Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JCDJK schreef:Waarom wil je dit allemaal weten? Hahah
) maar zij gebruikt die foto's en zegt dat zij het is. Ik weet zelf ook wel dat zij dat echt niet is maar ik wilde wel graag weten wie dat dan wel was dus vandaar mijn vraag.
xRebelx schreef:JCDJK schreef:Waarom wil je dit allemaal weten? Hahah
Omdat iemand mij als vriend wilt toevoegen op Facebook met een of ander nep account (Ik weet bijna 100% zeker dat het iemand is die ik ken) maar zij gebruikt die foto's en zegt dat zij het is. Ik weet zelf ook wel dat zij dat echt niet is maar ik wilde wel graag weten wie dat dan wel was dus vandaar mijn vraag.
een vriend van mij had opeens een vriendin en die zag er wel heel erg uit als iemand die ik wel eens hier op bokt had gezien! Dus ik contact op genomen met die bokker; maar die kende die vriend van mij niet
dus ik hem gezegd dat zij iig niet de persoon is van op de foto's. Hij werd boos op mij

Citaat:Zoiets heb ik ook al eens mee gemaakteen vriend van mij had opeens een vriendin en die zag er wel heel erg uit als iemand die ik wel eens hier op bokt had gezien! Dus ik contact op genomen met die bokker; maar die kende die vriend van mij niet
![]()
Dus ik contact opgezocht met die jongen, en hij had haar nog nooit in het echt geziendus ik hem gezegd dat zij iig niet de persoon is van op de foto's. Hij werd boos op mij
![]()
Daarop heb ik dat meisje van dat profiel berichtjes gestuurd of ze de foto's wilde verwijderen aangezien zij het iig niet zelf was. En een paar dagen later waren alle foto's weg en had hij ook geen "relatie" meer met haar
Sommige mensen zijn best triest..