AlphaDaemon schreef:horsiegek, ik denk niet dat Esprit nog schoenen van 3 of 4 jaar geleden ergens verkoopt.
TS, ik weet niet zo 1-2-3 schoenen die hier erg op lijken, maar als ik jou was zou ik eens bij merken die in jouw prijsklasse vallen gaan kijken (en dan op de webshop, dat bladert lekker snel). Verder een tipje: Bind je niet te veel vast aan exact die laars vinden. Dat gaat waarschijnlijk niet lukken (of met heel veel moeite). Kijk even goed wat je leuk vind aan die laars precies en lower your expectations =P Dan is de kans het grootst dat je iets leuks vind.
Succes
Ik heb uiteraard al veel rondgekeken op webshops etc, maar nog niet echt iets gevonden wat op dit model/type laars lijkt. De exacte laars verwacht ik niet terug te zien bij Esprit zelf, maar je ziet wel dat sommige stijlen zich herhalen dus ik hoopte dat iemand dit bekend voorkwam. Wellicht dat de exacte lijn nog ergens in retailwinkels verkocht wordt (bijv als afgeprijsd artikel omdat het ooit in batch is ingekocht etc) of misschien tweedehands. Dat kom ik bij kleren wel vaak tegen, maar van schoenen heb ik wat dat betreft weinig verstand.