ik kom zo en ik kan alleen maar van me af kakelen en huilen haha

@ Muntdrop: ja ik word wel opgevangen door vrienden enzo. Zondag zijn er na elkaar 2 vrienden langs geweest, gisteravond even met een vriendin weggeweest en deze week is alleen vrijdag nog leeg. Veel meer mensen dan ik dacht willen zoveel meer voor me doen dan ik dacht.. Ik weet alleen niet

@ Cantheon: ik ben licht autistisch en analyseer alles wat los en vast zit en dus ook mijn eigen gedrag.. Word er nu helemaal gek van, maar het zal ook wel een stukje verwerking zijn. Dat de wereld er over een paar weken heel anders uitziet weet ik.. Ik heb de laatste tijd 2 vriendinnen ondersteund waarbij de relatie stuk ging en die gaf ik precies hetzelfde advies als dat zij mij nu geven.. Toen schreeuwden zij "neeee het komt allemaal nooit meer goed" en zei ik jawel joh.. en nu is het andersom.
Wat betreft anticonceptie, ik had die zoektocht bij mijn ex al lang gestaakt omdat ik gewoon niet tegen de hormonen kon, maar wilde aan het begin van een nieuwe relatie geen risico lopen (ervaring mee, evt PB..). Prikpil zouden andere hormonen zijn en dat zou meestal wel goed gaan zei de huisarts.. niet dus. Meerdere gesprekken gehad over hoe dan verder, spiraaltje zou waarschijnlijk wel goed gaan omdat de dosis hormonen véél lager is. Ook niet dus.. Mijn lichaam reageert sowieso nogal heftig op dingen die er niet in thuishoren, ook op oorbellen, medicijnen, pijnstillers.. het moet er allemaal uit. Wat het met mijn gedrag kon doen wist ik dus al.. maar ik heb er gewoon niet meer bij stil gestaan.. Ik vind het sowieso moeilijk als dingen niet gaan zoals ik ze bedacht, alleen kon ik me daar eerder wel overheen zetten en mijn eigen plan trekken, of het gewoon bespreken. Nu moest het uitgevochten worden..
Want het is véél belangrijker dat je naar mij toe komt zoals afgesproken, dan dat we dan maar bij jou zijn omdat dat beter uit komt. Want we zijn altijd bij jou. En we hadden het zo afgesproken. En je doet nooit iets voor me en het kan je niet schelen dat ik het ook fijn vind om samen bij mij te zijn.. En zo verder.
Ipv het gewoon fijn te vinden dat hij wel samen wilde zijn, maar niet extra in de file wilde staan..

Ik wilde sowieso wel graag veel bij mn vriend zijn, en vond het dan wel lastig als ik hem even niet kon zien.. Zie snel beren op de weg.. Maar ik had absoluut niet de behoefte om hem af te maken, dat is echt met de prikpil enzo gekomen.. Hoe heb ik in vredesnaam kunnen vergeten dat samen gelukkig zijn veel belangrijker was?

@ Linnnh: Dankjewel :) liefdesverdriet is inderdaad een proces, maar erachter komen wat er precies mis gaat in een relatie ook.. Hij nam eerst altijd alle schuld op zich, omdat ik dan ook wel terecht boos was.. Alleen hoe minder fouten hij maakte hoe meer ik onterecht boos werd. Ik heb tijd nodig gehad om erachter te komen hoe dat zat. Toen het wel lukte om de boel niet steeds te laten escaleren, maar ik toch gefrustreerd bleef als we iets uitpraatten, ben ik verder na gaan denken. Want het normaal uitpraten lukte wel, dus 't klopte niet.. Toen kwam het inzicht van dat altijd boze gevoel, dat het niet beter kon worden daarmee, en dat het niet het belangrijkste was dat alles goed ging maar dat we ons weer goed moesten gaan voelen bij elkaar. Dan maar niet op mijn manier.. Maar dat is gewoon te laat geweest :(

@ De MolenHoek: Ik heb je een PB gestuurd, word me anders iets te persoonlijk zo openbaar haha. Het maakt het nu extra zuur dat ik driekwartjaar door de ellende van die !@#!@anticonceptie heen ben gegaan, het laatste half jaar echt met heel veel pijn, in het volste vertrouwen dat het allemaal goed zou komen en het allemaal waard zou zijn als de pijn eenmaal weg zou zijn. En nu is de pijn weg.. de boosheid weg.. ben ik niet meer steeds ongesteld.. en is mn vriend ook weg.

@ HannyJelke: Mirena.. Koperspiraaltje was geen strak plan omdat ik altijd al heel veel last had van mijn menstruatie en dat echt niet heftiger mocht worden.. meer info evt. via PB

Gister veel contact gehad met hem. Gezegd hoe ik er in stond en alles nog eens uitgelegd. Hij blijft erbij dat het voor hem een gesloten boek is. Het komt niet meer goed. Hij heeft wel de intentie om contact te houden en geeft nog heel veel om me. Maakt zich zorgen hoe hard dit fysiek aankomt bij mij.
Het voelde wel fijn dat hij in ieder geval contact wil houden, hoopt dat we, als we allebei wat rustiger zijn, weer wat dichter bij elkaar komen. Dat hoop ik ook. Het is voor mij nu niet het belangrijkste dat hij me terug moet willen oid, maar ik wil wel de kans om te laten zien dat degene die hij vorig jaar leerde kennen er weer is. Hoe het uitwerkt moeten we maar zien..

Vannacht heb ik in ieder geval even geslapen, werd vanmorgen wel helemaal in paniek wakker. Kan gewoon niet begrijpen dat we nooit meer samen wakker worden, in onze matchende trainingsbroeken onze gezamenlijke serie volgen.. met zijn favoriete ontbijtje.. die lome zondagen.. Dat hij dat nu allemaal liever zonder mij doet :(
Net heb ik het bericht dat ik al eerder had getypt verstuurd op zijn familieapp. Ik vind het verschrikkelijk dat ik afscheid moet nemen van iedereen, voelde me daar enorm thuis. Een half uur later ben ik uit de groep gestapt en sindsdien kan ik weer alleen maar huilen.

Hij nam wel weer zelf contact op vanmorgen, zelf probeer ik een beetje op mijn handen te zitten. Heb de neiging om als hij 1 woord zegt te reageren met een heel boekwerk, en dat dan duizend keer achter elkaar. Hij kan daar niks mee want moet afstandelijk doen om het zelf te handelen. Dus aan het oefenen om niet steeds meteen te reageren, en als ik het echt niet kan laten app ik een vriendin alsof zij hem is.

Ik ga zo naar stage, proberen de boel weer een beetje op te pakken, maar ben zo moe dat ik bijna omval en ik móet eten maar het lukt gewoon niet.

Bedankt voor al jullie lieve reacties

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 12:14

agut, meiske. :(:)

Je kunt zo ziek worden van liefde's verdriet. daarom word liefde toch ook wel een ziekte genoemd?

Hoe gek het ook klinkt, het word elke dag een stapje makkelijker. je gaat echt jezelf wel weer vinden..

Ik weet niet hoe het verder zit, woon je thuis bij je ouders? zit je op school-studie-werk? heb je een paard?

probeer zoveel mogelijk door te gaan met het gewone (voor jou nu even k*t) leven.

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-14 13:13

femo schreef:
agut, meiske. :(:)

Je kunt zo ziek worden van liefde's verdriet. daarom word liefde toch ook wel een ziekte genoemd?

Hoe gek het ook klinkt, het word elke dag een stapje makkelijker. je gaat echt jezelf wel weer vinden..

Ik weet niet hoe het verder zit, woon je thuis bij je ouders? zit je op school-studie-werk? heb je een paard?

probeer zoveel mogelijk door te gaan met het gewone (voor jou nu even k*t) leven.

Ik woon op kamers maar zat al even bij mn ouders omdat het persoonlijk niet zo goed ging. Daar ben ik nu dus ook. Zie er onwijs tegenop om weer naar mn kamer te gaan. Valentijnsdag hebben we daar een romantisch avondje gedaan.. De uitgebrande kaarsjes staan er nog, massageolie, z'n kaartje.. Van donderdag staat de afwas er nog van het voor hem koken, z'n kleren liggen nog op mn wasberg..

Ik ben nu onderweg naar stage, kijken hoelang ik het daar vol hou. Morgen paardrijden..

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 13:18

Wat rot voor je wens je veel sterkte de komende tijd.
Hier een knuffel voor jou :(:) :(:)

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-14 13:24

Dankjewel :)

Ik ben trouwens enorm blij dat de reacties in dit topic wat genuanceerder zijn.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 13:25

Wat een rot tijd voor jou meid. Vreselijk... en wat heb je enorm hard aan je zelf moeten werken om een relatie te redden. Ik begrijp hem ook goed, daar niet van, maar vind het ook heel erg voor jou.

Je kunt je relatie niet meer redden zoals je zelf zegt, maar misschien lucht het voor jou op om je openingspost naar hem te sturen.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel vanuit hier.

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 13:27

Ik ga nooit geen rotte dingen zeggen hoor meis.
Ik weet zelf ook wel dat het pijn doet.
En dat is nooit leuk en of te bevatten ik ben ook heel wat keren gedumpt.
En ook dat er mensen waren die me in de steek lieten als ik eraan terug denk denk ik dan moest dit nu zo en bedankt zo denk ik inmiddels.
Laat je niet gek maken hoor jou prins op het witte paard kom je nog wel tegen.
Kop op het komt wel goed.

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 13:38

Heel veel sterkte de komende tijd!
Maar als ik jou was zou ik geen pil of spiraaltje meer nemen.
Waarom ben je er eigenlijk aan gegaan als je weet hoe je erop reageerd? Bij mij is dat ook bijna net zo en voor mij nu alleen condooms hoor! Jammer voor hem maar hebben beide geen zin in dat ik een monster word.

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-14 13:45

lightmorebh schreef:
Heel veel sterkte de komende tijd!
Maar als ik jou was zou ik geen pil of spiraaltje meer nemen.
Waarom ben je er eigenlijk aan gegaan als je weet hoe je erop reageerd? Bij mij is dat ook bijna net zo en voor mij nu alleen condooms hoor! Jammer voor hem maar hebben beide geen zin in dat ik een monster word.

Voor details pb. Ik wacht nu even af of het monsterachtige gevoel weg blijft.. Heb toch niks meer te verliezen.'t was een gok, maar gezien de veel lagere dosis hormonen was het te proberen. En een beetje moodswings was het wel waard geweest, maar dit niet. We hadden allebij op moeten merken dat het niet beter werd.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 14:06

het is keihard om te horen maar helaas gaat dit zo in de liefde.

Dit ligt niet aan jou of aan hem. Gevoel kan je helaas niet sturen.

De eerste tijd is nu gewoon klote. Maar geloof me het slijt. Proberen te accepteren en ermee om leren gaan.

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-14 14:19

Bliver, ik weet dat dingen zo gaan. Alleen is het heel stom om te weten dat zijn gevoel niet zomaar kapot is gegaan, maar doordat ik zo stom deed.. het is niet weg gegaan, maar kapot gemaakt. Of eigenlijk zelfs dat niet.. Hij heeft er gewoon alles aan gedaan en zag geen uitweg meer, en daardoor heeft hij zijn gevoel afgesloten. En dat is poedersuiker.

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 14:36

Hey TS. Ik heb vaak ook veel last van humeurverschillen. Heb nu sinds kort een koper spiraaltje en na wat slechte weken heb ik nu eindelijk een periode waar ik me echt al enkele dagen aan stuk gewoon heel goed voel. Ik stond er zondag nog bij stil hoe goed ik me in mijn koppie voelde. Veel meer rust en energie.
Ik heb al heel lang een relatie (meerdere jaren) en mijn vriend krijgt het soms ook wel te verduren, maar het hoort bij mij en het weegt blijkbaar voor hem toch niet op tegen mijn goede kanten. Misschien is hij gewoon niet de ware voor jou en ontmoet je vroeg of laat wel iemand die hiermee om kan gaan en het niet te serieus neemt als je weer eens een 'ik haat alles en iedereen' bui hebt.

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-14 14:44

De moodswings wogen voor hem ook niet op tegen mijn positieve kanten, al helemaal niet toen we er allebei bewust van waren dat het door de prikpil kwam. Als ik veel te heftig reageerde op iets stoms van hem, hadden we na de hoogste piek vaak ook tegen elkaar "die stomme hormonen werken ook niet mee". Hij snapte dat en nam me dat ook niet kwalijk, dat kon hij wel wegzetten. Maar toen het ruzies over niets werden werd ik ook steeds oneerlijker, omdat er eigenlijk niet echt iets aan de hand was maar ik iets moest hebben om ruzie over te maken. En daarbij hebben we er niet meer bij stilgestaan waar het door kwam. En dat heeft heel veel kapot gemaakt :(