bah bah bah bah...dinsdag krijg ik te horen per wanneer ik ( en de rest van mn collega's) boventallig ben...kan zelfs zo zijn dat ik ook heel binnenkort niet eens meer hoef te komen werken. Het bedrijf waar ik werk heeft het geweldige idee gehad dat mensen in India en Polen de administratie veel goedkoper doen dan wij...en wij zijn dus de sjaak....heb er flink de pest in omdat solliciteren ook niet echt wil vlotten heb al een aantal keren gehoord dat ik te oud ben......blehhhhh
Bah wat een naar nieuws, dat wil niemand horen hé. Te horen krijgen dat je kan vertrekken omdat je toch niet voldoet aan de verwachtingen is al erg, maar te horen krijgen dat je kan gaan omdat er ergens anders iemand is die jouw werk wel lekker goedkoper kan overnemen is nog eens zo zuur. Sterkte ermee, het is soms allemaal zo oneerlijk.
en om aan te geven hoe betrokken het bedrijf bij zn personeel is...een paar weken geleden zat ik ziek thuis..griep...toen was er iemand van personeelszaken op kantoor langs geweest om te vragen hoe het ging en of we nog vragen hadden...mijn collega's hadden allemaal bij die truus aangegeven dat ik ziek thuis zat...zou je denken dat ze snel contact met mij op zou nemen was twee dagen laten weer aanwezig....nee hoor pas 13 dagen laten krijg ik een mailtje dat ik er toen niet was en als ik nog behoefte aan een persoonlijk gesprek had ik maar contact met haar moest opnemen...gezegd dat dit een gemiste kans was voor afdeling HR en dat ik mijn vragen wel per mail stuur.....
moet zeggen dat ik nu eindelijk moet toegeven dat dit gezeik me meer doet dan ik wil toegeven...heb morgen maar een afspraak gemaakt met mn huisarts..na een middagje huilen om niets ..zitten bibberen van de stress...bah bah...zie het toch dat ik verloren heb.. vanmiddag weer twee afwijzingen op een sollicitatie gekregen...