Hai Bokkers, Ik heb even jullie hulp nodig... Afgelopen week zijn er 2 vrienden van mijn beste vriendin overleden en zou haar nu door middel van een kaartje even een oppertje willen geven. Alleen is ben ik bij dit soort dingen vreselijk inspiratieloos qua tekst en kaart. Het liefste zou ik haar een kaart sturen met iets in de trent van sterkte, dus geen overlijdenskaart. Vinden jullie dit kunnen? Graag jullie mening en een ideetje qua tekst.
Dat kan zeker. Maar ik denk dat je misschien beter voor een kaart kan gaan die een vrolijk plaatje biedt. Misschien iets van bloemen of een dierenplaatje. En dan gewoon een leuke boodschap. Iets van een kaartje omdat je die verdient. Ik neem aan dat je bij het overlijden haar al hebt gecondoleerd? Want dan zou ik geen zware kaart met sterkte bijvoorbeeld sturen
laura1987
Geplaatst: 23-02-14 23:29
Je kunt ook een "ik denk aan je" kaart sturen. Hierin kun je zetten dat je met haar meeleeft en dat als ze een schouder nodig heeft, ze weet hoe Ze je kan bereiken
Kies een mooie kaart met bijvoorbeeld een bloem erop. Vind ik vaak mooier dan een rouwkaart (daar staan ook vaak van die teksten op waar ik de rillingen van krijg). Zet er dan iets simpels op als 'Ik denk aan je, veel sterkte' oid.
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 23-02-14 23:54
Op de site www.gedachten-gedichten.nl staan allerlei gedichtjes voor elke soort situatie. Als ik inspiratieloos ben, kijk ook daar op voor ideetjes of passende gedichtjes. Zoek een mooie kaart uit met bijv.een bloem of zoiets.
Hai allemaal, Bedankt voor de reacties! Inmiddels eb ik wel een passende kaart gevonden, staat wat moois op geschreven en het is een plaatje op de duinen wat uitkijkt over het strand.