NlDoet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

NlDoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 22:00

Ik vroeg me af of mensen ook wat doen gaan *\o/* , ik dub ik wil niet alleen en dan ben je wat met vreemden maar dat is voor mij wel goed :P Ik kan in de buurt van zus kijken en in mijn buurt , ik zie een pannekoekenbak klus en een dierverblijf opknap klus (maar dan ga ik me ergeren aan het dierenwelzijn weet ik nu al) en bij mijn zus niet veel wat een toer geven door een stad die ik niet ken :P

Zo wie gaat wat doen 21 en 22 maart?

WinSel

Re: NlDoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 22:05

Dat is best een leuk idee. Eens kijken wat er zoal in mijn buurt is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 22:56

Ben benieuwd!!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 23:00

Na mijn wedstrijd ga ik nog even langs bij het poppodium waar ik veel kom. Daar gaan we ook allemaal klusjes doen. Maar aangezien ik er al zat doe met mijn vriend zie ik het niet meer als een speciale dag :') . Voor is het gewoon de zo veelste klusdag/schoonmaakdag in ons podium.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 23:02

Ik help mee op stal voor een derde keer op een rij, maar ik ga misschien een halve dag ivm de tentamens die de 24e beginnen :(

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 23:42

Ik zit dan in het buitenland -O-
Balen, want ik vind het een geweldig initiatief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 23:46

Klinkt leuk allemaal!!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 23:49

Wij doen met de club ook elk jaar mee. Helaas net dat weekend een weekenr weg

Pieneappel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 01:16

Ik moet dat voor school doen, en ik en een vriendin hadden ons dus daarvoor aangemeld op vrijdag. En een paar dagen later werden we allebei gebeld maar namen perongeluk niet op en dus gingen we terugbellen.. Die vrouw zei dat ze zo terug zou bellen maar mijn vriendin kreeg een week erna pas een mailtje. En daar stond ineens dat het op zaterdag was terwijl op de site stond duidelijk vrijdag en van school moeten we ook op vrijdag. En ze zei ook van dat de school dat maar kan willen enzo.. Dus zijn we naar onze mentor gegaan en die stuurt nu een mailtje naar de docent die over de nldoet gaat..

Maarja wij zouden dus een dierenweide opknappen ofzo maar zo het nu uitziet gaat dat niet door...

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 09:30

Nog nooit van gehoord, maar wat een goed idee!

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 11:38

Om het topic weer even omhoog te halen..
Want vandaag en morgen is NLDoet!
Mijn vriend en ik doen dit jaar voor het eerst mee. Gister last-minute nog even iets gekozen voor morgen. Wij gaan nestkasten voor uilen en torenvalken maken en misschien ook plaatsen. Ik ben benieuwd :P

Nog meer mensen die meedoen?

Edit: OEPS! Ik dacht dat dit topic van februari dit jaar was, maar het is alweer van vorig jaar! Sorry voor het omhoog halen.
Slotje hier dan, denk ik?

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 11:48

Ik ga morgen helpen bij het Hospice Diginitas in Hoorn ('Hospice Dignitas biedt een gastvrij verblijf voor iedereen in de laatste levensfase, ongeacht levensovertuiging, culturele achtergrond of leeftijd. De persoonlijke levenssfeer en de wensen van de gast staan in onze zorgverlening voorop.')

Aangezien ik niet kan tuinieren ga ik schoonwerkzaamheden verrichten :)

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 11:52

ik ga morgen naar st t olde manegepeerd in dalmsholte. hier vangen ze uitgewerkte manegepaarden op.
beetje stallen mesten etc.