Toetsenbord van slag > hellepie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Toetsenbord van slag > hellepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 15:19

Sjips hee< ik heb geen idee wat er gebeurd is maar als ik een komma intyp krijg ik ineens dit dus < en ik kan geen mogelijkheid vinden om een punt of komma te vinden -O-

In mijn documenten een mapje halverwege openen dat gaat niet want dan worden alle mappen tm die map geselecteerd -O-

Hetzelfde wanneer ik tekst typ en even m"n cursus een stukje terug wil plaatsen om daar wat aan te passen: gaat niet want alles wordt dan blauw en hoe vaak ik ook klik het blijft zo -O-

Leestekens en cijfers doen het niet (verwisseld door andere tekens) maar de haakjes en het vraagteken doen het blijkbaar wel :P

Het voor de hand liggende Ctrl + Shift of Shift + Alt is de oplossing niet -O-

Toetsenbord op Internationaal zetten ook niet -O-

Systeemherstel naar @ dagen geleden geprobeerd maar dan staat hij een uur lang met een Windows_logo te zoemen en gebeurt er ook niks dus dat heb ik dan maar weer onderbroken -O-

Iemand nog een geniaal idee ;(

Sokje_6

Re: Toetsenbord van slag > hellepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 15:21

Teveel dingen selecteren ken ik van plaktoetsen: 5 keer op shift drukken. Heb je dat per ongeluk gedaan? :P

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 15:22

Bij mij heb ik dan vaak iets met mijn linkerhand gedaan en volgens mij helpt tegelijk control + Shift indrukken hier tegen. Of Control + Caps lock

dacht ik.
ben ook wel eens ten einde raad geweest idd

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 15:23

Rechtsonderin kan je de taal van je toetsenbord instellen. Die van mij staat altijd op Nederland, maar verspringt soms naar Amerikaans en dat kan voor dit soort problemen zorgen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 15:23

Ik vermoed ook dat het zoiets is< (zucht>>>denk daar een komma dus >;) ) maar waar ik die rommel nu weer uit moet zetten is me een raadsel :P

Plaktoetsen bedoel ik dan he< Ctrl + Shift enzo is het normaal gesproken maar in dit geval dus niet *kreun*

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 15:26

Aangezien ik mijn post niet kan wijzigen omdat ik alles dan selecteer en er weer overheen typ >;)

Toetsenbord Internationaal is het dus ook niet< zie openingspost :P

Wel bedankt voor het meedenken natuurlijk< maar die voor de hand liggende dingen zijn het nu dus niet en ik vermoed eerder die plaktoetsen want daar kwam wel een venstertje van langs volgens mij waarop ik het geantwoord dat hij vooral niks moest gaan veranderen maar daarna ging het wel mis -O-

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 15:26

Douraque schreef:
Rechtsonderin kan je de taal van je toetsenbord instellen. Die van mij staat altijd op Nederland, maar verspringt soms naar Amerikaans en dat kan voor dit soort problemen zorgen

Heb ik ook last van. Ik heb hem standaard op Amerikaans staan, heel irritant als met name de speciale tekens ineens niet meer werken.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 15:27

ctrl en shift tijdje indrukken werk super ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 15:28

Indd ctrl + shift even indrukken :)

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 15:29

pmarena schreef:
Aangezien ik mijn post niet kan wijzigen omdat ik alles dan selecteer en er weer overheen typ >;)

Toetsenbord Internationaal is het dus ook niet< zie openingspost :P

Wel bedankt voor het meedenken natuurlijk< maar die voor de hand liggende dingen zijn het nu dus niet en ik vermoed eerder die plaktoetsen want daar kwam wel een venstertje van langs volgens mij waarop ik het geantwoord dat hij vooral niks moest gaan veranderen maar daarna ging het wel mis -O-

Nog een keer plaktoetsen :j Dus nog een keer shift 5 keer. Dan nog een keer zeggen dat ie niks mag doen, en dan is het effect als het goed is tenietgedaan. :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 15:32

Heb ik net na je post geprobeerd maar het interesseert hem geen zier< krijg geen enkele reactie als ik Shift vijf keer kort achter elkaar indruk -O-

Ik word er knap sipjes van -O-

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 15:34

Vreemd, ik krijg meteen de functie Plaktoetsen onder m'n neus geschoven.

Heb je al bij Configuratie --> toetsenbord gekeken? Of toegankelijkheid, kan ook.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 15:36

heb je al geprobeerd wat ik zei?! echt gewoon 10sec ingedruk houde

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 15:37

Krijg de kriebelhoest!

Ineens doet 'ie het weer wel goed, na nogmaals een paar keer 5x Shift proberen! Kreeg geen venstertje of niks maar ik heb ineens weer punten en komma's enzo *\o/*

Senks Sokje, mijn held! *\o/*

Ding is wel gruwelijk langzaam en staat maar te blazen nu dus ik ga nog maar eens een opnieuw-opstart-poging wagen en kijken of het nu een keer geen jaar duurt.....duim hard dat hij niet ineens het loodje legt ofzo :=

Via Configuratiescherm / toetsenbord en ook Toegankelijkheid / toetsenbord / Plaktoetsen deed hij niets, stond ook niet aangevinkt....

Hij is echt knap van slag het laptopje -O-

Maar na een paar keer 5x Shift doet hij dit in ieder geval weer goed, kan ik tenminste weer fatsoenlijk typen en selecteren enzp +:)+

Alleen dat geblaas dat hij doet..... daar word ik niet vrolijk van, geen idee waar die het zo druk mee heeft :=
Laatst bijgewerkt door pmarena op 23-02-14 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 15:37

*\o/* Wiew!

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 15:39

ctrl + shift tegelijk indrukken, hoeft niet lang ofzo.
Ik had het ook vaker, en na lang proberen en random toetsen indrukken kwam ik erachter dat dit dus
werkt :P

edit: je hebt het al, super!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 15:50

Ik vind het heel lief dat iedereen zo meedenkt hoor, maar ik heb al in de openingspost en ook daarna nog al gezegd dat Ctrl + Shift de oplossing niet was, leest nu echt niemand goed...? :P