gratis e-books

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LuckyReining

gratis e-books

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 11:43

Hallo allemaal,

Weet iemand een goede website waar je gratis e-books kunt vinden? Ik lees graag misdaadroman, thrillers en mysteries. Via Google vind ik wel een aantal sites maar daar kan ik vaak niet downloaden omdat het boek al verwijdert is of je moet toch betalen.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 11:46

harlequin heeft wat gratis verhalen staan, en verhalen voor heel weinig.

heb je airmiles? kan je daarmee bij bol.com mee betalen (het gehele bedrag zelfs als genoeg airmiles hebt)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 11:46

In Itunes zijn sowies gratis boeken te vinden, maar dat zijn of hele oude boeken of in het Engels. Vergeet niet dat je met illegaal downloaden de schrijver beroofd van inkomen. Je hebt wel betaalde diensten waar je per maand voor betaalt waar je boeken kunt downloaden (bijvoorbeeld nieuwsgroepen), maar ik weet niet hoe dit eigenlijk zit qua legaliteit.

Konstantine

Re: gratis e-books

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 11:47

Is het voor een ereader of iPad? Voor de iPad kun je de app goodreads downloaden en een account maken, daar staan veel (wat oudere) Engelse boeken in die je dan gratis kunt lezen. :)

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 12:53

Gratis e-books kun je onder andere hier en hier vinden. Er zijn nog veel andere sites. Vaak gaat het echter om oudere boeken, en het meerendeel is Engelstalig, geloof ik. :)

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 14:08

'Gratis' ebooks zijn alleen boeken, die voor een bepaalde datum gepubliceerd zijn waardoor de auteursrechten oid (correct me if I'm wrong) verlopen zijn.

Wel wil ik je erop wijzen dat het op Bokt niet toegestaan is om (illegaal) downloaden te bespreken, van films, muziek en dus ook niet van boeken. Als je dus op zoek bent naar e-books die normaal gezien geld kosten, dan is het niet de bedoeling dat je dat hier bespreekt. :)

Marie111

Re: gratis e-books

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 19:24