Schoenenexperts opgelet! dit model laars gezocht van esprit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pearlx

Schoenenexperts opgelet! dit model laars gezocht van esprit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 12:42

Ik ben op zoek naar een bepaald model (of iets wat er veel op lijkt) laars van Esprit. Deze zaten geloof ik in de winter collectie van 2010 of 2011.

Dankzij iemand anders heb ik een foto kunnen krijgen van de schoenen die ik bedoel, maar bij haar zijn ze intussen speelgoed voor de hond en dus niet meer in draagbare staat:

Afbeelding

Zoals je ziet zijn het grijze laarzen met een nep bontje dat tot vrij laag doorloopt. Ik zou heeeeel graag deze of zeer gelijke laarzen ergens te koop vinden. Wie oh wie kan mij helpen??

horsiegek

Re: Schoenenexperts opgelet! dit model laars gezocht van esprit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 12:44

Je kan Esprit hier toch over mailen? Dan kunnen zij vast wel voor je kijken of ze nog ergens in een filiaal beschikbaar zijn.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 12:50

horsiegek schreef:
Je kan Esprit hier toch over mailen? Dan kunnen zij vast wel voor je kijken of ze nog ergens in een filiaal beschikbaar zijn.

Ik heb inderdaad een mail gestuurd naar Esprit. Dit was drie weken geleden en ik heb tot nu toe nog geen antwoord ontvangen.

AlphaDaemon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 12:50

horsiegek, ik denk niet dat Esprit nog schoenen van 3 of 4 jaar geleden ergens verkoopt.

TS, ik weet niet zo 1-2-3 schoenen die hier erg op lijken, maar als ik jou was zou ik eens bij merken die in jouw prijsklasse vallen gaan kijken (en dan op de webshop, dat bladert lekker snel). Verder een tipje: Bind je niet te veel vast aan exact die laars vinden. Dat gaat waarschijnlijk niet lukken (of met heel veel moeite). Kijk even goed wat je leuk vind aan die laars precies en lower your expectations =P Dan is de kans het grootst dat je iets leuks vind.
Succes

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 12:55

AlphaDaemon schreef:
horsiegek, ik denk niet dat Esprit nog schoenen van 3 of 4 jaar geleden ergens verkoopt.

TS, ik weet niet zo 1-2-3 schoenen die hier erg op lijken, maar als ik jou was zou ik eens bij merken die in jouw prijsklasse vallen gaan kijken (en dan op de webshop, dat bladert lekker snel). Verder een tipje: Bind je niet te veel vast aan exact die laars vinden. Dat gaat waarschijnlijk niet lukken (of met heel veel moeite). Kijk even goed wat je leuk vind aan die laars precies en lower your expectations =P Dan is de kans het grootst dat je iets leuks vind.
Succes

Ik heb uiteraard al veel rondgekeken op webshops etc, maar nog niet echt iets gevonden wat op dit model/type laars lijkt. De exacte laars verwacht ik niet terug te zien bij Esprit zelf, maar je ziet wel dat sommige stijlen zich herhalen dus ik hoopte dat iemand dit bekend voorkwam. Wellicht dat de exacte lijn nog ergens in retailwinkels verkocht wordt (bijv als afgeprijsd artikel omdat het ooit in batch is ingekocht etc) of misschien tweedehands. Dat kom ik bij kleren wel vaak tegen, maar van schoenen heb ik wat dat betreft weinig verstand.

Pearlx

Re: Schoenenexperts opgelet! dit model laars gezocht van esprit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 11:37

Nog steeds geen antwoord van Esprit, inmiddels 4 weken geleden :'(